חברים drz400 2009 יצאתי היום טיול ושמתי לב שיש לאופנוע ויברציות חזקות יש לאופנוע גם בק פייר אגזוז פתוח בלי צמר סלעים בפנים ממה שאני יודע.. מה הכיוון לויברציות האלה?
חברים drz400 2009 יצאתי היום טיול ושמתי לב שיש לאופנוע ויברציות חזקות יש לאופנוע גם בק פייר אגזוז פתוח בלי צמר סלעים בפנים ממה שאני יודע.. מה הכיוון לויברציות האלה?
לגבי הבק-פיירים, נתנו לך כבר כיוון לבדיקה בשרשור הקודם שפתחת.
מדוע אין צמר סלעים באגזוז? לפני שאתה מתחיל לבדוק ולחקור, תביא את האופנוע למצב תקין שזה אומר אגזוז תקין עם צמר סלעים.
לגבי הוויברציות, קצת קשה להגיד אם זה תקין או לא מבלי לראות. אופנועים עם צילינדר אחד מווברצים ברמה מסוימת, לא יודע מה זה חזק.
אתה יכול להעלות ווידאו?
אם אתה מכיר מישהו אחר עם DRZ תוכלו להחליף אופנוע לסיבוב קצר ואז תרגישו אם זה דומה או לא.
האמת הגעתי למישהו עם drz הוא רכב על שלי ואומר שאין משהו חריג שהוא מרגיש חוץ מבק פייר אין איזה אפשרות להשים גומיה במגביהים של הכידון שירכחו את הויברציות? חשבתי לשים פנימית..
מה שמשכך רעידות בכידון זה משקולות כידון, ככל שיותר כבדות - כך יהיה יותר שיכוך.
גומיה בתופסנים - או שהיא תהיה רכה מדי ותימעך ללא תועלת, או שהיא תהיה קשה ואז לא תהיה תועלת, או שאתה תאבד את הכידון שלך בזמן רכיבה ולא יודע איך זה ייגמר.
לא נראה לי כיוון מוצלח לשאלות שלך...
משקולת כמו בקטנוע ? זה יפחית את הרעידות האמת שצריך להגיע לי מגיני ידיים סגורים לא יעזרו כמו משקולת?
יעזרו במידת מה. לא יודע להגיד אם כמו המשקולות - לדעתי לא, כי הם לא שוקלים מספיק, אבל אני לא 100% בטוח.
בdr650 תושבות הכידון מתחברות למשולש עם בושינגים מגומי. אתה יכול לנסות כיוון כזה.
אבל,
זה סינגל, יש ויברציות הכל מקום (רגליות, מושב, מיכל דלק וכו....).