תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: חוות דעת על אופנוע ראשון NINJA 400

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    2

    חוות דעת על אופנוע ראשון NINJA 400

    אהלן אנשים, יש לי רישיון A1.
    בגלל שאני מתחיל לימודים אוטוטו מחוץ לעיר התחלתי להתעניין באופנועים. מדובר בנסיעה של כ45 קילומטר לכיוון 4 פעמים בשבוע, כך שאני צריך דגם יחסית חזק עם מרווח טיפולים גבוהה שקילומטראז לא מפריע לו.
    מבדיקה שעשיתי פה בפורום הבנתי שהNINJA 400 מאוד טובה אבל קצת חורגת במסגרת התקציב שלי, אשמח לשמוע גם חוות דעת על הDUKE 390.
    התקציב שלי על האופנוע הוא באיזור ה25 אלף . מה שהמחייב אותי גם בקנייה יד 2.

    אשמח לשמוע השוואות על הדגמים הללו, או שאם יש לכם המלצות לדגמים אחרים שיתאימו לי יותר גם מבחינת השימוש וגם מבחינת התקציב אני אשמח לשמוע.

    כמו כן אשמח גם לעצות על איזו קריטריונים לשים דגש בחיפוש ביד 2, קילומטראז, יד, שנתון וכדומה. זה אופנוע שאני ארצה שיחזיק לי לפחות ל4 שנים. וכמובן במעמד הקנייה מה באמת לחפש באופנוע מעבר לשריטות ומכות קטנות
    תודה רבה

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הדיוק 390 זול יותר וחזק אבל ידוע ככלי עם בעיות אמינות שנרכש בעיקר על ידי בחורים צעירים שמתעללים בו. לא הייתי קונה דיוק 390 משומש ואני לא בטוח אם זה כלי מתאים לקילומטראז' כזה. גם מרווח הטיפולים שלו קצר יחסית (7500 ק"מ).
    הנינג'ה 400 צריך להיות פחות עדין אבל אני לא בטוח כמה הוא יהיה נוח.
    במקומך הייתי חושב לכיוון של CB500 (בעדיפות על הX משיקולי נוחות). הם מאוד נפוצים ואמינים להחריד.
    כל כלי שאתה שוקל לקנות תקח לבדיקה במוסך/סטפן.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    2
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הדיוק 390 זול יותר וחזק אבל ידוע ככלי עם בעיות אמינות שנרכש בעיקר על ידי בחורים צעירים שמתעללים בו. לא הייתי קונה דיוק 390 משומש ואני לא בטוח אם זה כלי מתאים לקילומטראז' כזה. גם מרווח הטיפולים שלו קצר יחסית (7500 ק"מ).
    הנינג'ה 400 צריך להיות פחות עדין אבל אני לא בטוח כמה הוא יהיה נוח.
    במקומך הייתי חושב לכיוון של CB500 (בעדיפות על הX משיקולי נוחות). הם מאוד נפוצים ואמינים להחריד.
    כל כלי שאתה שוקל לקנות תקח לבדיקה במוסך/סטפן.
    תודה רבה, דווקא ממה ששמעתי ה ninja 400 דיי נוח, אתה מתלבט בגלל צורת הרכיבה שבcbx היא יותר זקופה?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    התנוחה בCBX היא זקופה יותר, המושב עצמו צריך להיות נוח יותר ומיגון הרוח שלו מתאים יותר.
    יש גם יתרון למנוע גדול יותר על כביש מהיר (מתאמץ פחות ויותר רזרבות לעקיפה)

  5. #5
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הדיוק 390 זול יותר וחזק אבל ידוע ככלי עם בעיות אמינות שנרכש בעיקר על ידי בחורים צעירים שמתעללים בו. לא הייתי קונה דיוק 390 משומש ואני לא בטוח אם זה כלי מתאים לקילומטראז' כזה. גם מרווח הטיפולים שלו קצר יחסית (7500 ק"מ).
    הנינג'ה 400 צריך להיות פחות עדין אבל אני לא בטוח כמה הוא יהיה נוח.
    במקומך הייתי חושב לכיוון של CB500 (בעדיפות על הX משיקולי נוחות). הם מאוד נפוצים ואמינים להחריד.
    כל כלי שאתה שוקל לקנות תקח לבדיקה במוסך/סטפן.
    7.5 זה מרווח טיפולים בסדר גמור בהתחשב בעובדה שמרבית הקטגוריה (מלבד ההונדות) עושים טיפול כל 6.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    לZ400 יש מרווח של 12K, לG310 מרווח של 10K וגם לR3 מרווח של 10K (למעט בכלים חדשים שנדרשים לטיפול נוסף וחד פעמי ב5K).
    מרווח הטיפולים של ה390 הוא לא נורא אבל קצר יחסית לקטגוריה.

  7. #7
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    לZ400 יש מרווח של 12K, לG310 מרווח של 10K וגם לR3 מרווח של 10K (למעט בכלים חדשים שנדרשים לטיפול נוסף וחד פעמי ב5K).
    מרווח הטיפולים של ה390 הוא לא נורא אבל קצר יחסית לקטגוריה.
    השאלה מלבד המרווח היא גם עלות הטיפולים.

    בZ400 על פי האתר של מטרו עד 36 אלף ק"מ עלות הטיפולים בZ400 תעלה 9,142 ש"ח
    בr3 עד 40 אלף ק"מ תשלם על טיפולים במטרו 7,041 ש"ח

    הבמוו אכן מפתיע עם סך הכל 2,871 ש"ח ל30 אלף ק"מ

    והDUKE יעלה 5,156 ש"ח ל30 אלף ק"מ.


    ולא דיברנו על עלות רכישה ראשונית של הכלים.

    אז להאריך מרווח טיפולים, נשמע יפה למדי, אבל ואני מצטט "שלא יעבדו עליכם"
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אני חייב להגיד שאין לי שום יכולת להעריך את עלות הטיפולים והיא כנראה תלויה מאוד במקום שבו אתה עושה את הטיפול.

    מטרו ידועים במחירים המנופחים שלהם אבל אני לא בטוח שכל המוסכים ברשת שלהם לוקחים מחירים כאלה (וכמובן שאין חובה לעשות את הטיפולים במוסכים שלהם או במוסכי יבואן באופן כללי).
    במקרה של הונדה, עלות הטיפולים צריכה להיות די נמוכה ומסדר גודל של מה שאתה רושם על הב.מ.וו.
    לגבי ב.מ.וו., גם אני ראיתי שמחירי הטיפולים שהם מפרסמים הם די נמוכים אבל הנסיון שלי עם המכוניות שלהם הוא כל כך קיצוני בכיוון ההפוך שאני מפקפק ביחס לזה.
    וגם לגביכם יש לי סימן שאלה. פה באתר רשום שהטיפול הראשון לדיוק 790 שאני מחזיק כרגע עולה 620 שקל אבל במציאות שילמתי כמעט 800. "עבדו עלי"?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    רוב המוסכים המורשים יתנו משהו באיזור ה20% הנחה על המחירון של מטרו בלי הרבה התמקחויות.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    חלקים מקוריים בהזמנה מחו''ל עולים בערך שליש ממה שמטרו תמחרה אותם. אפשר להזמין חלקים מראש ולצמצם משמעותית את העלויות.

  11. #11
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    רוב המוסכים המורשים יתנו משהו באיזור ה20% הנחה על המחירון של מטרו בלי הרבה התמקחויות.
    ועם זאת, זה עדיין יהיה יותר יותר לתחזוקה בשורה התחתונה, אפילו אם לא תראה שקל הנחה במוסך של KTM
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    לZ400 יש מרווח של 12K, לG310 מרווח של 10K וגם לR3 מרווח של 10K (למעט בכלים חדשים שנדרשים לטיפול נוסף וחד פעמי ב5K).
    מרווח הטיפולים של ה390 הוא לא נורא אבל קצר יחסית לקטגוריה.
    אר3 זה טיפול כל 5 אלף אח יקר

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    אר3 זה טיפול כל 5 אלף אח יקר
    אולי זה נכון לדגמים ישנים יותר אבל זה לא נכון לגבי הדגמים הנוכחיים.
    לא לפי מטרו וגם לא לפי היצרן:
    https://www.manualslib.com/manual/11...page=51#manual

אשכולות דומים

  1. חוות דעת ממקור ראשון עבורrodewin 250
    על ידי Napo בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-09-2019, 23:16
  2. אופנוע ראשון - Z300/Ninja 250/Ninja 300 רוכב מטר 90
    על ידי רפאל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2019, 16:33
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 07:21
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 16:10
  5. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO