ההמלצה שלי לשדרג לרישיון A ואז להתקדם לכלי שלא יהיה מוגבל.
Sent from my iPad using Tapatalk
היי לכולם
אני רוכב על נינגה 300 כבר שנתיים ומשהו והוא כבר ממזמן לא מספיק מהיר בשבילי,
חשבתי להתקדם לgsxr600 או משהו בסביבות ה120 כ״ס ושיהיה ברישיון “a1” אשמח לשמוע דעותכם והמלצותכם לכלי הנ״ל או כלי אחר.
ההמלצה שלי לשדרג לרישיון A ואז להתקדם לכלי שלא יהיה מוגבל.
Sent from my iPad using Tapatalk
MT07
עד כמה שאני יודע אין אופנוע עם מעל 94 כוחות סוס מוגבל, כיוון שהחוק אומר שבלי ההגבלה אתה לא יכול לעבור פי שתיים מהמקור (47*2). שמעתי שיש אופנוע שמוצא בשתי גרסאות 94 כ"ס ויותר רק כדאי שיהיה אפשר להוציא גרסא מוגבלת.
במסלול השפוי - תוציא רשיון A ותרכב על מה שבא לך.
לקפוץ ל-120 סוסים מ-39 זו משימת התאבדות. ה-07 כמו שהמליצו כאן זו אחלה קפיצה בכח, ויתאים כמעט לכל שגעון ורוכב.
רוצה יותר? קח Z900 מוגבל ותהנה.
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
אני בן 20 אני לא יכול לשדרג לa
וניסיתי את האמטי07 של חבר וגם הרגיש לי חלש מאוד..
ולמה כולם ממליצים להמנע מהגיקסר?
יש הבדל משמעותי בכוח בינו לבין הz900?
לטובת הגיקסר?
נ.ב אני חובב סופרספורט, לכן המשיכה היא לגיקסר
מה זאת אומרת למה?
מה היית מעדיף? לקנות גרוטאה חבוטה עם ק"מ שנושק ל-100,000,
מודל ענתיקה בן 10, שנרכב על ידי 15 ילדים ברצף (בלי להעליב) ברובם בלי כסף או יכולת לתחזוקה כמו שהכלי הזה דורש?
וכל זה בשביל מה.. להגיד שיש לך "סופרספורט" או להתלהב מהפלסטיק?
או באותו המחיר לקנות אופנוע מודל 2017 יד 1 או 2, כנראה עם אחריות,
במצב מכני הרבה יותר מוצלח, אחריות, נפח מנוע פי 1.5,
ומכלולים אמנם בסיסיים, אך בסיסיים ביחס ל-2018...
שזה כנראה משמעותית טוב יותר ממה שהיה לך אי שם לפני עשור.
חובב סופרספורט? תקנה איזה קיט פלסטיקה באיביי.
רק תן לג'יקסר הזה לגסוס בנחת...
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
אגב, סתם בשביל ההשוואה, מעולם לא יצא לי לרכב על הכלים האלה מוגבלים,
(בגיל 20 היה לי DR350 שכבר אז היה נחשב עתיק אבל הרגיש לי חזק!),
אבל לא מזמן מכרתי Z900 וביחס לכל מיני 600תים שהייתי נתקל בהם הוא היה משמעותית חזק יותר.
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
[QUOTE=TundraOG;136403]
ה-07 הרגיש חלש? אז Z900 וזהו./QUOTE]
07 מרגיש חלש? פ״ש - יש לך בעיה ב-״הרגשה״. סביר להניח שגם 07 לא תנצל אפילו בחצי.
Z900 (או כל סופרספורט אחר) מיותר - אין לך כל יכולת לשלוט בו.
תעלה ברישיון ותתאמן על 80-90 כ״ס
Sent from my iPhone using Tapatalk