תודה רבה על השיתוף. אני מציע לשנות את הכותרת של הנושא שפתחת פה (למשהו יותר ענייני) כדי שיהיה ערך ארכיוני למחפשים בגוגל למיניהם בעתיד.
חבל כי יש פה ים של אינפורמציה נדירה בעברית.
תודה רבה על השיתוף. אני מציע לשנות את הכותרת של הנושא שפתחת פה (למשהו יותר ענייני) כדי שיהיה ערך ארכיוני למחפשים בגוגל למיניהם בעתיד.
חבל כי יש פה ים של אינפורמציה נדירה בעברית.
 
			
			WOW, עבודה מדהימה.
ועכשיו שאלה,
מה הסיכוי למצוא פה בארץ WR250X לא גוסס עם לשון בחוץ?
אפילו אחד במצב סביר ששווה להשקיע בוא ולהחזיר אותו לימיו הטובים.
חיפשתי בעבר אבל די התייאשתי שהבנתי שכולם מפוצצים בחלקים סינים זולים, מלאה ידיים ומבקשים עליהם מעל המחירון.
אשמח לאיזה סופרמוטו חוקי לכביש...
תודה
עפר
כן, אין קריאה מהגלגל, אין שום חילזון.
לא רק זה, ישנם מודולים לתיקון הקמ או המהירות
אבל מסתבר שאין שום דרך לגרום לשניהם להיות מדוייקים ב100%
או שהמהירות תיהיה מדוייקת והספירת קמ לא.
או שהקמ יהיה מדוייק אבל המהירות לא.
משהו בשיטת חישוב של המחשב פשוט לא נכון....
דווקא חשבתי שזאת אחלה כותרת
אם יש לך הצעה אחרת, אין לי בעיה לשנות
מה הסיכויים? לא יודע, מניח שנמוכים
אני מכיר 3 WR-ים שמורים (חוץ משלי)
ובמשך תקופה ארוכה עקבתי אחריהם
אבל כמו שאמרת...ככל שהזמן עובר, אני רואה איך כולם הופכים להיות יד גבוהה, חלקים סינים זולים ומחיר מוגזם.
הWR250X הוא הסופרמוטו החוקי ברישיון הכי חזק במדרגת הביטוח של 250 סמ"ק
אני הייתי עם שלי 5 שנים לפני שנפרדתי ממנו
ותאמין או לא, עכשיו עם ה701 שלי עדיין אני מתגעגע לWR
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
 
			
			מאמין מאמין. היה לי 690 איזה שנה וחצי מאוד נהנתי ממנו אבל תחלס לפי דעתי זה יותר מידי לסופרמוטו שנמצא בשימוש יום יומי.
מצד אחד הוא חזק נורא מה שיכול להיות חיסרון ולהקשות במצבים מסוימים ובטח זה יותר ממה שצריך לעיר. מצד שני אי אפשר באמת לנצל את הכוח הזה לנסיע מחוץ לעיר(ויברציות, רוח וכו).
היום אני רוכב על MSX125 ונהנה יותרואפילו נותן איתו בראש מידי פעם באימונים של אופנוען מאומן
.
"ימאהה wr250r wr250x מדריך טיפולים שיפורים תוספות מיגונים"
אם אתה שואל אותי זו כותרת עדיפה.
 
			
			מדהים, כל הכבוד על ההקשעה, כייף לראות שירושים כאלה אינפורמטיביים
 
			
			כל הכבוד!
בדיוק בזמן...אתמול קניתי Wr250r 2017
אחרי חודש של חיפושים.
נכנסתי עכשיו לחפש קצת מידע תחזוקתי ומצאתי הרבה יותר ממה שקיוותי ועוד בעברית!
הבוקר עשיתי רכיבה ראשונה (בשטח) היה מדהים עבר הכל בקלילות.
דבר אחד הפריע :
נסעתי בהילוך ראשון בקטע בוצי למשך איזה חמש דקות ואז הנורת טמפרטורה נדלקה, עצרתי כיבתי חיכיתי חמש דקות הדלקתי שוב והיא נעלמה.
יש רעיונות לגורם? זה בדרך כלל קורה?
נב
בשאר הרכיבה שהיתה קצת יותר מהירה זה לא חזר.
תודה מראש
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
 
			
			יאפ
אם כשאתה על קוד 51 הוונטה לא נכנסת לפעולה לסירוגין
אז יש בעיה
יכול להיות המנוע נדפק (מבאס מאוד)
אבל יכול להיות שהכנפיים עצמם נשברו
אם כן, זה לא כזה נורא, כי כנף של CBR250 מתאימה.
קח את הזמן
פרק טיפה את האופנוע
תנסה לפרק את המאוורר, ולנסות לראות אם המנוע מסתובב או לא.
ומשם נמשיך
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
 
			
			מנוע וונטה לא מסתובב @#&!
במזג אוויר כזה קר אין סיבה שיתחמם.
בנוסף לוונטה, בדוק שהרדיאטור לא סתום מבוץ.
 
			
			מאוד מבאס
יש רעיונות מאיפה לקנות וונטה?וכמה עולה?
זה לא הרכב היומי שלי אבל יבאס אותי לחכות חודש לאיביי .
בפעם האחרונה שבדקתי, 1400 ש"ח אצל מטרו
או 135 דולר (לא כולל משלוח ומיסים) מפארטזילה:
https://www.partzilla.com/product/ya...D7-12405-00-00
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.