ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
אני חושב שזאת הסקירה הכי מפורטת שהיתה באתר הזה אי פעם על איזשהו סוג של אופנוע.
יפה מאוד!

רק שאלה,
כתבת ששינוי יחסי העברה יגרור שינוי בספידומטר/אודומטר. הwr קורא מהירות מהגיר? (כי בהרבה מאוד אופנועים, הקריאה היא מהגלגל, או ע"י חיישן מגנטי, או ע"י חילזון). אם הקריאה היא מהגלגל, הדבר היחיד שיגרום לזיוף הוא שינוי גודל הגלגלים עצמם (למשל שטח וסופרמוטו).
כן, אין קריאה מהגלגל, אין שום חילזון.
לא רק זה, ישנם מודולים לתיקון הקמ או המהירות
אבל מסתבר שאין שום דרך לגרום לשניהם להיות מדוייקים ב100%
או שהמהירות תיהיה מדוייקת והספירת קמ לא.
או שהקמ יהיה מדוייק אבל המהירות לא.
משהו בשיטת חישוב של המחשב פשוט לא נכון....

ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
תודה רבה על השיתוף. אני מציע לשנות את הכותרת של הנושא שפתחת פה (למשהו יותר ענייני) כדי שיהיה ערך ארכיוני למחפשים בגוגל למיניהם בעתיד.

חבל כי יש פה ים של אינפורמציה נדירה בעברית.
דווקא חשבתי שזאת אחלה כותרת
אם יש לך הצעה אחרת, אין לי בעיה לשנות

ציטוט נכתב במקור על ידי ofer צפיה בהודעה
WOW, עבודה מדהימה .

ועכשיו שאלה,
מה הסיכוי למצוא פה בארץ WR250X לא גוסס עם לשון בחוץ?
אפילו אחד במצב סביר ששווה להשקיע בוא ולהחזיר אותו לימיו הטובים.
חיפשתי בעבר אבל די התייאשתי שהבנתי שכולם מפוצצים בחלקים סינים זולים, מלאה ידיים ומבקשים עליהם מעל המחירון.
אשמח לאיזה סופרמוטו חוקי לכביש...

תודה
עפר
מה הסיכויים? לא יודע, מניח שנמוכים
אני מכיר 3 WR-ים שמורים (חוץ משלי)
ובמשך תקופה ארוכה עקבתי אחריהם
אבל כמו שאמרת...ככל שהזמן עובר, אני רואה איך כולם הופכים להיות יד גבוהה, חלקים סינים זולים ומחיר מוגזם.
הWR250X הוא הסופרמוטו החוקי ברישיון הכי חזק במדרגת הביטוח של 250 סמ"ק
אני הייתי עם שלי 5 שנים לפני שנפרדתי ממנו
ותאמין או לא, עכשיו עם ה701 שלי עדיין אני מתגעגע לWR