תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: מבקש עזרה בבחירת אופנוע ראשון, 250סמ"ק

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46

    מבקש עזרה בבחירת אופנוע ראשון, 250סמ"ק

    1. תקציב - 15,000 (יכול לחרוג לכיוון ה20,000, מעדיף שלא חח).
    2. רק קיבלתי A1, יש כמה שנים רשיון רכב.
    3. מה הדרישות: עיר במהלך השבוע, בין - עירוני בסופ"שים (טיולים פה ושם בארץ).
    4. לכמה זמן האופנוע ישמש? שנתיים - שלוש...מקווה שכמה שיותר.
    5. האם תטפל באופנוע לבד? אשתדל לטפל לבד.
    6. סגנון מועדף, אופנועים שעושים לך את זה...נייקד עדיפות. פיירינג גם סבבה.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    קוואסאקי Z250SL, יש לא מעט במצב טוב ועם ק"מ נמוך (מתחת ל-20 אלף). ידידה החזיקה אחד במשך שלוש שנים ללא בעיות מיוחדות מעבר לטיפולים שוטפים (היה אצלה 30 אלף ק"מ).

    אם אתה בחור יחסית גדול הוא ירגיש לך מצועצע (אני 1.88 והוא הרגיש לי צנום ממש, אפילו ביחס לכל ה-250 האחרים שניסיתי), תנסה גם סוזוקי אינזומה 250 (שים לב שלא היה אצל מורה נהיגה).

    אם פיירינג גם אופציה - חפש לך CBR250R שמור עם כמה שפחות ידיים ועדיף מתחת ל-30 אלף ק"מ, המנועים האלו מאוד אמינים (הרבה מאוד ברשת כבר עברו את ה-100 אלף ק"מ ברחבי העולם ובחור בהודו עדכן דו"ח שימוש של 155 אלף ק"מ ללא בעיות מיוחדות מעבר לבלאי טבעי)

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי heyiamnate צפיה בהודעה
    1. תקציב - 15,000 (יכול לחרוג לכיוון ה20,000, מעדיף שלא חח).
    2. רק קיבלתי A1, יש כמה שנים רשיון רכב.
    3. מה הדרישות: עיר במהלך השבוע, בין - עירוני בסופ"שים (טיולים פה ושם בארץ).
    4. לכמה זמן האופנוע ישמש? שנתיים - שלוש...מקווה שכמה שיותר.
    5. האם תטפל באופנוע לבד? אשתדל לטפל לבד.
    6. סגנון מועדף, אופנועים שעושים לך את זה...נייקד עדיפות. פיירינג גם סבבה.
    קודם כל, ברוך הבא.
    אני אציע לך כיוון מעט שונה ממה שאתה חושב עליו.
    ראשית - אופנועי 250 הינם חלשים ובסיסיים. הם לא ממש נוחים בטיולים ארוכים. תוספת הכוח באופנועי 500-650 משמעותית, ושווה את התוספת של ה-100 שקל בחודש בביטוח.
    עלויות האחזקה לא תלויות כמעט בנפח (פרט לצריכת דלק, וגם שם הפער לא משמעותי). אופנוע 650 פשוט יעלה בשגרה בערך כמו אופנוע 250.
    שנית, אופנועי נייקד הם לא הכלי המושלם לעיר. אופנועי דו-שימושי מתמודד יותר טוב עם בורות, מדרכות וכיוצ"ב, ומספק שדה ראיה טוב יותר בזכות הישיבה הגבוהה.
    דבר נוסף ואחרון - אופנוע ראשון צריך להתאים למידות הגוף שלך. אם אתה בעל מידות גוף מעל הממוצע, רוב אופנועי 250 (פרט לכמה יוצאי דופן) ירגישו לך כמו קורקינט ממונע.

    בימינו, שוק אופנועי A1 מוצף בכלים לכל כיס.
    התקציב האידיאלי הוא 20-30, מה שמאפשר לך לבחור ממגוון רחב של כלים שונים בני כמה חודשים עד כמה שנים ועם מעט ק"מ.
    ברגע שהתקציב נמוך יותר, תאלץ להתפשר על כלי משמעותית יותר ישן - מה שלא בהכרח משתלם. לפעמים תוספת של 7-10 אלף בתקציב מאפשרת לך לרכוש אופנוע שצעיר ב-5-10 שנים. קח את זה בחשבון.

    עכשיו לתכלס.
    במקומך, הייתי שוקל לרכוש DR650 שנת 2016. מחירם הריאלי נע ככל הנראה בטווח של 20-25K. מדובר באופנוע שיעשה עבודה טובה בעיר, לא ייחסר לו כוח בבינעירוני, ותוכל לשלב שבילים בטיולי הסופ"ש שלך. מדובר באופנוע פשוט עד כדי פרימיטיבי, אמין מאוד וזול לאחזקה. אם אתה לא מחפש ביצועים עוצרי נשימה, תוכל לבלות איתו כמה שנים טובות.
    במידה ואתה לא מוכן להגדיל את התקציב, תוכל לרכוש ב-10-12K אופנוע כזה מהיבוא הקודם (עד 2003). יש כמה כלים שמורים, ורובם אושרו ל-A1. לדעתי, 10-15K הפרש במחיר לא מצדיקים עוד 13 שנים על הכביש, אבל זאת בהחלט אופציה זולה וטובה.

    אם אתה בכ"ז רוצה להישאר ב-A1, ואתה בחור בגובה ממוצע+ - תוכל לשקול גם CRF250RALLY. המחירים יהיו כנראה סביב 25K לאופנוע בן שנה. הוא יהיה לך חלש בבינעירוני, מעולה בעיר ועם יכולת שטח משמעותית.

    יכול להיות, שתוכל למצוא סביב ה-20 הונדה CB500X עם ק"מ גבוה (יחסית) משהנתונים הראשונים - 13-14. הוא אופנוע נוח, אמין, ויעמוד בכיף גם במשימות עירוניות וגם בטיולים ארוכים, כולל שבילים פה ושם.

    אם בכל זאת חשקה נפשך בנייקד...
    הדיוק 390 יעשה עבודה מעולה. תשתדל לא לרכוש אופנוע שחוט, יש הרבה כאלה.
    כמו שאמרו מעליי - CBR250/נינג'ה 250 ייתנו מענה.
    אפשר לשקול ויסטרום 250 בן שנה - אני מניח שאפשר לקנות כזה ב-20 וקצת.
    הדיוק 200 זול מאוד לקניה, מעולה בעיר, אבל חלש ולא נוח מחוצה לה.
    יש עוד כמה אופנועי 250 פחות פופולאריים (דיאלים, יוסאנג, בנלי) שאפשר לרכוש במחירים מאוד נמוכים. אני מניח שדיאלים VJF250 בן 4 ישאיר לך המון עודף מ-15K, וסה"כ הוא אופנוע סביר, גם אם לא מלהיב.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 09-01-2019 בשעה 13:08.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    קוואסאקי Z250SL, יש לא מעט במצב טוב ועם ק"מ נמוך (מתחת ל-20 אלף). ידידה החזיקה אחד במשך שלוש שנים ללא בעיות מיוחדות מעבר לטיפולים שוטפים (היה אצלה 30 אלף ק"מ).

    אם אתה בחור יחסית גדול הוא ירגיש לך מצועצע (אני 1.88 והוא הרגיש לי צנום ממש, אפילו ביחס לכל ה-250 האחרים שניסיתי), תנסה גם סוזוקי אינזומה 250 (שים לב שלא היה אצל מורה נהיגה).

    אם פיירינג גם אופציה - חפש לך CBR250R שמור עם כמה שפחות ידיים ועדיף מתחת ל-30 אלף ק"מ, המנועים האלו מאוד אמינים (הרבה מאוד ברשת כבר עברו את ה-100 אלף ק"מ ברחבי העולם ובחור בהודו עדכן דו"ח שימוש של 155 אלף ק"מ ללא בעיות מיוחדות מעבר לבלאי טבעי)

    תודה רבה


    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קודם כל, ברוך הבא.
    אני אציע לך כיוון מעט שונה ממה שאתה חושב עליו.
    ראשית - אופנועי 250 הינם חלשים ובסיסיים. הם לא ממש נוחים בטיולים ארוכים. תוספת הכוח באופנועי 500-650 משמעותית, ושווה את התוספת של ה-100 שקל בחודש בביטוח.
    עלויות האחזקה לא תלויות כמעט בנפח (פרט לצריכת דלק, וגם שם הפער לא משמעותי). אופנוע 650 פשוט יעלה בשגרה בערך כמו אופנוע 250.
    שנית, אופנועי נייקד הם לא הכלי המושלם לעיר. אופנועי דו-שימושי מתמודד יותר טוב עם בורות, מדרכות וכיוצ"ב, ומספק שדה ראיה טוב יותר בזכות הישיבה הגבוהה.
    דבר נוסף ואחרון - אופנוע ראשון צריך להתאים למידות הגוף שלך. אם אתה בעל מידות גוף מעל הממוצע, רוב אופנועי 250 (פרט לכמה יוצאי דופן) ירגישו לך כמו קורקינט ממונע.

    בימינו, שוק אופנועי A1 מוצף בכלים לכל כיס.
    התקציב האידיאלי הוא 20-30, מה שמאפשר לך לבחור ממגוון רחב של כלים שונים בני כמה חודשים עד כמה שנים ועם מעט ק"מ.
    ברגע שהתקציב נמוך יותר, תאלץ להתפשר על כלי משמעותית יותר ישן - מה שלא בהכרח משתלם. לפעמים תוספת של 7-10 אלף בתקציב מאפשרת לך לרכוש אופנוע שצעיר ב-5-10 שנים. קח את זה בחשבון.

    עכשיו לתכלס.
    במקומך, הייתי שוקל לרכוש DR650 שנת 2016. מחירם הריאלי נע ככל הנראה בטווח של 20-25K. מדובר באופנוע שיעשה עבודה טובה בעיר, לא ייחסר לו כוח בבינעירוני, ותוכל לשלב שבילים בטיולי הסופ"ש שלך. מדובר באופנוע פשוט עד כדי פרימיטיבי, אמין מאוד וזול לאחזקה. אם אתה לא מחפש ביצועים עוצרי נשימה, תוכל לבלות איתו כמה שנים טובות.
    במידה ואתה לא מוכן להגדיל את התקציב, תוכל לרכוש ב-10-12K אופנוע כזה מהיבוא הקודם (עד 2003). יש כמה כלים שמורים, ורובם אושרו ל-A1. לדעתי, 10-15K הפרש במחיר לא מצדיקים עוד 13 שנים על הכביש, אבל זאת בהחלט אופציה זולה וטובה.

    אם אתה בכ"ז רוצה להישאר ב-A1, ואתה בחור בגובה ממוצע+ - תוכל לשקול גם CRF250RALLY. המחירים יהיו כנראה סביב 25K לאופנוע בן שנה. הוא יהיה לך חלש בבינעירוני, מעולה בעיר ועם יכולת שטח משמעותית.

    יכול להיות, שתוכל למצוא סביב ה-20 הונדה CB500X עם ק"מ גבוה (יחסית) משהנתונים הראשונים - 13-14. הוא אופנוע נוח, אמין, ויעמוד בכיף גם במשימות עירוניות וגם בטיולים ארוכים, כולל שבילים פה ושם.

    אם בכל זאת חשקה נפשך בנייקד...
    הדיוק 390 יעשה עבודה מעולה. תשתדל לא לרכוש אופנוע שחוט, יש הרבה כאלה.
    כמו שאמרו מעליי - CBR250/נינג'ה 250 ייתנו מענה.
    אפשר לשקול ויסטרום 250 בן שנה - אני מניח שאפשר לקנות כזה ב-20 וקצת.
    הדיוק 200 זול מאוד לקניה, מעולה בעיר, אבל חלש ולא נוח מחוצה לה.
    יש עוד כמה אופנועי 250 פחות פופולאריים (דיאלים, יוסאנג, בנלי) שאפשר לרכוש במחירים מאוד נמוכים. אני מניח שדיאלים VJF250 בן 4 ישאיר לך המון עודף מ-15K, וסה"כ הוא אופנוע סביר, גם אם לא מלהיב.
    תודה רבה ! תגובה ממש מעניינת
    אני שוקל 80+- וגובה 1.90

    בגדול למדתי על honda crf250 ועל דיוק 390 ושתיהם מרגישים לי סבבה לגמרי מבחינת מידות. על ההונדה לא יצאתי לכביש ככה שאני לא יודע איך היא מבחינת כוח.
    אני מאוד זורם עם המחשבה של לקנות DR או כלי בסגנון ! צריך לחפש ולראות מה המחירים.
    מעדיף להישאר עם היצרנים המוכרים והאמינים יותר (ז"א פחות יוסאנג, דיאלים, בנלי) כיוון ששמעתי שהסינים/ קוריאנים פחות אמינים משמעותית.

    דיוק 390 ראיתי שיכול להגיע גם ל15-20K עם 30K על השעון. זה סבבה בהנחה והוא טופל היטב לא ?
    יש גם את הDRZ 400 שיכול אולי להכנס בתקציב.

    כל שאר האופנועים שמצאתי מתחת ל20K הם או 250 סמק או 500 סמק אבל ישנים (GS 500 / ER 500 בעיקר) ואני קצת מפחד מאופנוע כל כך ישן.
    וטיולים שאעשה יהיו תמיד בכבישים לא ממש מתכנן לצאת לשטח חח

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי heyiamnate צפיה בהודעה
    תודה רבה




    תודה רבה ! תגובה ממש מעניינת
    אני שוקל 80+- וגובה 1.90

    בגדול למדתי על honda crf250 ועל דיוק 390 ושתיהם מרגישים לי סבבה לגמרי מבחינת מידות. על ההונדה לא יצאתי לכביש ככה שאני לא יודע איך היא מבחינת כוח.
    אני מאוד זורם עם המחשבה של לקנות DR או כלי בסגנון ! צריך לחפש ולראות מה המחירים.
    מעדיף להישאר עם היצרנים המוכרים והאמינים יותר (ז"א פחות יוסאנג, דיאלים, בנלי) כיוון ששמעתי שהסינים/ קוריאנים פחות אמינים משמעותית.

    דיוק 390 ראיתי שיכול להגיע גם ל15-20K עם 30K על השעון. זה סבבה בהנחה והוא טופל היטב לא ?
    יש גם את הDRZ 400 שיכול אולי להכנס בתקציב.

    כל שאר האופנועים שמצאתי מתחת ל20K הם או 250 סמק או 500 סמק אבל ישנים (GS 500 / ER 500 בעיקר) ואני קצת מפחד מאופנוע כל כך ישן.
    וטיולים שאעשה יהיו תמיד בכבישים לא ממש מתכנן לצאת לשטח חח
    קודם כל - אל תמהר לוותר על השטח. זה עולם שלם של רכיבה, ובית הספר הכי טוב שיש כדי להקנות מיומנות רכיבה.
    עם מידות הגוף שלך, ה-DR יתאים לך מאוד. הייחוד שלו (שיכול להיות יתרון ויכול להיות חסרון, תלוי בנקודת המבט) - זה שהוא מאוד מיושן. אין ABS, אין מד סל"ד, יש קרבורטור במקום הזרקה, צריך לחמם אותו עם צ'וק בבוקר ולדאוג שלא יציף, הוא מקורר אוויר (אין רדיאטור, אין נוזל קירור).
    מצד שני, בזכות אלה הוא סופר פשוט. קל וזול לטפל בו, ואין הרבה דברים שיכולים להתקלקל. המנוע יכול להחזיק גם 200 אלף ק"מ אם הוא מטופל כראוי וצורת הרכיבה שפויה.

    לגבי הדיוק:
    הבעיה העיקרית של האופנוע הזה היא קהל הרוכבים שלו. כל רוכב שני שאני רואה על גבי הדיוק - משתולל. אחוז גדול זה חבר'ה צעירים שלא בהכרח מודעים לתזוקה נכונה ורכיבה חלקה. הדיוק כאופנוע גם מזמין לרכב עליו בצורה אגרסיבית. 30 אלף ק"מ ברכיבה עדינה ומתחשבת זה כלום, אבל 30 אלף ק"מ ב"קריעה" לא בהכרח מטיבים עם האופנוע.

    ה-DRZ מוכוון יותר לשטח. הוא מעולה בעיר, אבל בבינעירוני הוא מאוד לא נוח. טיולי כביש ארוכים על גביו - זה למזוכיסטים (אלא אם אתה משדרג את האופנוע בהוספת מיגון רוח, שיפור המושב וכיוצ"ב - זה אפשרי, אבל אני חושב שאין סיבה להיכנס לפרוייקט כזה אחרי קניית אופנוע ראשון). בנוסף, עקב אוריינטציית השטח החזקה שלו, תצטרך לבדוק את האופנוע ב-7 עיניים במעמד הרכישה.

    דווקא הויסטרום 250 וה-CRF RALLY אמורים לספק פשרה טובה בין נוחות בכביש ליכולת שבילים. מה שכן, אני מאמין שהם חלשים מדי לכבישים מהירים.
    הורסיס 300 גם נראה כמו אופציה מעולה, פרט לעובדה שתאלץ לשלם תוספת בביטוח, ומחירהם עדיין חורגים משמעותית מהתקציב שלך.

    חשוב לי להבהיר, למה אני מתכוון כשאני מדבר על כך שה-250 "חלשים".
    אני דוגל בגישה, שלפיה אין לשייט קרוב למהירות המירבית אם אתה רוצה לשמור על האופנוע. לדוגמא, אם אתה רוצה לשייט 110-120 (שזה בערך המינימום הסביר בכביש 5,4,531 וכו') - קנה אופנוע שמגיע ל-150-160.
    אם אתה רוצה לשייט 130-150 - קנה אופנוע שמגיע ל-180 ומעלה.
    כך תמנע ממצב שהמנוע עובד בקצה היכולת שלו, מווברץ, צורח, סובל מבלאי מואץ, אוכל שמן וכו'.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קודם כל - אל תמהר לוותר על השטח. זה עולם שלם של רכיבה, ובית הספר הכי טוב שיש כדי להקנות מיומנות רכיבה.
    עם מידות הגוף שלך, ה-DR יתאים לך מאוד. הייחוד שלו (שיכול להיות יתרון ויכול להיות חסרון, תלוי בנקודת המבט) - זה שהוא מאוד מיושן. אין ABS, אין מד סל"ד, יש קרבורטור במקום הזרקה, צריך לחמם אותו עם צ'וק בבוקר ולדאוג שלא יציף, הוא מקורר אוויר (אין רדיאטור, אין נוזל קירור).
    מצד שני, בזכות אלה הוא סופר פשוט. קל וזול לטפל בו, ואין הרבה דברים שיכולים להתקלקל. המנוע יכול להחזיק גם 200 אלף ק"מ אם הוא מטופל כראוי וצורת הרכיבה שפויה.

    לגבי הדיוק:
    הבעיה העיקרית של האופנוע הזה היא קהל הרוכבים שלו. כל רוכב שני שאני רואה על גבי הדיוק - משתולל. אחוז גדול זה חבר'ה צעירים שלא בהכרח מודעים לתזוקה נכונה ורכיבה חלקה. הדיוק כאופנוע גם מזמין לרכב עליו בצורה אגרסיבית. 30 אלף ק"מ ברכיבה עדינה ומתחשבת זה כלום, אבל 30 אלף ק"מ ב"קריעה" לא בהכרח מטיבים עם האופנוע.

    ה-DRZ מוכוון יותר לשטח. הוא מעולה בעיר, אבל בבינעירוני הוא מאוד לא נוח. טיולי כביש ארוכים על גביו - זה למזוכיסטים (אלא אם אתה משדרג את האופנוע בהוספת מיגון רוח, שיפור המושב וכיוצ"ב - זה אפשרי, אבל אני חושב שאין סיבה להיכנס לפרוייקט כזה אחרי קניית אופנוע ראשון). בנוסף, עקב אוריינטציית השטח החזקה שלו, תצטרך לבדוק את האופנוע ב-7 עיניים במעמד הרכישה.

    דווקא הויסטרום 250 וה-CRF RALLY אמורים לספק פשרה טובה בין נוחות בכביש ליכולת שבילים. מה שכן, אני מאמין שהם חלשים מדי לכבישים מהירים.
    הורסיס 300 גם נראה כמו אופציה מעולה, פרט לעובדה שתאלץ לשלם תוספת בביטוח, ומחירהם עדיין חורגים משמעותית מהתקציב שלך.

    חשוב לי להבהיר, למה אני מתכוון כשאני מדבר על כך שה-250 "חלשים".
    אני דוגל בגישה, שלפיה אין לשייט קרוב למהירות המירבית אם אתה רוצה לשמור על האופנוע. לדוגמא, אם אתה רוצה לשייט 110-120 (שזה בערך המינימום הסביר בכביש 5,4,531 וכו') - קנה אופנוע שמגיע ל-150-160.
    אם אתה רוצה לשייט 130-150 - קנה אופנוע שמגיע ל-180 ומעלה.
    כך תמנע ממצב שהמנוע עובד בקצה היכולת שלו, מווברץ, צורח, סובל מבלאי מואץ, אוכל שמן וכו'.
    תודה, לקחתי בחשבון
    DR650 נשמע טוב מאוד, אני רוצה ללמוד לטפל לבד ואופנוע פשוט יתן התחלה מעולה לדעתי.
    עוד דבר קטן, מתוך סקרנות התחלתי לחפש קצת ביוטיוב על היוסנג 250 אר, זה עם הפיירינג. ממש אוהבים אותו ואפילו איזה אחד (שרוכב על ZX10) אמר שהוא מדהים כראשון ונוסע בכביש מהיר בקלות - 110קמ"ש בהילוך רביעי. הוא גם אופנוע קוריאני ולא סיני (למרה ההפתעה חח). יצא לך לנסות אותו או לשמוע עליו ?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...l=1#post88944\

    פעם היוסאנג היה כרטיס כניסה זול, לאלה שלא היה מצוי בכיסם הממון לנינג'ה 250 או CBR250.
    בשנת 2019, כשהשוק מוצף בכלים יותר טובים במחירים סבירים לחלוטין - לא רואה שום הצדקה לרכוש יוסאנג, אלא אם הוא ממש, ממש זול ושמור.

    פרט קטן לגבי ה-DR:
    תזכור שהשעון שלו במייל, וכן המד קילומטראז'.
    תזכור להכפיל ב-1.6 את מה שרשום בשעון, כדי לקבל קילומוטרים
    יש עכשיו 2 כלים ביד2 שמבקשים עליהם 25. שניהם בהחלט נראים שווים בדיקה ומיקוח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...l=1#post88944\

    פעם היוסאנג היה כרטיס כניסה זול, לאלה שלא היה מצוי בכיסם הממון לנינג'ה 250 או CBR250.
    בשנת 2019, כשהשוק מוצף בכלים יותר טובים במחירים סבירים לחלוטין - לא רואה שום הצדקה לרכוש יוסאנג, אלא אם הוא ממש, ממש זול ושמור.

    פרט קטן לגבי ה-DR:
    תזכור שהשעון שלו במייל, וכן המד קילומטראז'.
    תזכור להכפיל ב-1.6 את מה שרשום בשעון, כדי לקבל קילומוטרים
    יש עכשיו 2 כלים ביד2 שמבקשים עליהם 25. שניהם בהחלט נראים שווים בדיקה ומיקוח.
    תודה רבה, אבדוק אותם

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע ראשון - A
    על ידי drovosek בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 15-03-2018, 10:41
  2. עזרה בבחירת אופנוע ראשון (125 או 250? ואיזה..)
    על ידי el- בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-06-2017, 08:42
  3. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 21:56
  4. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי שגיא רבד בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 19:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO