מקווה שזה יעזור: https://powersports.honda.com/docume...70-MGS-A30.pdf
בתרשים אחר נראה שהשקע מצת מתחבר לאותו קונקטור 6 פינים : http://www.hondajazz.org/Honda-Akses...et-Montaji.pdf
שלום חברים,
מדובר ב NC700X 2012,
יש לי שקע מצת (ולאחרונה גם גריפים מחוממים) שמחוברים ישירות למצבר.
אני רוצה לחבר אותם שיקבלו מתח רק כשהאופנוע מונע.
ניסיתי לחפש בספר תרשים כדי להבין באיזה אזור לחפש, לא ממש הצלחתי.
בסרטונים ברשת שאנשים מתקינים את הגריפים או דברים אחרים יש להם קונקטורים פנויים מתחת לכיסא, ומתחברים לאחד שעובד רק בסוויטש.
אצלי אני לא מוצא אותם (יכול להיות שהאזעקה השתמשה בו ולכן אין עוד פנוי)
אשמח לעזרה/הדרכה איפה לחפש..
תודה מראש.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
מקווה שזה יעזור: https://powersports.honda.com/docume...70-MGS-A30.pdf
בתרשים אחר נראה שהשקע מצת מתחבר לאותו קונקטור 6 פינים : http://www.hondajazz.org/Honda-Akses...et-Montaji.pdf
תודה !
ראיתי סרטון שמחבר בדיוק שם, ב-6 פינים הזה.
אבל - לא ראיתי התייחסות בשום מקום אם זה חיבור אחרי/לפני סוויטש.
וגם - אם הצלחתי לזהות נכון את החיווט (עוד לא פתחתי שם, אנסה בקרוב) של השקע מצת אצלי, אז הוא מתחבר לחיבור 6 פינים הזה, ואז זה לפני סוויטש..
Sent from my iPhone using Tapatalk
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אכן, גם אני לא ראיתי התייחסות לנושא. אנסה מאוחר יותר היום לחפש סרטוט חשמל של הכלי.
https://www.moto4.ru/downloads/honda...ng-diagram.pdf
זה מהספר רכב..
לא ממש מובן לי
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
צד ימין מחבר שלישי (בסדר יורד מלמעלה ללמטה) בשם OPTION זה המחבר 6 פינים, בתחתית הסרטוט נמצאים הפיוז (מספר 1) ולידו הממסר (OP) ששולט על המחבר.
לפי מעבר על החיבורים נראה שרק חוט אחד מכל השישה ממותג ע"י הפיוז והממסר.
החיבורים לפי הסדר בסרטוט:
R/W - ישיר
V/R - ממותג ע"י הממסר OP
Lb - יושב על קו אור איתות ימין
G - מינוס
O - יושב על קו אור איתות שמאל
G/Y - יושב על קו אור בלם
לפי מה שהבנתי הצמת משנה אמורה לאפשר חיבור גם של שקע וגם של ידיות, שווה לבדוק באם היא מותקנת אצלך.
בלי ועם קשר צריך לפתוח אצלך ולראות כיצד השקע חובר, לפי זה נדע כיצד להתקדם.
זאת אומרת שהמחבר 6 פינים שאליו מתחבר המצת בתרשים ששלחת, אמור להיות אחרי סוויטש ?
"ממותג על ידי הממסר OP" - הכוונה אחרי סוויטש ?
תודה !
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
המחבר 6 פינים מורכב מכמה חוטים, רק אחד מתוכם ממותג ע"י הממסר OP שאמור למתג רק אחרי סוויץ. קשה לי להיות חד משמעי בנושא כי לא בדקתי פיזית את החיבורים כך שלמעשה אצלך יכול להיות שהשקע מחובר ל6 פינים אבל מחווט לעבוד קבוע. בגדול השקע אמור להתחבר לצמת משנה שמתחברת ל6 פינים וככל הנראה החיווט בצמת משנה מספק לאביזרים מתח לאחר סוויץ. אבל שוב - אין לי נסיון פיזי עם התקנה כזו וזה בהתאמה להבנתי מהמידע שסיפקת\בדקתי ברשת.
לשקע מצת אמורים להגיע 2 חוטים אחד (שחור) שאמור להיות מחובר ב 6 פינים ל G ועפ"י המצב הקיים אצלך השני (סביר שאדום) אמור להתחבר ל R/W, אם תאשר את ההנחה הזו נדע שחיווטו את השקע לעבוד קבוע, אם השקע מחובר בחוט האדום ל V/R אז יש מצב שגישרו את הממסר OP.
תתחיל בקל: אם קל יותר לראות את השקע 6 פינים וכיצד חיברו את השקע מצת - בדוק לאן החוטים מתחברים. אם קל יותר להגיע לפיוזים ולמממסרים - בדוק היכן ממוקם ממסר ה OP (עפ"י הסרטון של הבחור שמתקין את השקע טעינה) וודא שהוא קיים.
ובכיף![]()
אני הייתי מחבר ישר למצבר ושם לעצמי איזהו מתג מחובר להגה . גם אפשרות
תקנה ריליי בכמה שקלים ותסיים את הסיפור בקלות.
הגריפים המקוריים של הונדה מגיעים עם ריליי ופיוז,
הגריפים של אוקספורד מגיעים בלי, ואם הבנתי נכון זה בגלל שבשלט של הגריפים יש מנגנון save energy שמכבה את הגריפים אחרי כמה זמן בלי שמונע..
אני מקווה מחר/בשישי לפרק שם ולראות מי נגד מי ומה מחובר למה, ואז נדע לגבי החיבור 6 פינים..
אגב - מה התפקיד של הריליי ?
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
ריליי זה בעצם מפסק לזרם גבוהה שסוגר מעגל כשמזרימים דרכו זרם נמוך (עובד על שדה מגנטי).
בגדול כל המטרה שלו זה להקטין התנגדות במעגלים עם צרכנים שיש להם הספק גבוהה כמו גופי חימום ועוד
לא הצלחתי להבין אם מדובר בגריפים של אוקספורד.
אם כן אז אין צורך להסתבך ולחפש חיבור אחרי סוויץ'.
כמו שאמרת
הם כבים לבד כשמזהים מתח נמוך מ11 וחצי ובאים עם פיוז.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
להגיע עם מצבר באופן קבוע ל11.5 זה ממש לא טוב.
ונא לזכור שאחרי זה האופנוע עוד ממשיך לעמוד לילה, או יומיים שלושה.