תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: עזרה באיתור מקום להתחברות אחרי סוויטש

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643

    Lightbulb עזרה באיתור מקום להתחברות אחרי סוויטש

    שלום חברים,
    מדובר ב NC700X 2012,
    יש לי שקע מצת (ולאחרונה גם גריפים מחוממים) שמחוברים ישירות למצבר.
    אני רוצה לחבר אותם שיקבלו מתח רק כשהאופנוע מונע.
    ניסיתי לחפש בספר תרשים כדי להבין באיזה אזור לחפש, לא ממש הצלחתי.
    בסרטונים ברשת שאנשים מתקינים את הגריפים או דברים אחרים יש להם קונקטורים פנויים מתחת לכיסא, ומתחברים לאחד שעובד רק בסוויטש.
    אצלי אני לא מוצא אותם (יכול להיות שהאזעקה השתמשה בו ולכן אין עוד פנוי)

    אשמח לעזרה/הדרכה איפה לחפש..
    תודה מראש.
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    מקווה שזה יעזור: https://powersports.honda.com/docume...70-MGS-A30.pdf
    בתרשים אחר נראה שהשקע מצת מתחבר לאותו קונקטור 6 פינים : http://www.hondajazz.org/Honda-Akses...et-Montaji.pdf

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    תודה !
    ראיתי סרטון שמחבר בדיוק שם, ב-6 פינים הזה.
    אבל - לא ראיתי התייחסות בשום מקום אם זה חיבור אחרי/לפני סוויטש.
    וגם - אם הצלחתי לזהות נכון את החיווט (עוד לא פתחתי שם, אנסה בקרוב) של השקע מצת אצלי, אז הוא מתחבר לחיבור 6 פינים הזה, ואז זה לפני סוויטש..



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אכן, גם אני לא ראיתי התייחסות לנושא. אנסה מאוחר יותר היום לחפש סרטוט חשמל של הכלי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    https://www.moto4.ru/downloads/honda...ng-diagram.pdf

    זה מהספר רכב..
    לא ממש מובן לי
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    צד ימין מחבר שלישי (בסדר יורד מלמעלה ללמטה) בשם OPTION זה המחבר 6 פינים, בתחתית הסרטוט נמצאים הפיוז (מספר 1) ולידו הממסר (OP) ששולט על המחבר.
    לפי מעבר על החיבורים נראה שרק חוט אחד מכל השישה ממותג ע"י הפיוז והממסר.
    החיבורים לפי הסדר בסרטוט:
    R/W - ישיר
    V/R - ממותג ע"י הממסר OP
    Lb - יושב על קו אור איתות ימין
    G - מינוס
    O - יושב על קו אור איתות שמאל
    G/Y - יושב על קו אור בלם
    לפי מה שהבנתי הצמת משנה אמורה לאפשר חיבור גם של שקע וגם של ידיות, שווה לבדוק באם היא מותקנת אצלך.
    בלי ועם קשר צריך לפתוח אצלך ולראות כיצד השקע חובר, לפי זה נדע כיצד להתקדם.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    זאת אומרת שהמחבר 6 פינים שאליו מתחבר המצת בתרשים ששלחת, אמור להיות אחרי סוויטש ?
    "ממותג על ידי הממסר OP" - הכוונה אחרי סוויטש ?

    תודה !
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    המחבר 6 פינים מורכב מכמה חוטים, רק אחד מתוכם ממותג ע"י הממסר OP שאמור למתג רק אחרי סוויץ. קשה לי להיות חד משמעי בנושא כי לא בדקתי פיזית את החיבורים כך שלמעשה אצלך יכול להיות שהשקע מחובר ל6 פינים אבל מחווט לעבוד קבוע. בגדול השקע אמור להתחבר לצמת משנה שמתחברת ל6 פינים וככל הנראה החיווט בצמת משנה מספק לאביזרים מתח לאחר סוויץ. אבל שוב - אין לי נסיון פיזי עם התקנה כזו וזה בהתאמה להבנתי מהמידע שסיפקת\בדקתי ברשת.
    לשקע מצת אמורים להגיע 2 חוטים אחד (שחור) שאמור להיות מחובר ב 6 פינים ל G ועפ"י המצב הקיים אצלך השני (סביר שאדום) אמור להתחבר ל R/W, אם תאשר את ההנחה הזו נדע שחיווטו את השקע לעבוד קבוע, אם השקע מחובר בחוט האדום ל V/R אז יש מצב שגישרו את הממסר OP.
    תתחיל בקל: אם קל יותר לראות את השקע 6 פינים וכיצד חיברו את השקע מצת - בדוק לאן החוטים מתחברים. אם קל יותר להגיע לפיוזים ולמממסרים - בדוק היכן ממוקם ממסר ה OP (עפ"י הסרטון של הבחור שמתקין את השקע טעינה) וודא שהוא קיים.

    ובכיף

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אני הייתי מחבר ישר למצבר ושם לעצמי איזהו מתג מחובר להגה . גם אפשרות

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    אני הייתי מחבר ישר למצבר ושם לעצמי איזהו מתג מחובר להגה . גם אפשרות
    כרגע הם מחוברים ישירות,
    אבל אין למה לשים מפסק.. את הגריפים אפשר לכבות, והמצת אם לא מחובר לו משהו אז..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תקנה ריליי בכמה שקלים ותסיים את הסיפור בקלות.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    הגריפים המקוריים של הונדה מגיעים עם ריליי ופיוז,
    הגריפים של אוקספורד מגיעים בלי, ואם הבנתי נכון זה בגלל שבשלט של הגריפים יש מנגנון save energy שמכבה את הגריפים אחרי כמה זמן בלי שמונע..
    אני מקווה מחר/בשישי לפרק שם ולראות מי נגד מי ומה מחובר למה, ואז נדע לגבי החיבור 6 פינים..

    אגב - מה התפקיד של הריליי ?
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ריליי זה בעצם מפסק לזרם גבוהה שסוגר מעגל כשמזרימים דרכו זרם נמוך (עובד על שדה מגנטי).
    בגדול כל המטרה שלו זה להקטין התנגדות במעגלים עם צרכנים שיש להם הספק גבוהה כמו גופי חימום ועוד

  14. #14
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    לא הצלחתי להבין אם מדובר בגריפים של אוקספורד.
    אם כן אז אין צורך להסתבך ולחפש חיבור אחרי סוויץ'.
    כמו שאמרת
    הם כבים לבד כשמזהים מתח נמוך מ11 וחצי ובאים עם פיוז.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    להגיע עם מצבר באופן קבוע ל11.5 זה ממש לא טוב.
    ונא לזכור שאחרי זה האופנוע עוד ממשיך לעמוד לילה, או יומיים שלושה.

אשכולות דומים

  1. אין סוויטש דיאלים S3 250
    על ידי ברוך בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-12-2017, 20:46
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-08-2017, 09:16
  3. עזרה באיתור גניבה..
    על ידי davidspiv בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-06-2016, 19:59
  4. עזרה באיתור חלק חליפי לpr5
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 21:30
  5. סוויטש ידית בלם לא עובד.
    על ידי 4x4 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 20:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO