תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: הרכבת נוסע על אופנוע ללא ABS

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    5

    הרכבת נוסע על אופנוע ללא ABS

    שלום לכולם

    שמי גיא ואני מתכנן בימים אלו את חזרתי לעולם הדו גלגלי שנטשתי לפני כ 15 שנים.. (צריך להתכונן למשבר אמצע החיים)
    הכיוון הכללי הוא דו"ש סולידי+ בנפח 250-400.
    אחד האופנועים שאני בוחן הוא SWM300. ממש עכשיו ביררתי לגבי עלות קיט רגליות מורכב לאופנוע הזה, ואמר לי המוכר אצל היבואן שאופנוע זה משנת 2017 אסור בהרכבה!? משהו לגבי יורו4 וזה שאין לאופנוע ABS (הוא אמר שמופיע ברשיון הרכב נוסע אחד בלבד).
    נשמע לי מוזר מאוד. חיפושי העלו חרס ולכן אני שואל כאן אם מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    במידה והדגם המדובר הוא RS300R נראה שזה דגם אינדורו וסביר שלא יהיו לו רגליות מורכב. יש דגם נוסף שנקרא RS300R דואל ספורט ובתמונה הוא כן עם רגליות מורכב. אין לי מושג לגבי הרישום ברישון.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רישום מורכב ברשיון הוא משהו אמורפי שלא תמיד יש לו הסבר.
    ברור שבאופנוע שטח בלי רגליות לא אמור להיות מורכב נכון? גם אני חשבתי, עד שראיתי רשיון של כזה שמתיר.
    בחלק מהאופנועים שהיו לי היה מצוין שמותר ובחלק לא (לכולם היו רגליות וידיות מורכב).
    לabs אין שום קשר לזה.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    רישום מורכב ברשיון הוא משהו אמורפי שלא תמיד יש לו הסבר.
    ברור שבאופנוע שטח בלי רגליות לא אמור להיות מורכב נכון? גם אני חשבתי, עד שראיתי רשיון של כזה שמתיר.
    בחלק מהאופנועים שהיו לי היה מצוין שמותר ובחלק לא (לכולם היו רגליות וידיות מורכב).
    לabs אין שום קשר לזה.
    הבנתי..
    אז בתכלס, מבחינת השוטר שעומד מולי, מותר\אסור לי להרכיב נוסע על אופנוע עם רגליות נוסע אך בלי שהרשיון מתיר?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    אם רשום ברישיון שאסור ולשוטר יבוא להכניס לך הוא יכניס.
    בכל מקרה, לא שווה לנסוע אם רשום שאסור כי אז הביטוח יתנער ממך כמו כלב אחרי מקלחת.

    Sent from my Mi Max 2 using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    קח בחשבון שיש בחוק הגדרות למורכב (לילדים לפחות), אחת מהן היא שהמורכב חייב להגיע לרגליות מורכב. אם אין רגליות יהיה לשוטר קשה לפספס את זה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אין שום קשר בין תקנות יורו 4, שאחראיות על זיהום אוויר, לבין ABS והיעדרו, לבין העובדה שהאופנוע מתאים/לא מתאים למורכב. אם לאופנוע אין רגליות מורכב, סביר להניח שהוא לא בנוי לזה. יש מספיק כלים בנפח שציינת שמגיעים עם רגליות מורכב סטוק - CRF250L/RALLY, WR250R, DRZ400 וכו'.
    קח בחשבון שמנוע גדול יותר יתמודד עם הרכבה בצורה טובה יותר, אז אם זה משהו שחשוב לך אולי גם תיתן מבט לכיוון ה-650 למיניהם (DR/XT660)
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אין שום קשר בין תקנות יורו 4, שאחראיות על זיהום אוויר, לבין ABS והיעדרו, לבין העובדה שהאופנוע מתאים/לא מתאים למורכב. אם לאופנוע אין רגליות מורכב, סביר להניח שהוא לא בנוי לזה. יש מספיק כלים בנפח שציינת שמגיעים עם רגליות מורכב סטוק - CRF250L/RALLY, WR250R, DRZ400 וכו'.
    קח בחשבון שמנוע גדול יותר יתמודד עם הרכבה בצורה טובה יותר, אז אם זה משהו שחשוב לך אולי גם תיתן מבט לכיוון ה-650 למיניהם (DR/XT660)
    במקרה של האופנוע שבדקתי - הוא מגיע בלי רגליות מורכב אך היבואן מוכר אותן בנפרד...$$
    אני לא רוצה ללכת לכיוון הגדולים כי חשוב לי אופנוע קליל וזריז, ו 90% מהזמן ארכב לבד

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אין שום קשר בין תקנות יורו 4, שאחראיות על זיהום אוויר, לבין ABS והיעדרו, לבין העובדה שהאופנוע מתאים/לא מתאים למורכב. אם לאופנוע אין רגליות מורכב, סביר להניח שהוא לא בנוי לזה. יש מספיק כלים בנפח שציינת שמגיעים עם רגליות מורכב סטוק - CRF250L/RALLY, WR250R, DRZ400 וכו'.
    קח בחשבון שמנוע גדול יותר יתמודד עם הרכבה בצורה טובה יותר, אז אם זה משהו שחשוב לך אולי גם תיתן מבט לכיוון ה-650 למיניהם (DR/XT660)
    יש קשר. לא רק ABS נכלל בדרישות, אלא גם חיוב להכליל אמצעי דיאגנוסטיקה (ובהמשך הדרך גם הפיכת התקן של שקע דיאגנוסטיגה והפרוטוקולים הקשורים לסטנדרטיים). ראה כאן: https://www.autotrader.co.uk/bikes/c...l-it-affect-me

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    Dr650 לא מתאים להרכבה במצב סטוק.
    לפחות לא של שני מבוגרים.
    אני ואשתי שקלנו ביחד 120 ק"ג (לא אנשים גדולים), והמתלה האחורי היה נטרק לכל עבר.
    עם סגירת המתלה באה כמובן גם מתיחת יתר לא בריאה של השרשרת וכו....
    אופנועדו"ש נהדר מכמעט כל בחינה,
    אבלמי שרוצה להרכיב, או לקחת משקל, חייב לטפל בקפיצים ובבולמים.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עם סגירת המתלה באה כמובן גם מתיחת יתר לא בריאה של השרשרת וכו....
    .
    קצת סוטה רק מנושא השרשור, אבל אם נוצרה אצלך מתיחת יתר של השרשרת זה אומר של מתחת/שחררת אותה כראוי.
    כשמותחים שרשרת לפי הספר, המרווח שמשאירים מתוכנן כך שהשרשרת לא תמתח לגמרי לא כשהמתלה נפתח עד הסוף ולא כשהוא נסגר עד הסוף.
    אופנוע אמור להשתמש במלוא מהלך המתלה שלו (בשביל זה הוא קיים), וזה נכון שבעתיים לאופנועי דו"ש ושטח.
    בכל רכיבת שטח המתלה שלך "נטרק" המון פעמים וגם נפתח למלוא אורכו, ואם כל פעם היתה נוצרת "מתיחת יתר" זו היתה בעיה קשה.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    5
    טוב, המוכר שלח לי צילום של רשיון הרכב ולא כתוב שם דבר לגבי מורכב או נוסעים מורשים...
    האם זה אומר שאין מה לחשוש מהעניין?

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    טוב, המוכר שלח לי צילום של רשיון הרכב ולא כתוב שם דבר לגבי מורכב או נוסעים מורשים...
    האם זה אומר שאין מה לחשוש מהעניין?
    אם אין הגבלות - אז אין הגבלות, תרכיב כמה שבא לך.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    קצת סוטה רק מנושא השרשור, אבל אם נוצרה אצלך מתיחת יתר של השרשרת זה אומר של מתחת/שחררת אותה כראוי.
    כשמותחים שרשרת לפי הספר, המרווח שמשאירים מתוכנן כך שהשרשרת לא תמתח לגמרי לא כשהמתלה נפתח עד הסוף ולא כשהוא נסגר עד הסוף.
    אופנוע אמור להשתמש במלוא מהלך המתלה שלו (בשביל זה הוא קיים), וזה נכון שבעתיים לאופנועי דו"ש ושטח.
    בכל רכיבת שטח המתלה שלך "נטרק" המון פעמים וגם נפתח למלוא אורכו, ואם כל פעם היתה נוצרת "מתיחת יתר" זו היתה בעיה קשה.
    קצת סוטה מהשרשור אבל השרשרת, לא רק שלא היתה מתוחה מדי, אלא היתה משוחררת יותר מהוראות היצרן.
    הרכבתי על הרבה אופנועים.
    זה הספציפי בעייתי.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    5
    תודה לכולם על העזרה

אשכולות דומים

  1. שאלה למומחים הרכבת פנס ל sx
    על ידי 125cc בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-09-2018, 11:23
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-06-2017, 17:51
  3. הרכבת כידון - wr250
    על ידי walther בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-03-2016, 14:16
  4. הרכבת ג׳אנט שפיצים ואיזון.
    על ידי Shahaf 46 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 21:54
  5. הרכבת ווריאטור מקורי טימקס 2008
    על ידי Syakir בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 16:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO