קצת סוטה רק מנושא השרשור, אבל אם נוצרה אצלך מתיחת יתר של השרשרת זה אומר של מתחת/שחררת אותה כראוי.
כשמותחים שרשרת לפי הספר, המרווח שמשאירים מתוכנן כך שהשרשרת לא תמתח לגמרי לא כשהמתלה נפתח עד הסוף ולא כשהוא נסגר עד הסוף.
אופנוע אמור להשתמש במלוא מהלך המתלה שלו (בשביל זה הוא קיים), וזה נכון שבעתיים לאופנועי דו"ש ושטח.
בכל רכיבת שטח המתלה שלך "נטרק" המון פעמים וגם נפתח למלוא אורכו, ואם כל פעם היתה נוצרת "מתיחת יתר" זו היתה בעיה קשה.