ציטוט נכתב במקור על ידי crazyj צפיה בהודעה
כשדיברתי עם אחראי החנות ביקש שאגיע וכשהגעתי ניסה לעזור אבל טען שבגלל שעברו שבועיים אז לא ניתן להחליף - ולא מאשים אותו, מאשים רק את עצמי שפשוט סמכתי על היבואן שבאמת ימכור לי ציוד מקורי חדש וארוז, ובפועל זה לא קרה.
אין ספק שיבואן/חנות אחראים. אבל - אם הייתה טורח לבדוק מוצר בזמן - חוויה היית אחרת. היית אומר "יבואן לקח אחריות אל הפשלה שלו".

ציטוט נכתב במקור על ידי crazyj צפיה בהודעה
ואעדיף להזמין באמזון - שם אני בטוח שזה מקורי ובמידה ולא, הם מחזירים את הכסף חזרה.
באמזון שאני מכיר מחזירים כסף רק אם אתה עומד בדרישות מדיניות החזרה. או במילים אחרות היית מקבל בדיוק אותה תשובה.