כשדיברתי עם אחראי החנות ביקש שאגיע וכשהגעתי ניסה לעזור אבל טען שבגלל שעברו שבועיים אז לא ניתן להחליף - ולא מאשים אותו, מאשים רק את עצמי שפשוט סמכתי על היבואן שבאמת ימכור לי ציוד מקורי חדש וארוז, ובפועל זה לא קרה.
אין ספק שיבואן/חנות אחראים. אבל - אם הייתה טורח לבדוק מוצר בזמן - חוויה היית אחרת. היית אומר "יבואן לקח אחריות אל הפשלה שלו".
נכתב במקור על ידי crazyj
ואעדיף להזמין באמזון - שם אני בטוח שזה מקורי ובמידה ולא, הם מחזירים את הכסף חזרה.
באמזון שאני מכיר מחזירים כסף רק אם אתה עומד בדרישות מדיניות החזרה. או במילים אחרות היית מקבל בדיוק אותה תשובה.