ציטוט נכתב במקור על ידי audiR8 צפיה בהודעה
אם אתה לא מתכוון לרדת לשטח, וותר על הג'ימני וחפש לך ג'יפון מדרכות ראוי לשמו.
הג'ימני הוא רכב שטח אמיתי וקשוח. עם שלדת סולם, בולמים ייעודיים והילוך כח. בשטח זה מצויין, בכביש הרבה פחות.
מה גם שהוא מאוד לא פרקטי. הוא קטנטן, רועש, איטי וחלוש, צורך המון דלק ביחס לנפח המנוע והמחירון בשמיים.
חפש לך דהייטסו טריוס. מתאים בהרבה לתנועה עירונית ועדיין משמר יכולת שטח מסויימת.

(סליחה מהמציעים, אבל ההצעות שעלו פה לפאג'רו או סאמוראי ממש לא בכיוון. הפאג'רו גדול, יקר ועלויות תחזוקה שיגרמו לפשיטת רגל לחברת הייטק ממוצעת. הסאמוראי אפילו פחות טוב לכביש מהג'ימני, שלא לדבר על למצוא אחד).
Sent from my C6833 using Tapatalk
תודה. איך הטריוס מבחינת דלק ועלות טיפולים? הכי חשוב שלא יזלול לי דלק, אני לא אחד שנותן קיק-דאונים ונוהג אגרסיבי- אני נהג מאוד רגוע שלוחץ באופן הדרגתי על דוושת הגז גם כדי לחסוך בדלק וגם כדי לשמור על כל מכלולי הרכב והמנוע- אבל צריכת הדלק בלי קשר צריכה להיות טובה ולא זללנית. מבחינת הפאג'רו - כמובן שהוא לא בא בחשבון, אין לי מה לעשות עם רכב כזה.


ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
אם אתה לא מתכוון לרדת לשטח ואוהב לשבת גבוה ואתה מוכן להתפשר על הילוכים ידניים אני מציע לך לשקול משהו אחר לחלוטין.
פיאט מולטיפלה עם מנוע הדיזל.
רכב שהוא תענוג לנהיגה, חסכוני עם מומנט בשמיים, מרווח בצורה יוצאת דופן - 6 כורסאות - עם מידות של רכב פרטי. אמין ביותר וחלפים זולים.
אם אשתי לא הייתה מקבלת רכב ליסינג מהעבודה, עד היום הייתי עם הרכב הזה.
מאמין שזו בחירה טובה אבל הרכב די מכוער לטעמי.

כרגע איך שאני רואה את זה האופציות הן או דייהטסו טריוס או הג'ימני כאשר הג'ימני קורץ לי הרבה יותר, השאלה על מה הולכים בסוף כששמים את שניהם על המאזניים.