שאלת אותי בפרטי לגבי ה SMT ואני עונה כאן למקרה שיהיו עוד מתעניינים:
האופנוע היה אצלי אומנם הרבה שנים אבל נסע מעט מאד,
בערך 20K אצלי + 10K אצל הבעלים הקודם.
מבחינת שרשרת, צמיגים, וגלגשים - השחיקה היא פונקציה ישירה של אופי הרכיבה,
האופנוע סופר חזק כך שאני מעריך שאין בעיה לחסל צמיגים גם ב2000 ק"מ.
אצלי הצמיגים הוחלפו אחרי10K - כאשר הקדמיים עוד נראו חדשים.
שרשרת וגלגשים החלפתי פעם אחת לאורך התקופה.
סה"כ האופנוע לא הראה שום תקלה בכל הזמן שהיה אצלי למעט לוח השעונים שהוא בפירוש מחורבן והוחלף אצלי פעמיים (ועוד פעם אצל הבעלים הקודם).
- הלוח כנראה רגיש ללחות כך שיכול להיות שהמנעות מהרטבתו תמנע את הבעיות.
האופנוע בצבע שחור+פלסטיקה כתומה ויש רק אחד כזה אצל מוטוריקה כך שאי אפשר להתבלבל.
לדעתי האישית - האופנוע הזה הוא פשוט פלא, הוא עושה הכל באופן טוב יותר מכל אופנוע אחר שאני מכיר.
החלפתי אותו באופנוע חדש ודומה מאד - דיוק 790