עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: חוות דעתכם על ה-2 פעימות המוזרקים

  1. #16
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי runer צפיה בהודעה
    אני לפני קניה של האסקי או קטמ, 2T מוזרק, אני שומע כל מני חוות דעת לא טובות על הכלים הללו.
    אשמח לקבל עוד מידע מבעלי ניסיון.
    תודה.
    2T/4T הוא לא המושג הנכון לתאור מנוע שתי/ראבע פעימות. רק שמן המנוע נקרא כך. אי לכך ובהתאם לזאת אני מעדכן את הכותרת.



  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    למה שיהיה אסור. בגז קבוע יש שימון
    זה בהערך הדבר הראשון והבסיסי שיודע כל רוכב שתי פעימות... (למרות שזה לא חמור כמו שעושים מזה).

    כשאומרים "גז קבוע" מתכוונים לשיוט. כשאתה בשיוט ה"גז" יחסית סגור והסל"ד יחסית גבוה (בניגוד למצב של האצה).
    במצב כזה כמות הדלק שנכנס (ואיתו השמן) היא קטנה לעומת הסל"ד שבו המנוע עובד. הרי כל העניין בשיוט הוא החסכון בדלק.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אגב, יותר גרוע זה מצב של "בלימת מנוע", כלומר הדרדרות בירידה עם גז סגור לגמרי וקלאץ' מחובר (ידית משוחררת).
    כאן זה מצב קיצוני של כמות דלק קטנה מאד וסל"ד גבוה. בשתי פעימות זה לא מומלץ.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    אגב, יותר גרוע זה מצב של "בלימת מנוע", כלומר הדרדרות בירידה עם גז סגור לגמרי וקלאץ' מחובר (ידית משוחררת).
    כאן זה מצב קיצוני של כמות דלק קטנה מאד וסל"ד גבוה. בשתי פעימות זה לא מומלץ.
    כשאתה אומר "לא מומלץ" מה אתה מתכוון?
    לכל הר יש ירידה כנגד, שאתה יורד על ההילוך הראשון אתה בלי גז כמעט,
    על איזה פרק זמן אתה אומר שזה לא מומלץ..?

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    קשה לומר על איזה פרק זמן מדובר, זה מסוג הדברים שמאד קשה לבדוק.
    יש כאלה הטוענים שזו צריכה להיות ירידה ארוכה של עשרות דקות, ויש כאלה שטוענים שגם שתי דקות מספיקות.

    מאחר ואתה לא יודע, ואף אחד לא מצפה שתסע תמיד בצד של העליה, בשתי פעימות יורדים ירידה כשהקלאץ' מופרד (ידית לחוצה) ובעזרת הבלמים ולא בלימת המנוע.
    אגב לדעתי ולדעת רבים (ובעיקר מאז שעברתי לשתי פעימות ואני עושה את זה) גם בארבע פעימות זו הדרך הנכונה לרדת. בלימת המנוע היא הרבה פחות נשלטת מהבלמים.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ב 4 פעימות הבלימה חזקה יותר אז אני יכול להבין,
    אבל בשתי פעימות אני תמיד משלב בין הבלמים עם בלימת המנוע בין לבין...
    מעניין..

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    השימון ב TPI נפרד מהזנת הדלק. הדלק מוזרק נקי למעברים בין בית הארכובה והבוכנה (לכן גם נקרא Transfer Port Injection). השמן מוזרק ע"י מכלול המצערת של דל-אורתו יחד עם האוויר ומנותב לבית גל הארכובה וכך משמן את המיסב הראשי. כעת נשאלת השאלה (ואני לא יודע את התשובה), לפי מה נקבעת כמות השמן המוזרקת? האם רק ע"י מפתח המצערת או גם כפונקציה של סל"ד. במיקרה הראשון, אין שום הבדל לעומת דגמי הקרבורטור וצריך להיזהר ממצבים של סל"ד גבוה ומצערת כמעט סגורה (שיוט וירידות). במקרה השני הנושא מטופל ואין דאגות.
    אני הייתי בוחר לחטוא לצד הזהירות.

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    מה לדעתכם המחירון אומר? כמה הוא באמת משפיע מבחינת הסחירות כיד2?
    לדוגמא, כלי 2017 מוזרק עם כ 100 שע"מ, יד2 ואחרי טיפול בוכנה והחלפת משאבת שמן, מצב צמיגים חדש, פלסטיקה פיקס, קצת שריטות אבל לא היסטרי, סה"כ נראה אחלה.
    איך לדעתכם הוא נסחר ביחס למחירון?

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על בטא 125RR 2 פעימות
    על ידי natan1 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2018, 16:31
  2. קסדת שוברט חוות דעתכם
    על ידי eranby1 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-04-2018, 13:52
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-05-2017, 13:53
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 15:51
  5. שתי פעימות מול ארבע פעימות בנסיעה בכביש
    על ידי thekeeper בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-02-2016, 18:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO