בבקשה בואו נשאר רגועים.
אני מודע לקטע המאוד ישראלי ודיי מכוער שנקרא "שמעתי ש..." ואיך לפעמים שמועה מטופשת חסרת כל ביסוס יכולה להרוס עסק / בנאדם וכו.
אני בהחלט לוקח בפרופורציות.
מנגד, גם האסקי וגם קטמ שניהם כלים סה"כ אמינים ואם פתאום מתחילות לצוץ ידיעות מסוימות שחוזרות על עצמן, זה שווה בדיקה, במיוחד לאחד כמוני שהולך לרכוש כלי כזה בשביל להרגיע קצת את המתח של השבוע מדי פעם בסופ"ש.
אני הולך להשקיע פה ערימה של כסף בקנייה של כלי קרוב ככל שניתן לחדש, אין לי שום כוונה למצא את עצמי אחרי כמה שע"מ עם נבלה ולכן הבדיקה המדוקדקת.

התעסקות תמיד תהיה..אם זה לא לערבב דלק אז זה לתקן תקלות לאחר נפילות וכו', לפי מה שאתה מציין יש לך ניסיון.
אני מניח שההתעסקות שאתה מתכוון אליה מופנית לכל הקשור לכיווני קרבורטור?
יש ניסיון והתעסקות אכן כוונה לקרבורטור.

לא חושב שהמוזרקים הביאו בשורה חדשה לשוק (הכלים של בטא עובדים עם משאבת שמן ומיכל שמן נפרד לדוגמה, ועדיין עם קרבורטור כבר כמה שנים טובות, השימון אמנם נעשה בצורה אחרת אך לבסוף זה עושה את אותה עבודה), ובסופו של דבר שינויי הגובה בארץ אינם כאלו משמעותיים שאתה צריך לכוון את הקרבורטור בין הקיץ לחורף. לרוב הכיוון המקורי מספיק.
לגבי הגובה בארץ, גם זה נכון.
גם על בטא חשבתי, אבל אלה כלים יחסית חדשים בשוק שלנו וזה מטרו על כל המשתמע...

השנתון האחרון לכלים עם קרבורטור אצל האוסטריים הוא דגם 17' , הייתי מכוון אליו ספציפית.
אם לא מוזרק אז כן, זו האופציה הבאה בתור.

ואם אתה לא נעול על ק.ט.מ והאסקי, בטא יכול להיות אחלה אופציה הן מבחינת עלות, אמינות ואספקת חלפים.
גאס גאס נותן לך את המכלולים הכי טובים בשוק במחיר הזוי (הכוונה לשנתונים החדשים), הכי הרבה אופנוע בהכי פחות כסף אך השוק עדיין צעיר מלדעת אם החברה בגלגולה הנוכחי יציבה באופן שונה מבעבר.

שרקו מתומחרים גבוה מאוד בארץ(למרות שזולים באירופה יחסית מק.ט.מ והאסקי), כלים מעולים עם שוק בעייתי - אם ירידת ערך פחות חשובה לך, אני מכיר שקיימת אופציה לרכוש מהיבואן כלי והוא מחויב לרכוש ממך את הכלי חזרה ולהחזיר לך את הכסף לפי מחיר המחירון (ובנוסף הורדה של ריג'קטים אם קיימים כמובן).
זה לצערי יהיה יד2, אין מספיק מימון לחדש.
ירידת ערך לא הכי חשובה, הכלי הזה יהיה אציל 2-3 שנים אם לא יותר, אני לא רוכב הרבה לצערי ולא יכל להרשות לעצמי החלפה כל שנה.
כן חשובה לי הסחירות בבוא הזמן ופה עדיין קטמ / האסקי מקום 1.

כולם אופנועים מעולים, רק עליך לבחור אילו מן הפרמטרים הבאים - ירידת הערך\אמינות מוכחת\ איכות מכלולים\מחיר קנייה - הכי חשובים לך.
סדר חשיבות?
אמינות.
חלפים ושרות.
סחירות.
מחיר קנייה.
ירידת ערך.



זה לא אומר אגב, שאני מתכחש לקיומה, כי אני מניח שאותם אנשים שנתקלו בבעיה לא משקרים ולא משעמם להם, אני פשוט שואל, ממתי מספר כלים ככל הנראה חד מספרי (לפי טענתך הלא מבוססת), מעידים על כלל הדגם שממנו רק בארץ נמכר מספר תלת ספרתי מכובד, ושלא לדבר על אחוז השוק שהוא מחזיק בעולם כולו.

בכל אופן, אשמח לתקן לך, לא ניתן לאף לקוח אופנוע חדש כתוצאה מהתקלה הזו, לא בKTM את זה אני מבטיח לך.
לא הגיע לקוח שהייתה לו בעיה והיא לא נפתרה לשביעות רצונו.
מחיר הטיפול הופחת גם בKTM.
תודה על המידע.
כפי שכתבתי בהתחלה, אני לא בפאניקה מה"שמועות" ואני לוקח בפרופורציות אבל רוצה לדעת שאני עושה צעד נכון, שלא אמצא את עצמי אחרי זמן קצר מול פגר כי לתקן בעלות כה גבוה לא יהיה לי איך, זה יהיה פשוט לאבד את ההשקעה במכה.
אני חוזר סוף סוף לרכב אחרי הפסקה ארוכה מכורח המציאות, לא צריך הפתעות.

דניאל, הנושאים שראיתי שחוזרים על עצמם פה ובחו"ל הוא נושא ההזרקה שמתקלקלת, גמגומים וסדק \ שבר במיכל שמן.
האם במידה ואני רוכש כלי יד2 מהטריידאין שלכם, אפשר לקבל על זה אחריות מסוימת, נגיד לתקופה או שע"מ?
מה קורה עם כלי של נניח 120, 140 שע"מ עם מכלול הזרקה שמתפגר, אילך מתמודדים עם זה?
אין ספק שאלה כלים שעובדים ולא מלקקים דבש אבל בכל זאת, כרוכש פוטנציאלי אני לא מצפה לראות הזרקה נדפקת אחרי שע"מ כזה.
אני שואל בשיא הרצינות, זה בהחלט יכל להוות גורם מכריע.
ושוב תודה לכל מי שמשתתף בשרשור.