תשמע, אחד הדברים ההזויים שאני שומע שוב ושוב ואני לא מבין מאיפה זה מגיע זה -
"אני לא רוצה להתעסק בערבוב שמן ודלק".
אני לא יודע איך אנשים מערבבים, אבל אצלי המטלה הנוראית הזו כוללת אחת לשבועיים (אני מתדלק לרוב כל שתי רכיבות)
לשפוך שמן לתוך מיכל הדלק. עניין של 20 שניות כולל ניגובים והברגת פקק הבקבוק בפתיחה ובסגירה.
אם אתה ממלא דלק בכפולות של 600 מ"ל (בקטמ/האסקי) (לרוב אני ממלא 6 ליטר), המילוי הוא קל מאד כי הוא בכפולות של 10 מ"ל שמן.
אם יש לך בקבוקון גדול של כ-250 מ"ל, אתה צריך למלא אותו בבית אחת לחודשים וחצי - חודשיים.
מתוך זמן התארגנות לרכיבה ממוצעת שאורך מעל שעה במקרה הטוב ביותר, זה כל כך זניח שאני באמת לא מבין איך זה עולה כל פעם מחדש...
לגבי כיוון הקרבורטור, עקרונית זה נכון, אבל הרוב המוחלט של הרוכבים (כולל אני) מוצאים כיוון שעובד להם ולא נוגעים יותר לעולם, חורף/קיץ/הר/ים המלח.
אני אעיז לומר שהרוב האמיתי לא נוגע בכלל, ופשוט רוכב איך שהאופנוע הגיע.
לא נראה לי שאנחנו מרגישים את השינויים של 5%+- בהספק במקרי הקיצון.
אגב, דווקא עניין המשקל פחות משמעותי היום, כי המרובעים רזו משמעותית והדו"פים המוזרקים כבדים יותר מהלא מוזרקים, אז ההפרש בין דו"פ למרובע קטן מתמיד.


ציטוט ההודעה בתגובה