תודה.
זו גם הייתה אפשרות מסוימת, אני גם חושב שיש להם כלים נהדרים ומכלולי קצה אבל כל הסיבות שהזכרת, הורידו אותו מהפרק.הייתי ממליץ לך לבדוק גם לגבי הTM
כנראה שזה יהיה האסקי או קטמ, חשבתי גם על בטא אבל ירדתי מזה ושרקו סתם יקר מדי...
יש בזה משהוא, אבל הערבוב בעת התדלוק פחות מטריד אותי כמו התעסקות עם הקרבורטור שלפי מה שאתה כותב, זה גם זניח.תשמע, אחד הדברים ההזויים שאני שומע שוב ושוב ואני לא מבין מאיפה זה מגיע זה -
"אני לא רוצה להתעסק בערבוב שמן ודלק".
לגבי כיוון הקרבורטור, עקרונית זה נכון, אבל הרוב המוחלט של הרוכבים (כולל אני) מוצאים כיוון שעובד להם ולא נוגעים יותר לעולם, חורף/קיץ/הר/ים המלח.
אני אעיז לומר שהרוב האמיתי לא נוגע בכלל, ופשוט רוכב איך שהאופנוע הגיע.
לא נראה לי שאנחנו מרגישים את השינויים של 5%+- בהספק במקרי הקיצון.
פשוט חשבתי על נושא השימון / צריכת שמן, עושה רושם שבמוזרק המנוע יקבל בדיוק את מה שצריך, לא יותר ולא פחות ומנגד גם שמן עולה $$$ :-)
אני פשוט מנסה לגבש לעצמי את הנוסחה הכי נכונה לקנייה הזו שסוף סוף אחרי כל כך הרבה זמן, הגיעה.
זה לא מעט כסף ואין לי פה מקום לטעויות.
בכל מקרה זה יהיה 2T, לפחות על זה אני סגור :-)אגב, דווקא עניין המשקל פחות משמעותי היום, כי המרובעים רזו משמעותית והדו"פים המוזרקים כבדים יותר מהלא מוזרקים, אז ההפרש בין דו"פ למרובע קטן מתמיד.


ציטוט ההודעה בתגובה