עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: חוות דעתכם על ה-2 פעימות המוזרקים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28

    חוות דעתכם על ה-2 פעימות המוזרקים

    אני לפני קניה של האסקי או קטמ, 2T מוזרק, אני שומע כל מני חוות דעת לא טובות על הכלים הללו.
    אשמח לקבל עוד מידע מבעלי ניסיון.
    תודה.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    אם תכנס לקבוצות פייסבוק תמצא הרבה שירשורים המדברים על אותן בעיות של המוזרקים.

    בדגמי 2018 מצאו סדקים במיכל שמן והנ"ל הוחלף במסגרת האחראיות, מה שתוקן במודל 2019, בנוסף בדגמי 2018 היה הבדל משמעותי בין כלים רבים באספקת הכוח ורוב הפעמים אנשים עדכנו דרך מוסך את מפת ההזרקה שסידרה את הנושא.

    לגבי הבעיות - ישנם מספר כלים בארץ שהחלו לגמגם באופן פתאומי בשלב מסוים (חלקים סביב 70 שעות מנוע, חלקם אפילו פחות) ופה התחילה מהומה לא קטנה.הגמגומים חריפים, ישנם כמה סרטונים מהארץ ומהרשת שניתן למצוא.
    הבעלים של אותם כלים העלו פוסטים על אותה בעיה לא ברורה ואינה מוסברת, שמוסכי היבואן (גם האסקי וגם ק.ט.מ) בחלקם הצליחו לפתור ובחלקם אפילו היבואן החליף ללקוח אופנוע חדש(!).

    מבחינת כמויות - לא יודע להגיד אם היו עשרה כלים, או חמישה, אך רוב הכלים בשטח לפי הידוע לי תקינים כך שהאחוז יחסית קטן.

    עוד נושא כאוב, זה עלות טיפול ה-80 שעות - ק.ט.מ והאסקי מציינים המלצה להחליף את משאמת השמן באותו טיפול, מה שמעלה את מחיר הטיפול משמעותית - אם כי היבואן בארץ יצא בהצהרה כי המחיר לטיפול זה הופחת משמעותית ע"מ שרוב הלקוחות יהיו מרוצים (אם אני לא טועה בעופר אבניר בלבד).

    השאלה הגדולה - האם כדאי לקנות אוסטרי מוזרק?

    לכל הדעות, זה אופנוע מדהים ואיכותי אך לא חף מבעיות (בדיוק כמו שאר היצרנים אגב), אם אני שם את עצמי במקומך, וזאת דעה אישית בלבד ולכן יש לקחת אותה בהתאם - הייתי ממתין עם רכישה של כלי מוזרק עד שק.ט.מ והאסקי יעשו את אותם שינויים ויגלו באמת מה גורם לאותן תקלות מסתוריות ויצאו עם דגם עקבי. בכל אופן ישנם לא מעט כלים מוזרקים שמוצעים למכירה כיד שניה.

    מנגד, יש מספר רב של רוכבים שנהנים מאותם כלים ויגידו לך בפה מלא שזה הכלי הכי טוב שיצא אי פעם..כרגע זה עניין של מזל, ולרוב, הסיכויים הם שליפול על כלי טוב גבוה יותר מאשר על כלי שאינו תקין - אך גם פה, רק זמן של שנה שנתיים יגיד.

    אם עדיין אתה מוכן לקחת צ'אנס ולרכוש אחד, הייתי קונה אחד שעדיין נמצא במסגרת אחראיות - ודווקא הולך על האסקי, עופר אבניר לדעתי האישית נותנים מענה יותר טוב לתקלות מאשר ד.ל.ב בהפרש גדול.
    נערך לאחרונה על ידי Oznik; 26-01-2019 בשעה 11:13.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    תודה על התשובה המפורטת.
    אם לא היו את המוזרקים, הייתי הולך שוב על 4T , כל הרעיון זה להניע ולנסוע, לא להתעסק עם ערבוב שמן דלק ובטח שלא קרבורטור מבחינת גובה מסלול הרכיבה ושסתומי כוח וכל השאר.
    אני רוצה מאוד 2T, צריך לגוון, רוצה כלי קל משקל וקל לטיפולים, זו הסיבה שחיכיתי ל 2T המוזרקים, זה גם הולך להיות יד2, זה מה שהתקציב מאפשר.
    אם לא תהיה "ברירה" אולי בכל זאת אלך על 2T שנתון אחרון לפני המוזרקים, למרות שאני לא מת על הרעיון, ממש אין לי כוח להתעסקויות.
    בהתחשב בזה שארכב במקרה הטוב 2-3 שעות בשבוע (בית אשה ילדים קריירה וכו וכו....), צריך משהוא אמין שלא דורש יותר מדי הכנות לפני הרכיבה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי runer צפיה בהודעה
    תודה על התשובה המפורטת.
    אם לא היו את המוזרקים, הייתי הולך שוב על 4T , כל הרעיון זה להניע ולנסוע, לא להתעסק עם ערבוב שמן דלק ובטח שלא קרבורטור מבחינת גובה מסלול הרכיבה ושסתומי כוח וכל השאר.
    אני רוצה מאוד 2T, צריך לגוון, רוצה כלי קל משקל וקל לטיפולים, זו הסיבה שחיכיתי ל 2T המוזרקים, זה גם הולך להיות יד2, זה מה שהתקציב מאפשר.
    אם לא תהיה "ברירה" אולי בכל זאת אלך על 2T שנתון אחרון לפני המוזרקים, למרות שאני לא מת על הרעיון, ממש אין לי כוח להתעסקויות.
    בהתחשב בזה שארכב במקרה הטוב 2-3 שעות בשבוע (בית אשה ילדים קריירה וכו וכו....), צריך משהוא אמין שלא דורש יותר מדי הכנות לפני הרכיבה.
    בשמחה.

    התעסקות תמיד תהיה..אם זה לא לערבב דלק אז זה לתקן תקלות לאחר נפילות וכו', לפי מה שאתה מציין יש לך ניסיון.
    אני מניח שההתעסקות שאתה מתכוון אליה מופנית לכל הקשור לכיווני קרבורטור?

    לא חושב שהמוזרקים הביאו בשורה חדשה לשוק (הכלים של בטא עובדים עם משאבת שמן ומיכל שמן נפרד לדוגמה, ועדיין עם קרבורטור כבר כמה שנים טובות, השימון אמנם נעשה בצורה אחרת אך לבסוף זה עושה את אותה עבודה), ובסופו של דבר שינויי הגובה בארץ אינם כאלו משמעותיים שאתה צריך לכוון את הקרבורטור בין הקיץ לחורף. לרוב הכיוון המקורי מספיק.

    השנתון האחרון לכלים עם קרבורטור אצל האוסטריים הוא דגם 17' , הייתי מכוון אליו ספציפית.
    ואם אתה לא נעול על ק.ט.מ והאסקי, בטא יכול להיות אחלה אופציה הן מבחינת עלות, אמינות ואספקת חלפים.
    גאס גאס נותן לך את המכלולים הכי טובים בשוק במחיר הזוי (הכוונה לשנתונים החדשים), הכי הרבה אופנוע בהכי פחות כסף אך השוק עדיין צעיר מלדעת אם החברה בגלגולה הנוכחי יציבה באופן שונה מבעבר.
    שרקו מתומחרים גבוה מאוד בארץ(למרות שזולים באירופה יחסית מק.ט.מ והאסקי), כלים מעולים עם שוק בעייתי - אם ירידת ערך פחות חשובה לך, אני מכיר שקיימת אופציה לרכוש מהיבואן כלי והוא מחויב לרכוש ממך את הכלי חזרה ולהחזיר לך את הכסף לפי מחיר המחירון (ובנוסף הורדה של ריג'קטים אם קיימים כמובן).

    כולם אופנועים מעולים, רק עליך לבחור אילו מן הפרמטרים הבאים - ירידת הערך\אמינות מוכחת\ איכות מכלולים\מחיר קנייה - הכי חשובים לך.

    אין לי ספק שתהנה משתי פעימות, מניסיון, ההתעסקות היחידה בינהם זה באמת לערבב דלק וגם לזה יש פתרון אם בדגם עם מיכל שמן נפרד או להוסיף שמן למיכל בעת תדלוק..שווה את ההבדל!

    בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי Oznik; 26-01-2019 בשעה 15:27.

  5. #5
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    אם תכנס לקבוצות פייסבוק תמצא הרבה שירשורים המדברים על אותן בעיות של המוזרקים.

    בדגמי 2018 מצאו סדקים במיכל שמן והנ"ל הוחלף במסגרת האחראיות, מה שתוקן במודל 2019, בנוסף בדגמי 2018 היה הבדל משמעותי בין כלים רבים באספקת הכוח ורוב הפעמים אנשים עדכנו דרך מוסך את מפת ההזרקה שסידרה את הנושא.

    לגבי הבעיות - ישנם מספר כלים בארץ שהחלו לגמגם באופן פתאומי בשלב מסוים (חלקים סביב 70 שעות מנוע, חלקם אפילו פחות) ופה התחילה מהומה לא קטנה.הגמגומים חריפים, ישנם כמה סרטונים מהארץ ומהרשת שניתן למצוא.
    הבעלים של אותם כלים העלו פוסטים על אותה בעיה לא ברורה ואינה מוסברת, שמוסכי היבואן (גם האסקי וגם ק.ט.מ) בחלקם הצליחו לפתור ובחלקם אפילו היבואן החליף ללקוח אופנוע חדש(!).

    מבחינת כמויות - לא יודע להגיד אם היו עשרה כלים, או חמישה, אך רוב הכלים בשטח לפי הידוע לי תקינים כך שהאחוז יחסית קטן.

    עוד נושא כאוב, זה עלות טיפול ה-80 שעות - ק.ט.מ והאסקי מציינים המלצה להחליף את משאמת השמן באותו טיפול, מה שמעלה את מחיר הטיפול משמעותית - אם כי היבואן בארץ יצא בהצהרה כי המחיר לטיפול זה הופחת משמעותית ע"מ שרוב הלקוחות יהיו מרוצים (אם אני לא טועה בעופר אבניר בלבד).

    השאלה הגדולה - האם כדאי לקנות אוסטרי מוזרק?

    לכל הדעות, זה אופנוע מדהים ואיכותי אך לא חף מבעיות (בדיוק כמו שאר היצרנים אגב), אם אני שם את עצמי במקומך, וזאת דעה אישית בלבד ולכן יש לקחת אותה בהתאם - הייתי ממתין עם רכישה של כלי מוזרק עד שק.ט.מ והאסקי יעשו את אותם שינויים ויגלו באמת מה גורם לאותן תקלות מסתוריות ויצאו עם דגם עקבי. בכל אופן ישנם לא מעט כלים מוזרקים שמוצעים למכירה כיד שניה.

    מנגד, יש מספר רב של רוכבים שנהנים מאותם כלים ויגידו לך בפה מלא שזה הכלי הכי טוב שיצא אי פעם..כרגע זה עניין של מזל, ולרוב, הסיכויים הם שליפול על כלי טוב גבוה יותר מאשר על כלי שאינו תקין - אך גם פה, רק זמן של שנה שנתיים יגיד.

    אם עדיין אתה מוכן לקחת צ'אנס ולרכוש אחד, הייתי קונה אחד שעדיין נמצא במסגרת אחראיות - ודווקא הולך על האסקי, עופר אבניר לדעתי האישית נותנים מענה יותר טוב לתקלות מאשר ד.ל.ב בהפרש גדול.
    סתם לסבר את האוזן, נמכרו רק ב2018, לא 17 דגם 18, אלא רק ב2018, 551 כלים מוזרקים, ועוד מאות מוזרקים שהיו 17 דגם 18.
    אשמח לדעת בבקשה נתונים, כמה כלים באמת חוו בעיה כזו או אחרת מתוכם. (מניח שאין לך)
    אתה אומר אולי 5 אולי 10, ראית שם סרטון, שם פוסט, אישית, לא יצא לי להתקל, לא כאיש מכירות שלקוחות חזרו אליו, לא כרוכב בשטח, ואפילו לא באופנועי ההדגמה שלנו, בתופעה הנ"ל.
    זה לא אומר אגב, שאני מתכחש לקיומה, כי אני מניח שאותם אנשים שנתקלו בבעיה לא משקרים ולא משעמם להם, אני פשוט שואל, ממתי מספר כלים ככל הנראה חד מספרי (לפי טענתך הלא מבוססת), מעידים על כלל הדגם שממנו רק בארץ נמכר מספר תלת ספרתי מכובד, ושלא לדבר על אחוז השוק שהוא מחזיק בעולם כולו.

    בכל אופן, אשמח לתקן לך, לא ניתן לאף לקוח אופנוע חדש כתוצאה מהתקלה הזו, לא בKTM את זה אני מבטיח לך.
    לא הגיע לקוח שהייתה לו בעיה והיא לא נפתרה לשביעות רצונו.
    מחיר הטיפול הופחת גם בKTM.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    סתם לסבר את האוזן, נמכרו רק ב2018, לא 17 דגם 18, אלא רק ב2018, 551 כלים מוזרקים, ועוד מאות מוזרקים שהיו 17 דגם 18.
    אשמח לדעת בבקשה נתונים, כמה כלים באמת חוו בעיה כזו או אחרת מתוכם. (מניח שאין לך)
    אתה אומר אולי 5 אולי 10, ראית שם סרטון, שם פוסט, אישית, לא יצא לי להתקל, לא כאיש מכירות שלקוחות חזרו אליו, לא כרוכב בשטח, ואפילו לא באופנועי ההדגמה שלנו, בתופעה הנ"ל.
    זה לא אומר אגב, שאני מתכחש לקיומה, כי אני מניח שאותם אנשים שנתקלו בבעיה לא משקרים ולא משעמם להם, אני פשוט שואל, ממתי מספר כלים ככל הנראה חד מספרי (לפי טענתך הלא מבוססת), מעידים על כלל הדגם שממנו רק בארץ נמכר מספר תלת ספרתי מכובד, ושלא לדבר על אחוז השוק שהוא מחזיק בעולם כולו.

    בכל אופן, אשמח לתקן לך, לא ניתן לאף לקוח אופנוע חדש כתוצאה מהתקלה הזו, לא בKTM את זה אני מבטיח לך.
    לא הגיע לקוח שהייתה לו בעיה והיא לא נפתרה לשביעות רצונו.
    מחיר הטיפול הופחת גם בKTM.

    תגובה מעניינת, בעיקר מתגוננת חייב לציין, במיוחד שלא היה שמץ בדברי לאיכות האופנועים המוזרקים, ואפילו ההיפך - ציינתי במפורש שאלו אופנועים מוצלחים אך בנימה אישית, אני לא הייתי רוכש אחד. מפה לבוא ולנסות להוציא את דברי מהקשרם קצת מחטיא את מטרתך.

    בעיית ההשתנקות קיימת. נקודה. כמה\למה\איך\ האם טופלה במסגרת אחראיות\האם גילו את מקור התקלה - אלו נקודות שכנראה לך יהיו את הנתונים המדויקים, ומכיוון שהגבת, אתה מוזמן לנצל את הבמה לספק מספרים רשמיים.

    אני בטוח שהמספר שתספק (אם תספק) יהיה נמוך מהאמיתי, כי שקר לבן אחד יכול לחפות על מותג שלם. ואני לא שופט, כל אחד במעמדך לא יפיל את עצמו במלכודת כזו.
    אני רואה את עצמי כאדם ישר ובעל אינטגרטי ואין לי שום סיפוק עצמי מלהציג אמירות שקריות במיוחד לא במקרים אלו, ויותר מכך - בתור לקוח של מטרו ובעל אופנוע של חברת בטא, לא פעם כתבתי פה בדפי הפורום כי ישנה בעיה באחד מרכיבי מערכת משאבת השמן, למרות שיש כלי כזה ברשותי - ולא ראיתי אף אחד ממטרו שקפץ מהכיסא והחליט לציין שהמידע שציינתי אינו מבוסס.

    אני מבין שזה הולך להיות מלחמת של "למי יש גדול יותר" לכן אכתיר אותך כמנצח ע"מ שלא אבזבז מזמני היקר על מלחמה בתחנות רוח.

    לפותח השרשור - אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי ואשלח לך את כל ההוכחות והמידע המצוי מקבוצות הפייסבוק ואפילו אוכל לנסות לקשר בינך לאחד האנשים שהיה להם את מוזרק עם אותה תקלה.

    אדיוס חברים.

  7. #7
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    זה לא האישיו. באמת שלא, ואני לא מחפש להתנצח עלייך או להתיש אותך.
    הנקודת מבט שלי היא אחרת ואסביר אותה כי כנראה היה קצר.

    לי מפריעות שמועות.
    קרתה לך תקלה באופנוע? קורה. ליבואן יש מחלקת אחריות בדיוק בשביל זה, כדי לטפל לך בתקלה על הצד הטוב ביותר ושתהיה מבסוט.
    אבל זה שאתה שמעת, וזה שפותח השרשור שמע, וזה שהוא שמע, וזה שמע וגם הוא שמע, ובסוף מדובר על מספר חד ספרתי של כלים תקולים (ששמעתי עליהם, לא ראיתי בפועל, גם שמעתי שתוקנו), וכמעט כל מי שתשאל לא נתקל בתקלה בפועל (כולל פותח השרשור) אלא רק שמע עלייה(כולל אותי אגב, שזה מדהים כשלעצמו, וזה לא נאמר מתוך ניסיון להגיד שהיא לא קיימת אם לרגע חשבת), אז הולכים וחורצים גורלו של מוצר, כי שמעו.

    לדעתי, זה מה שפסול. זה הכל.

    אני גם יוצא מנקודת הנחה, שאם אכן היה מדובר בכשל סדרתי, חד משמעי, בכל אופנוע, לכל לקוח, בעולם, היצרן היה מוציא ריקול.
    כרגע, כל הסיפור הזה, הוא מספר חד ספרתי של אופנועים שנתקלו בבעיה, אבל הרעש ברשת הוא במימד של פי 100. למה זה ככה? לא יודע.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    בבקשה בואו נשאר רגועים.
    אני מודע לקטע המאוד ישראלי ודיי מכוער שנקרא "שמעתי ש..." ואיך לפעמים שמועה מטופשת חסרת כל ביסוס יכולה להרוס עסק / בנאדם וכו.
    אני בהחלט לוקח בפרופורציות.
    מנגד, גם האסקי וגם קטמ שניהם כלים סה"כ אמינים ואם פתאום מתחילות לצוץ ידיעות מסוימות שחוזרות על עצמן, זה שווה בדיקה, במיוחד לאחד כמוני שהולך לרכוש כלי כזה בשביל להרגיע קצת את המתח של השבוע מדי פעם בסופ"ש.
    אני הולך להשקיע פה ערימה של כסף בקנייה של כלי קרוב ככל שניתן לחדש, אין לי שום כוונה למצא את עצמי אחרי כמה שע"מ עם נבלה ולכן הבדיקה המדוקדקת.

    התעסקות תמיד תהיה..אם זה לא לערבב דלק אז זה לתקן תקלות לאחר נפילות וכו', לפי מה שאתה מציין יש לך ניסיון.
    אני מניח שההתעסקות שאתה מתכוון אליה מופנית לכל הקשור לכיווני קרבורטור?
    יש ניסיון והתעסקות אכן כוונה לקרבורטור.

    לא חושב שהמוזרקים הביאו בשורה חדשה לשוק (הכלים של בטא עובדים עם משאבת שמן ומיכל שמן נפרד לדוגמה, ועדיין עם קרבורטור כבר כמה שנים טובות, השימון אמנם נעשה בצורה אחרת אך לבסוף זה עושה את אותה עבודה), ובסופו של דבר שינויי הגובה בארץ אינם כאלו משמעותיים שאתה צריך לכוון את הקרבורטור בין הקיץ לחורף. לרוב הכיוון המקורי מספיק.
    לגבי הגובה בארץ, גם זה נכון.
    גם על בטא חשבתי, אבל אלה כלים יחסית חדשים בשוק שלנו וזה מטרו על כל המשתמע...

    השנתון האחרון לכלים עם קרבורטור אצל האוסטריים הוא דגם 17' , הייתי מכוון אליו ספציפית.
    אם לא מוזרק אז כן, זו האופציה הבאה בתור.

    ואם אתה לא נעול על ק.ט.מ והאסקי, בטא יכול להיות אחלה אופציה הן מבחינת עלות, אמינות ואספקת חלפים.
    גאס גאס נותן לך את המכלולים הכי טובים בשוק במחיר הזוי (הכוונה לשנתונים החדשים), הכי הרבה אופנוע בהכי פחות כסף אך השוק עדיין צעיר מלדעת אם החברה בגלגולה הנוכחי יציבה באופן שונה מבעבר.

    שרקו מתומחרים גבוה מאוד בארץ(למרות שזולים באירופה יחסית מק.ט.מ והאסקי), כלים מעולים עם שוק בעייתי - אם ירידת ערך פחות חשובה לך, אני מכיר שקיימת אופציה לרכוש מהיבואן כלי והוא מחויב לרכוש ממך את הכלי חזרה ולהחזיר לך את הכסף לפי מחיר המחירון (ובנוסף הורדה של ריג'קטים אם קיימים כמובן).
    זה לצערי יהיה יד2, אין מספיק מימון לחדש.
    ירידת ערך לא הכי חשובה, הכלי הזה יהיה אציל 2-3 שנים אם לא יותר, אני לא רוכב הרבה לצערי ולא יכל להרשות לעצמי החלפה כל שנה.
    כן חשובה לי הסחירות בבוא הזמן ופה עדיין קטמ / האסקי מקום 1.

    כולם אופנועים מעולים, רק עליך לבחור אילו מן הפרמטרים הבאים - ירידת הערך\אמינות מוכחת\ איכות מכלולים\מחיר קנייה - הכי חשובים לך.
    סדר חשיבות?
    אמינות.
    חלפים ושרות.
    סחירות.
    מחיר קנייה.
    ירידת ערך.



    זה לא אומר אגב, שאני מתכחש לקיומה, כי אני מניח שאותם אנשים שנתקלו בבעיה לא משקרים ולא משעמם להם, אני פשוט שואל, ממתי מספר כלים ככל הנראה חד מספרי (לפי טענתך הלא מבוססת), מעידים על כלל הדגם שממנו רק בארץ נמכר מספר תלת ספרתי מכובד, ושלא לדבר על אחוז השוק שהוא מחזיק בעולם כולו.

    בכל אופן, אשמח לתקן לך, לא ניתן לאף לקוח אופנוע חדש כתוצאה מהתקלה הזו, לא בKTM את זה אני מבטיח לך.
    לא הגיע לקוח שהייתה לו בעיה והיא לא נפתרה לשביעות רצונו.
    מחיר הטיפול הופחת גם בKTM.
    תודה על המידע.
    כפי שכתבתי בהתחלה, אני לא בפאניקה מה"שמועות" ואני לוקח בפרופורציות אבל רוצה לדעת שאני עושה צעד נכון, שלא אמצא את עצמי אחרי זמן קצר מול פגר כי לתקן בעלות כה גבוה לא יהיה לי איך, זה יהיה פשוט לאבד את ההשקעה במכה.
    אני חוזר סוף סוף לרכב אחרי הפסקה ארוכה מכורח המציאות, לא צריך הפתעות.

    דניאל, הנושאים שראיתי שחוזרים על עצמם פה ובחו"ל הוא נושא ההזרקה שמתקלקלת, גמגומים וסדק \ שבר במיכל שמן.
    האם במידה ואני רוכש כלי יד2 מהטריידאין שלכם, אפשר לקבל על זה אחריות מסוימת, נגיד לתקופה או שע"מ?
    מה קורה עם כלי של נניח 120, 140 שע"מ עם מכלול הזרקה שמתפגר, אילך מתמודדים עם זה?
    אין ספק שאלה כלים שעובדים ולא מלקקים דבש אבל בכל זאת, כרוכש פוטנציאלי אני לא מצפה לראות הזרקה נדפקת אחרי שע"מ כזה.
    אני שואל בשיא הרצינות, זה בהחלט יכל להוות גורם מכריע.
    ושוב תודה לכל מי שמשתתף בשרשור.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    זה יותר מסתם שמועות

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    הייתי ממליץ לך לבדוק גם לגבי הTM
    אני כבר תקופה מנסה להיסגר על כלי שאני רוצה לקנות (ואני בעליו לשעבר של כתום ונהנתי מכל רגע, ורק 2 פעימות..),
    ולאחרונה עושה קצת שיעורי בית על הטי אם רייסינג (300)
    כולל טלפונים ותחקורים עם בעלים של כלים כנ"ל,
    לגבי איכות האופנוע אין מה לדבר! אופנוע עם מכלולי קצה,
    ההפתעה ששמעתי שהאופנוע אמין ברמה גבוהה!! (שמועות מבעלי כלים שיש להם אותם כבר מעל שנה ושנתיים)
    משום מה השוק שלו חלש פה בארץ(לפי דעתי בעיה של שיווק לא מספק),שזה טוב לקונה כי אתה מקבל מחיר נמוך לכלי ששווה פי כמה,
    הבעיה היא כנראה תהיה בזמן המכירה..תאלץ להוריד מחיר
    או אם תמשיך עם אותה חברה אז פחות קריטי, בטרייד יזכו אותך כנראה מחירון מינוס רג'קטים..
    לגבי חלפים יותר קשה למצא בחנויות אינטרנטיות שלא כמו הכתום שכמעט כל חלק אתה יכול למצא בכל חנות,
    אבל בחברה יש חלפים, העניין שכנראה תשלם קצת יותר..
    הבחירות לא קלות אין ספק,
    אבל שיהיה בהצלחה!!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    תשמע, אחד הדברים ההזויים שאני שומע שוב ושוב ואני לא מבין מאיפה זה מגיע זה -
    "אני לא רוצה להתעסק בערבוב שמן ודלק".
    אני לא יודע איך אנשים מערבבים, אבל אצלי המטלה הנוראית הזו כוללת אחת לשבועיים (אני מתדלק לרוב כל שתי רכיבות)
    לשפוך שמן לתוך מיכל הדלק. עניין של 20 שניות כולל ניגובים והברגת פקק הבקבוק בפתיחה ובסגירה.
    אם אתה ממלא דלק בכפולות של 600 מ"ל (בקטמ/האסקי) (לרוב אני ממלא 6 ליטר), המילוי הוא קל מאד כי הוא בכפולות של 10 מ"ל שמן.
    אם יש לך בקבוקון גדול של כ-250 מ"ל, אתה צריך למלא אותו בבית אחת לחודשים וחצי - חודשיים.
    מתוך זמן התארגנות לרכיבה ממוצעת שאורך מעל שעה במקרה הטוב ביותר, זה כל כך זניח שאני באמת לא מבין איך זה עולה כל פעם מחדש...

    לגבי כיוון הקרבורטור, עקרונית זה נכון, אבל הרוב המוחלט של הרוכבים (כולל אני) מוצאים כיוון שעובד להם ולא נוגעים יותר לעולם, חורף/קיץ/הר/ים המלח.
    אני אעיז לומר שהרוב האמיתי לא נוגע בכלל, ופשוט רוכב איך שהאופנוע הגיע.
    לא נראה לי שאנחנו מרגישים את השינויים של 5%+- בהספק במקרי הקיצון.

    אגב, דווקא עניין המשקל פחות משמעותי היום, כי המרובעים רזו משמעותית והדו"פים המוזרקים כבדים יותר מהלא מוזרקים, אז ההפרש בין דו"פ למרובע קטן מתמיד.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    תודה.

    הייתי ממליץ לך לבדוק גם לגבי הTM
    זו גם הייתה אפשרות מסוימת, אני גם חושב שיש להם כלים נהדרים ומכלולי קצה אבל כל הסיבות שהזכרת, הורידו אותו מהפרק.
    כנראה שזה יהיה האסקי או קטמ, חשבתי גם על בטא אבל ירדתי מזה ושרקו סתם יקר מדי...


    תשמע, אחד הדברים ההזויים שאני שומע שוב ושוב ואני לא מבין מאיפה זה מגיע זה -
    "אני לא רוצה להתעסק בערבוב שמן ודלק".

    לגבי כיוון הקרבורטור, עקרונית זה נכון, אבל הרוב המוחלט של הרוכבים (כולל אני) מוצאים כיוון שעובד להם ולא נוגעים יותר לעולם, חורף/קיץ/הר/ים המלח.
    אני אעיז לומר שהרוב האמיתי לא נוגע בכלל, ופשוט רוכב איך שהאופנוע הגיע.
    לא נראה לי שאנחנו מרגישים את השינויים של 5%+- בהספק במקרי הקיצון.
    יש בזה משהוא, אבל הערבוב בעת התדלוק פחות מטריד אותי כמו התעסקות עם הקרבורטור שלפי מה שאתה כותב, זה גם זניח.
    פשוט חשבתי על נושא השימון / צריכת שמן, עושה רושם שבמוזרק המנוע יקבל בדיוק את מה שצריך, לא יותר ולא פחות ומנגד גם שמן עולה $$$ :-)
    אני פשוט מנסה לגבש לעצמי את הנוסחה הכי נכונה לקנייה הזו שסוף סוף אחרי כל כך הרבה זמן, הגיעה.
    זה לא מעט כסף ואין לי פה מקום לטעויות.

    אגב, דווקא עניין המשקל פחות משמעותי היום, כי המרובעים רזו משמעותית והדו"פים המוזרקים כבדים יותר מהלא מוזרקים, אז ההפרש בין דו"פ למרובע קטן מתמיד.
    בכל מקרה זה יהיה 2T, לפחות על זה אני סגור :-)

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    אחי,
    בשנתונים שאתה מחפש לפי מה שהבנתי(2017),
    אין הבדלים משמעותיים בין הכתום/האסקי, לשרקו מבחינת מחיר
    ואפילו השרקו בדגם ה 300 יותר זול!
    ואין ספק שמדובר בכלי מעולה מכל הבחינות,
    החיסרון היחיד אולי שהוא לא סחיר כמו הקטמ/האסקי,
    מבחינת חלפים לא נראה שיש בעיה,
    ואולי עלות החלפים קצת יותר יקרה..לא נראה לי בהרבה אם בכלל..
    ממליץ לקפוץ לגרנות לחברה, יש להם מלאי גדול בטרייד ובכלל.
    שוב שיהיה בהצלחה!!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    מותר לנסוע עם דופ מוזרק בגז קבןע או שזה עדיין אסור?

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    מותר לנסוע עם דופ מוזרק בגז קבןע או שזה עדיין אסור?
    למה שיהיה אסור. בגז קבוע יש שימון

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על בטא 125RR 2 פעימות
    על ידי natan1 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2018, 16:31
  2. קסדת שוברט חוות דעתכם
    על ידי eranby1 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-04-2018, 13:52
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-05-2017, 13:53
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 15:51
  5. שתי פעימות מול ארבע פעימות בנסיעה בכביש
    על ידי thekeeper בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-02-2016, 18:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO