קודם כל -
פורקים אך ורק כשהאופנוע על הג'ק והגלגל באוויר!
כל המטרה היא להשוות לחצים בין האוויר שבפנים לאוויר שבחוץ. כשאתה פורק כשאתה על האופנוע
אתה גם פורק תחת לחץ, מה שבאמת ישפריץ החוצה שמן, וגם כשהבולם ייפתח יהיה בו תת-לחץ במקום לחץ תקין.
זה בסדר שלא יצא כלום, הלחץ מצטבר עם הזמן וככל שאתה פורק יותר פעמים הלחץ שנצבר יותר נמוך.
מבטיח לך שאם תחכה חודשיים ותפרוק יצא אוויר, וגם אז לא אמורה לצאת רוח פרצים.
בקיצור - פורקים לחץ כשהאופנוע באוויר והבולמים קרים (לא מיד אחרי רכיבה)