המנוע ישרוד 200000 ק"מ החלקים מסביב פחות, סטרטר, דינמו, מיישר זרם ונטה, תרמוסטט מיסבי גלגלים, דמפרים של גלגל שיניים אחורי ועוד בלי קשר ליצרן (איטלקי סיני, יפני) מגעים בקושי לקילומטר'ז כזה ובדרך כלל מוחלפים לפני.
ה650 הדור הראשון אמין מאד, הדבר היחיד שאני זוכר זה קונקטור בתוך הפרינג צד שמאל שלא מוגן מים ורכיבות בגשם הובילו לקצרים שם, קל יחסית לתיקון ואפשר גם לבצע טיפול מונע של אטימת הקונקטור או החלפתו במשהוא יותר רציני.