ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
תודה על התגובה!
שלחתי הודעה בפרטי
ברשותך אענה כאן לטובת הכלל

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
אמרת שמעבר למה שציינת - לטפל, לתדלק ולנסוע. האם היו לאופנוע בעיות מיוחדות כשקנית אותו? תחזוקה מונעת זה משהו שאני מאוד דוגל בו (בשבילי לטפל מאוחר זה לטפל לפי הספר, מעדיף לטפל לפני הזמן), כך שאני רגיל לזה, אבל אני לא רוצה הפתעות מיוחדות.
קנתי אותו עם צמיג אחורי מרובע, דיסק אחורי גמור,מייסבי היגוי עם מדרגה ולפני טיפול 24 (טיפול גדול).
לכן ישור קו היה טיפול 24 עם כמה תופסות.

בגלל קילמטרז' גבוה שאני עושה, רציתי לשמור על טיפולי בינתיים ממש קטנים (שמן, מסנן שמן ושרשרת) ואת שאר הדברים לעשות רק בטיפולי 24K. בשביל זה עברתי לפלאגי אירידיום ופילטר אוויר רב פעמי.
על הדרך החלפתי גם נוזל בלמים, דיסק אחורי, רפידות אחורה וקדימה.


ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
מה צריכת הדלק הממוצעת שלו ברכיבה עירונית? ומה בבין עירונית?
מנהלתי רגוע 1:21
טיול בקצב + ציוד + מורכבת - היה גם 1:15
אני לרב עם מזדוודות במנהלתי+ ויוצא 1:18

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
מה תדירות בדיקת מרווחי השסתומים אצלו?
ומה נחשב בו כטיפול שוטף?
לספר טיפולים
**שים לב שזה לפילטר רב פעמים ופלגי אירידיום.
6K/12K חצי שנה - שמן
18K שנה וחצי - שמן, מסנן שמן, בדיקת מיסבי היגוי
24K שנתיים - שמן, נקיון פילטר אוויר, כיוון שסתומים, בדיקת פלאגים (החלפה כל 48K)

תראה את הטבלת השוואה אחזקה ביחס למוסך - עבור 48K (בשבילי זה שנה)

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
אני מטפל בד"כ לבד בדברים כמו שמנים, פילטרים, פלאגים, כיווני שרשרת ואין לי ידע בכלים מקוררי נוזל או בעלי הזרקה כי לא היו בבעלותי כאלה.
זוג קרבורטורים שלא דורשים תחזוקה שוטפת.
מערכת קירור גם לא דורשת יחס מיוחד. בישור קו תחליף נוזל קירור וטרמוסטט, כל שנתיים תחליף נוזל ואתה מסודר.

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
איך הוא מרגיש ברכיבה נמרצת יחסית? לא מתכוון לגרד איתו רגליות, אבל מה התחושה הכללית שלו כשהדרך מתחילה להתעקל?
מרגד כמו גדול. אנחנו מתאמנים באופנוען מאומן ממש בכיף. מדובר בכלי מאד יציב, גם על הצד. בזכות ה"19 מקדימה.
אבל ליציבות יש משמעותיות: הוא לא "נופל" לפניה כמו אופנועי כביש - צריך קצת כח בהיגוי, שינוי כיוון מהירים ופניות הדוקות הוא גם יודע לעשות אבל צריך ללמוד להזיז אותו - הרגשתי בטוח אחרי כמה אימוני רכיבה.
לא ציפתי אבל בהחלט אפשר להנות איתו לצד השימושיות האדירה.

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
ובמידה ואין ארגזי צד - מה יכולת ההשתחלות שלו בפקקים? מה אתה יכול להגדיר כמהירות שיוט נוחה בשבילו? האם יש לו בעיות ידועות כמו הזעות שמן, שריפת שמן וכו'?
אני לא יותר מידי מסתובב בעיר, אבל ללא זיווד הוא צר עם כידון גבוה. בדרך כלל הבעיה זה רוחב הכידון. לא פגשתי אופנועים שלא הצלחתי לעבור אחריהם.

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
ובכללי - איך זה לחיות איתו ביומיום? יש לי תחושה שהוא כל הכח שאני אי פעם אצטרך, אבל הייתי שמח לשמוע ממישהו שרוכב על אחד כבר עשרות אלפי ק"מ.
רק בשנה האחרונה עשינו 40K יחד, 180 ביום 5 פעמים בשבוע.
חייב להודות שנשברתי ואני חוזר לגור במרכז קרוב לעבודה, אבל רק בגלל התנועה והנהגים בארץ.
אין שום בעיית נוחות או אמינות. הייתי איתו בכל מקום ובכל מזג האוויר, פשוט טנק. הוא לא הכי מהיר או חזק, אבל כח יש והוא זמין כל הזמן.
שיוט סבבה עד 150 חציל לשעה, אפשר גם יותר אבל אז בלי סיגריה.

לא הייתי מתנגד ליותר פאן פקטור, או שאולי נלך לקורס טייל ברייק

פבל