ברשותך אענה כאן לטובת הכלל
קנתי אותו עם צמיג אחורי מרובע, דיסק אחורי גמור,מייסבי היגוי עם מדרגה ולפני טיפול 24 (טיפול גדול).נכתב במקור על ידי TundraOG
לכן ישור קו היה טיפול 24 עם כמה תופסות.
בגלל קילמטרז' גבוה שאני עושה, רציתי לשמור על טיפולי בינתיים ממש קטנים (שמן, מסנן שמן ושרשרת) ואת שאר הדברים לעשות רק בטיפולי 24K. בשביל זה עברתי לפלאגי אירידיום ופילטר אוויר רב פעמי.
על הדרך החלפתי גם נוזל בלמים, דיסק אחורי, רפידות אחורה וקדימה.
מנהלתי רגוע 1:21נכתב במקור על ידי TundraOG
טיול בקצב + ציוד + מורכבת - היה גם 1:15
אני לרב עם מזדוודות במנהלתי+ ויוצא 1:18
לספר טיפוליםנכתב במקור על ידי TundraOG
**שים לב שזה לפילטר רב פעמים ופלגי אירידיום.
6K/12K חצי שנה - שמן
18K שנה וחצי - שמן, מסנן שמן, בדיקת מיסבי היגוי
24K שנתיים - שמן, נקיון פילטר אוויר, כיוון שסתומים, בדיקת פלאגים (החלפה כל 48K)
תראה את הטבלת השוואה אחזקה ביחס למוסך - עבור 48K (בשבילי זה שנה)
זוג קרבורטורים שלא דורשים תחזוקה שוטפת.נכתב במקור על ידי TundraOG
מערכת קירור גם לא דורשת יחס מיוחד. בישור קו תחליף נוזל קירור וטרמוסטט, כל שנתיים תחליף נוזל ואתה מסודר.
מרגד כמו גדול. אנחנו מתאמנים באופנוען מאומן ממש בכיף. מדובר בכלי מאד יציב, גם על הצד. בזכות ה"19 מקדימה.נכתב במקור על ידי TundraOG
אבל ליציבות יש משמעותיות: הוא לא "נופל" לפניה כמו אופנועי כביש - צריך קצת כח בהיגוי, שינוי כיוון מהירים ופניות הדוקות הוא גם יודע לעשות אבל צריך ללמוד להזיז אותו - הרגשתי בטוח אחרי כמה אימוני רכיבה.
לא ציפתי אבל בהחלט אפשר להנות איתו לצד השימושיות האדירה.
אני לא יותר מידי מסתובב בעיר, אבל ללא זיווד הוא צר עם כידון גבוה. בדרך כלל הבעיה זה רוחב הכידון. לא פגשתי אופנועים שלא הצלחתי לעבור אחריהם.נכתב במקור על ידי TundraOG
רק בשנה האחרונה עשינו 40K יחד, 180 ביום 5 פעמים בשבוע.נכתב במקור על ידי TundraOG
חייב להודות שנשברתי ואני חוזר לגור במרכז קרוב לעבודה, אבל רק בגלל התנועה והנהגים בארץ.
אין שום בעיית נוחות או אמינות. הייתי איתו בכל מקום ובכל מזג האוויר, פשוט טנק. הוא לא הכי מהיר או חזק, אבל כח יש והוא זמין כל הזמן.
שיוט סבבה עד 150 חציל לשעה, אפשר גם יותר אבל אז בלי סיגריה.
לא הייתי מתנגד ליותר פאן פקטור, או שאולי נלך לקורס טייל ברייק
פבל