סוף סוף רכשתי Kawasaki ER5 2006 ואני רוצה Cafe Racer.
אני תום בן 21 מתל אביב מגיל 12 מפרק ומרכיב אופנועים בזמני הפנוי ומגיל 16 רוכב על כביש, שטח קטנועים גלשנים ועפיפונים ואני רוצה להגשים את החלום שלי.
האופנוע מנוע 500 סמ״ק למי שלא מכיר עם 5 הילוכים, 90 אלף ק״מ שדורש המון אהבה אבל אין לי ניסיון מכאני גדול לכן אני צריך את עזרתכם.
ספר רכב:
http://users.atw.hu/er5/letoltesek/K...Manual_ENG.pdf
מתאים לשנתון שלי? 2006 למה זה לא רשום בשום מקוםםם
שאלות:
1.קיבלתי ספר טיפולים משנים קודמות וראיתי שטיפולים אחרונים שמו לו שמן SAE15W-50 לעומת הספר רכב שרשום API SE, SF, SG or
API SH or SJ with JASO MA
SAE10W-40
הגיוני? להחליף?
2.איזה דברים אסור לי בעצם לשנות עפ״י החוק? מבחינת בלמים,שינוי המושב - חלוקה נכונה של המשקל, ג׳נטים ובולמים(לא מראות וינקרים ומספר עכשיו..)
3.מבחינה מכאנית מה אתם ממליצים לי לבדוק ולעבור עליו באופנוע? מחלות של הכלי?
4.אני צריך להחליף גלגלשים ושרשרת ואני רוצה לקנות גם מראות, קליפונים(39 מ״מ) ופנס קידמי אולי - בכללי להזמין מאיביי או בישראל+מע״מ?
5.צביעת חלקי פלסטיקה ופח - צביעה עם חול איזה עוד שיטות יש? איפה עושים את זה במרכז?
6.על מה אפשר ״לוותר״ בעצם על מנת להוריד משקל באופנוע? ראיתי סגנונות מסויימים שאת כל מרכז האופנוע(בין המושב לטנק דלק אז איפה שהפלסטיק הזה מתחתיהם)
נכון שאין לי ידע מכאני יותר מידי רחב אבל יש לי ידיים ואת כל הכלים שצריך!
הנה קמצוץ ממה שיש לי
תודה לכולםם
Sent from my iPhone using Tapatalk
2. לפי החוק מותר לך לשנות כלום בגדול. פשוט כלום.
אבל פתח לצרות הוא שינוי מידות הצמיגים (ונגזרת לכך הג'אנטים). פשוט כי הן רשומות (אשכרה) ברישיון וקל מאד לעלות על זה ולעשות לך ** הכנס כאן תיאור גס, אלים ובעל תוכן מיני מובהק **