ברשותי Kawasaki er5a 2006 והחלום שלי להפוך אותו לקפה רייסר.
אז קודם קצת על עצמי, אני תום מתל אביב בן 21, חייל משוחרר עובד וחוסך לטיול של אחרי צבא
מגיל 12 מפרק אופנועים ומחזיר להנאתי, רוכב מגיל 16 על כביש, שטח, 2 פעימות, קטנועים, טרקטורונים סירות וגלשנים אוהב את הכל באמת אבל כבר המון זמן שאני רוצה לעשות משהו משלי, עם הידיים והאמצעים שלי. יש לי נסיון מכאני מינימליסטי בקטמ הדו פעימתי שהיה לי לא עכשיו להחליף בוכנה אבל טיפולים שוטפים והכל. יודע לרתך, יש לי את כל הכלים והאמצעים בבית על מנת לטפל ולשפץ אותו(חוץ ממקום שעדיין לא מצאתי, קצת בעיה לגור בתל אביב קומה רביעית עם חניה לכל הרחוב) מקווה לטוב, מצאתי את הספר הרכב המדהים הזה אבל האנגלית שלי סבירה מאוד וזה מקשה עלי, הוא מתאים לשנתון של האופנוע שלי? 2006 זאת שנת היצור האחרונה שלו ולא מצאתי שום מידע על זה בכלל.
http://users.atw.hu/er5/letoltesek/K...Manual_ENG.pdf
רכשתי בתקציב לא גדול את האופנוע, עם 90 אלף ק״מ לצערי לא עשיתי עליו בדיקה עדיין אבל באמת האופנוע מדהים נסעתי עליו מעט מאוד והמנוע גורם לאורגזמה.
יש קצת בעיות כמו המפתח שלא נכנס חלק בסוויץ, הברקסים גמורים(פעם ראשונה שאני רואה ברקס האחורי כזה) ועוד כמה דברים.
אני מעוניין לשנות את כל המושב ויש לי משהו מאוד מדוייק בראש, מה שאני חושש זה חלוקת המשקל-איך לשמור על יציבות מירבית? האם הבולמים האחוריים חייבים להתחבר מחדש אם אני מרתך ברזלים למושב משופע יותר? האם יש בעיות או פרמטרים מסויימים שצריך לעמוד בהם - עפ״י החוק?
איך אתם ממליצים להתחיל לטפל ולשפץ אותו מכאנית? למרות שלא תיכננתי בכלל מכאנית אלה רק חיצונית אבל למה לא לדאוג לו בעצמי קצת..
האם לקחת אותו בכל זאת לבדיקה במוסך? אני רוצה ללמוד לבדוק בורג בורג באופנוע ולדעת שהכל תקין.
קניית חלפים כמו מראות כידון לוח שעונים וכו׳ - איביי או ישראל+מע״מ?


טיפים? המלצות? או אולי שאלות?



Sent from my iPhone using Tapatalk