ייתכן שמיסביי ההיגוי לא חוזקו או צריכים חיזוק, בלי ועם קשר אמורים לחזק אחרי בערך 250 ק"מ. האם קיים משכך היגוי\משקולות והאם הם מחוברים כראוי?
האם העבודה בוצעה באופן פרטי או מוסך? אם כן גש למוסך שייבדקו.
שלום
נעשה באופנוע שיפוץ בולמים קידמיים ועל הדרך החלפת מיסבי היגוי במשולש עליון ותחתון
כעת כשמעיצים, וכשעוברים נתיב במהירות ממש מרגיש לא בטוח, והכידון רועד.
יש לציין שלא נעשה כיוון לבולמים לאחר השיפוץ.
האם זה קשור?
במידה וכן, האם יש מדריך לכיוון בולמים קידמיים ואחורי?
Kavasaki z750 R 2011
ייתכן שמיסביי ההיגוי לא חוזקו או צריכים חיזוק, בלי ועם קשר אמורים לחזק אחרי בערך 250 ק"מ. האם קיים משכך היגוי\משקולות והאם הם מחוברים כראוי?
האם העבודה בוצעה באופן פרטי או מוסך? אם כן גש למוסך שייבדקו.
אין משכם היגוי ולא משקולות
בוצע עבודה פרטית
הגיוני שהכיוון בגובה.
כאשר הגלגל לא נלחץ אחיד משני הצדדים לכביש זה יכול לגרום לבעיות כאלה.
אז תבדוק שהכל סימטרי בבולמים ובכל מה שפירקת שקשור אליהם
האם יש מדריך לכיוון הפרונט והבולמים?
יש קצת זמן פנוי בעבודה אז חיפשתי מדריך.
לא מצאתי משהו ממש מפורט אבל זה זה בצרוף ההסבר הכתוב אמור לתת לך מענה.
בהצלחה.
ואני הייתי בודק קודם כל מיסבי היגוי, לפני הכל. בעיה במיסבי היגוי היא:
יותר מסוכנת.
יותר יקרה לטיפול (אם ניזוקו).
יותר פשוטה לאיתור.
מדריך ספציפי יותר לkavasaki z750 2011 R
אתה יודע שיש איזה אתר כזה גוגל, נכון?
רק תכתובkavasaki z750 2011 R manual ותקבל ב5 תוצאות הראשונות גישה ל3 ספרים. רק רצוי לכתוב KAWASAKI ולא KAVASAKI, למרות שגם ככה תקבל תוצאות.וכעת, אחרי שסיימתי לז**ן ת'שכל-
בכל האופנועים זה אותו תהליך בעניין הזה.
הנתון היחיד שמשתנה הוא הגובה בין קצה הטלסקופ לבין המשולש, וגם זה לא סופר עקרוני- החשוב הוא שיהיה שווה בין שניהם.
מחיפוש קצר כתוב שהמרחק אצלך הוא 9 מ"מ.
פה:
https://www.manualslib.com/manual/37...age=458#manual
בהצלחה!
סביר להניח שבסך הכל צריך להדק את האום העליון שמהדק את המייסבים.
כמו שכתב ירושלמי,הרם את האופנוע כך שהגלגל הקדמי לא יגע בקרקע,עמוד מול הפרונט,תפוס בשתי ידיך את הבקבוקים התחתונים ואז עשה
משוך-דחוף כמה פעמים.
אם הרגשת חופש,עליך להדק את האום העגול מתחת למשולש העליון וזאת תעשה אחרי ששיחררת את הברגים בצידיו ואת הבורק שמעליו.
הדק בעזרת מפתח הידוק או מברג על השיניים.
כל הידוק קל,בדוק את החופש והדק עד שייעלם אך עם זאת בדוק שהפרונט נע בקלות ימינה-שמאלה.