סביר להניח שבסך הכל צריך להדק את האום העליון שמהדק את המייסבים.
כמו שכתב ירושלמי,הרם את האופנוע כך שהגלגל הקדמי לא יגע בקרקע,עמוד מול הפרונט,תפוס בשתי ידיך את הבקבוקים התחתונים ואז עשה
משוך-דחוף כמה פעמים.
אם הרגשת חופש,עליך להדק את האום העגול מתחת למשולש העליון וזאת תעשה אחרי ששיחררת את הברגים בצידיו ואת הבורק שמעליו.
הדק בעזרת מפתח הידוק או מברג על השיניים.
כל הידוק קל,בדוק את החופש והדק עד שייעלם אך עם זאת בדוק שהפרונט נע בקלות ימינה-שמאלה.