המבחנים הם מאוד אינדיווידואלים.
https://youtu.be/SkQXp1qfFbg
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
ועוד דבר קטן, אם ממני קשה לך את הדברים תקשיב טוב על מה הבחור רוכב ומה היה לו, ושים לב מה הוא אומר עד הסוף.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
המבחנים הם מאוד אינדיווידואלים.
https://youtu.be/SkQXp1qfFbg
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
למצוא שרשור בתפוז זה לא צחוק. שאפו.
רק מנסה להבין את הפואנטה- שכבר היו דגמים דומים בעבר או שטל שביט ז"ל לא התלהב מהאין מיכל או משהו אחר?
נראה לי אפשרי ליישום בהמון כלים "כבדים". 13 ליטר נוזל ~ זה קצת והמימדים של המנועים הצטמצמו (או שנדמה לי) ואת מיכל הדלק (או האחסון) ניתן להגביה כמעט בכל הדגמים מבלי שישפיע על הרכיבה או השימושיות.
אני חושד שהסיבה שהפתרון לא מיושם בצורה נרחבת היא שיקול שיווקי ולא הנדסי. לא רוצים לערבב בין הקונספט הפונקציונלי של הקטנוע לזה של האופנוע.
כנראה שאני צריך לצאת מהארון ולהצהיר שאני קטנוען מודחק.
הקטע של מקומות איחסון זה אחד הדברים שקנו אותי עם דגש על התא הקדמי.
גם בGTR היה לי מעל המיכל מיני תא שהיה שימושי למדי ( רק קטן).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
IMG_20190928_060923-1.jpg
IMG_20190928_064918-1.jpg
יש טישו, יש חברים.
שבת שוב השעון מודיע שיש לנו שעה וקצת להתארגן ולהתייצב בסונול כפר אדומים.
לתחנה היגענו 7 רוכבים.
מתוכם היינו 4 רוכבים על גבי nc750x.
הפרענו למתדלק המנונמם בחווית התפילה לצורך תידלוק וקניות ויצאנו לתור את השומרון.
ארץ המרדפים על פיתוליה והנוף המדברי הובילה אותנו למצפה ענבל שם ניתן להפיק תמונות זריחה יפות.
אחרי נחלה אדום תה וקצת ברברת יצאנו לעבר השומרון.
שעות הבוקר המוקדמות ומיעוט כלי רכב מאפשר לנו רכיבה בקצב מהיר וללא הפרעה.
הנופים שנשקפים יפים והאוויר בתקופה זו של השנה נעים מה שמאפשר רכיבה עם מיגון מלא וללא הסבל של החום.
בהזפעת ה1000 לחצתי את הnc שבפיתולים פשוט משתפת פעולה נהדר.
הגענו לתפוח והכיוון אריאל מהכניסה הדרום מזרחית כמדומני שם יש כביש נהדר.
הספרטינות הארכות מאפשרות לרדת נמוך מאוד עם הnc וממש פגשתי את האספלת עם קצה המגף (משמש כרגש).
ההתרגשות ללא ספק גדולה כי חשבתי שזה נחלת העבר ועם הnc זה לא יקרה.
חצינו את אריאל ויצאנו לעבר בית ארייה.
הנוף הכביש והפעם גם קצת תנועה ועדיין לא נורא.
ירדנו דרך שילת לעבר לטרון שם ישבנו על קפה וסיכום.
מפליא איך אנשים שכל אחד בא מתחום אחר מטיילים יחד וברגע אחד פשוט יושבים יחד ומשוחחים על הכל כאילו אנו מכירים שנים.
האופנוענות שהיא סוג של תחביב אנוכי ואישי למעשה מחברת אותנו לאנשים מעניינים המחליפים חוויות כאשר ברור שאחדים יעלמו ואילו אחרים יהפכו לחברים הכי טובים שיש.
אז בנימה זו של ראש השנה לחבריי הוותיקים, החדשים אלו שאפגוש בדרך ואלו שפשוט לא פגשתי ואולי לא אפגוש אאחל שנה טובה ומוצלחת שתגשימו את ההוויה האופנוענית, האישית וכמובן שתמיד תשארו על שתיים.
אוהב אתכם לוקי
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
IMG_20191013_140609[1].jpg
באחת עשרה יצאנו שאני מתודלק עד הפס האחרון, חזרה בבית בשתיים ופטפטנו לפחות שעה.
זה אומר בערך שעתיים רכיבה וכן, לחצנו.
החדשות הטובות שמטוס הקרב של אסף לא נעלם ל-NC. לפחות לא בסביבה ההררית. בכלל היה כיף, מתואם וזורם.
החדשות הרעות שתוך שעתיים כמעט מיכל שלם התאדה. נכון שהגעתי למנתק הצתה לא פעם ולא עשר אבל זה בערך 8 ליטר בשעתיים.
לעומת שיוט בהילוך שישי בזוג על שמונים במשך שעתיים וחצי רכיבה - פחות משליש מיכל (3 ליטר~ 1.5 ליטר לשעה).
חסכוני עאלק.
זה מה שאני טוען.
הgtr היה זללן לא קטן אבל מושגי רגוע בgtr מתורגמים ל200 קמ"ש תיאורטיים כשאתה מלטף את הגז.
הצריכה בקצב הזה היא מינימלית כי הכלי פשוט נע על גלי המומנט ללא מאמץ.
לעומת הnc שב140 חצילים תאורטיים הכלי עובד קשה להתגלגל שם והיד לוחצת חזק את המצערת.
נ. ב שמועות מספרות שgtr לחוץ ירד ל8 קילומטר לליטר בכ300 קמ" ש.
כמובן שאלו סיפורים מפורומים בחו" ל.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי שומע?
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
[QUOTE=השושנים;155948]לוקי שומע?
גם היצרן הנכון מבחינתי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בנדיט אבל עם ביצים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!