בשנתיים הקרובות הnc תישאר אצלי.
אם יפול לידי שק של כסף אולי נחשוב על שינויי.
לבנתיים עד שנסיים לשלם על ההרפתקאות האחרונות זה יחכה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
בשנתיים הקרובות הnc תישאר אצלי.
אם יפול לידי שק של כסף אולי נחשוב על שינויי.
לבנתיים עד שנסיים לשלם על ההרפתקאות האחרונות זה יחכה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יודע
אבל אני לא מעט משתמש ברכב לצורכי עבודה ואני שוכח להחליף בין המצבים.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הפוגה בגשמים הזדמנות טובה לניקוי ראש מהמשרד המשפחה והמחשבות.
אחרי דין ודברים לגבי שעת היציאה נפגשנו הכנופייה הירושלמית עם עוד זוד נציגים העונים לשם דרור.
דרור א' נטש את הnc לטובת מרק כתום ודרור ב' על מרק מינסטרונה אדום.
בפגישה העפתי מבט מהיר כולם עם מעל 100 כוח סוס בגלל ואני עם הדרדלה על 57 כוחות הסוס שלה אמור להתמודד עם הקצב הצפוי.
יצאנו לדרך.
אוויר הבוקר הקריר משכיח את נחיתות ההספק והירידות מאפשרות לנו לפתוח פער מהגדולים שפשוט היו שבעים באותו הרגע.
הnc משתף פעולה ומגלה גמישות נהדרת בפיתוליי הכביש.
המנוע קטן על המתלים וכל העסק צפוי וידידותי.
חיש קל הגענו להעליות של דרגות ויש לציין שהוורסיס לפניי קצת האט אותי בטיפוס לעבר המנחת.
פריקה מהירה מהארגז חשפה עוגיות גזיות ושאר מטעמים. משם המשכנו לעבר ערד סדום.
אני והz שלפניי פתחנו מבערים אבל מישהו שכח לחבר את האפטר ברנר בnc ואני נותרתי מאחור.
העליות לערד סדום כצפויי היו מהנות לכולנו והnc נתן פייט לכולם באופן מעורר כבוד.
ניתן לרדת נמוך מאוד המומנט מאפשר התגלגלות זריזה והכל עובד עגול ומהר.
א' חיכה לנו ונתן תמונות יפות.
עצירה בתחנת דלק בה גילנו שהnc לגם כ8 ליטר שזה לא מעט אבל גם לא נורא.
משם קפצנו לפזורה יער יתיר לכיוון לכיש שם פגשנו כמה חברים נוספים.
נחתתי בבית מרוצה ורענן.
הnc למרות נחיתות ההספק יודע לשתף פעולה יפה.
הוא נוח למדי וסך הכל כלי תחבורה רב גוני ונחמד.
כפי שאני מציין תמיד אם הונדה יוסיפו לו כמה סוסונים וישפרו קצת את הברקסים לדעתי תהיה להם נוסחה מנצחת.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הייתם בבית גוברין? הייתי שם בסביבות 12 וקצת, הייתה שיירה אבל לא נתקלתי בכם.
הגענו סביב 14:00.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז עשית את המסלול שאני עשיתי רק הפוך
רק שלי זה לקח יומיים. בדיוק מיכל דלק אחד (תידלקתי בפז לטרון) ו300 ק"מ (מהתחנה אל התחנה)
שאלה אקראית אבל יש סיבה שכמעט תמיד, רוב רובו של קהל הרוכבים שם הוא 40 פלוס, ויותר לכיוון 50-60?
לא יצא לי לראות רוכבים בני גילי באזור לעתים תכופות והיום חשבתי על זה. או שפשוט לא נפלתי על הימים הנכונים?
* זהירות קצת פילוסופיה עקומה
אם תסתכל על החיים כמסע בשביל, אתה מתחיל בלידה ומסיים במוות נשמע קצת פשטני אבל נתחיל מכאן.
בעשור הראשון של חייך אתה נגרר ומובל ע"י אלה שאוהבים אותך, אין לך כמעט שליטה על החיים שלך, אבל יש שביל קבוע.
הוא רחב עם מקום לתמרון אבל די זהה אצל כולם: מטפלת, גן, גן חובה, בית ספר יסודי, תיכון צבא. שביל ברור ידוע.
בעשור השני והמשמעותי של החיים הבחירות שלך מתרבות, אבל גם כאן יש שביל דומה, ואז אתה צריך לעשות את הבחירה
הכי משמעותית של חיים שלך, כשבראש שלך יש עדיין את השטויות של הצבא, ניסיון של ילד, חשקים של מתבגר הורמונלי,
וביטחון שהעולם הוא מגרש המשחקים שלך. אתה צריך לבחור, מקצוע, בת זוג לחיים, מגורים, והתחייבות לעתיד.
אתה עדיין איתי?
בעשור השלישי מגיעה ההתפכחות והתובנות אתה מבין שהחיים זה לא רק רעש וזיונים, שזה שלאבא של זוגתך יש הרבה כסף
לא יעזור לך, והציצים שלה שהיו הכי גדולים בשכונה כבר לא, והטירוף שלה שמשך אותך בהתחלה עולה לך בכסף ובבריאות.
והדברים שחשבת שהם הכי נכונים והיו הכי פופולריים בעצם היו טעויות ואין לך בעצם הרבה שליטה על מה שקורה מסביב,
אבל זה עשור אופטימי אני יכול לתקן ולשנות.
בעשור הרביעי אתה מנסה לתקן, אבל תיקון הוא תיקון והחבילות על הכתפיים כבדות ומתמלאות ואתה מבין שאתה במירוץ נגד
כל העולם, כשלא כל היתרונות אצלך ואתה מתחרה בתנאים לא שווים, ובעצם ההצלחה שלך היא ההצלחה שלך. השליטה שלך
בחלק מהמשתנים חלקית ואתה משלם על הטעויות ואף אחד לא מוותר לך.
בעשור החמישי מגיע המשבר, (שים לב זה קורא אצל כולם) יש כאלה שזה מגיע מוקדם ויש כאלה קצת מאוחר אבל זה מגיע
אבל ההבנה מחלחלת שאתה כבר די בקצה, ומרגיש שאמנם הספקת הרבה אבל היו יותר תיקונים ותנועה אקראית מכיוון ותכנון.
אז אתה צריך משהו שהוא שלך משהוא שימלא את החלל התסכול, יש לך כסף (אם באמת עבדת נכון) לעצמך.
בעשור השישי אתה עם עצמך ומה שבנית כל החיים, יש לך זמן וכסף האחריות כבר לא מה שהייתה, ואתה בעצם מתחיל לחיות
בכפוף לחיים.
העשורים הבאים הם הירידה, המחלף החוצה, החיים ממשיכים מכורח האינרציה עד שהם נכבים.
עכשיו תתחיל להתנגד ולספר לכולם שזה אצלך לא ככה, ואתה בשליטה ויודע, סבבה אתה בדיוק בנקודה בשביל של כולם שזה
מה שאתה צריך להגיד.
כולם עוברים את זה גם אם יספרו לך שלא, השביל רחב יש לך מקום ללכת קצת לרוחב יש מקום על השביל לצדדים, אבל הכיוון זהה.
כשאתה צעיר החיים נמדדים מאפס למאה,אין פחד, אין לך זמן ואתה לא מטייל, אתה ממהר, טס ואם אתה לא נשמה זקנה, רומנטיקן
או אחד שיודע ליהנות מקצב אחר, אתה לא שם...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
במעגל הקרוב שלי, כמעט כולם רוכבים.
התחלנו לרכב בגילאי 20-25.
היום אנחנו כבר בטווח של 30-40, ועם וותק לא מבוטל...
שושנים, כתיבה יפה!
אם כי לי נראה שלקחת קשה מדי את האמירה ש-" 30 זה ה-20 החדש"...
חלק מהדברים שאתה מתאר צריך להספיק ללמוד לפני גיל 30.
למשל שלצאת עם שרוטות שעולות לך בבריאות זה לא רעיון טוב...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כשאני חושב על זה אני גם לא חושב שראיתי יותר מדי ילדים שם.
יתכן שהם פשוט מתרכזים באקסטרים וה"פסים" למינהם ופחות בקטע התיירותי והחברתי שאנו נמצאים בו.
למרות שכן הופיע היום איזה z300 או משהו כזה בבית גוברין.
חוצמזה למי קראת זקן ינוקה.
אה ינוקה בעצם באמת עשור אחריינו. (טוב הכל יחסי).
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עכשיו כשאתה אומר את זה, באמת רוב רובם של החברים שלי שרוכבים - לא יוצאים לטייל. הם ירכבו בכל עונות השנה לעבודה וסידורים ודייטים אבל כשאתה מזמין לטיול זה כמעט תמיד מלווה בתירוצים כאלה או אחרים, וגם כשכל הכוכבים מסתדרים בשורה ומתארגן טיול אני מוצא את עצמי מזדנב מאחור כי אצל לא מעט רוכבים צעירים "טיול" זו מילה נרדפת ל"בחינת יכולות האופנוע בכביש ציבורי'. לא תודה.
ועודני מחכה שחברי הטוב ישוב לדו גלגלי. גם הבחור על קוצים אך החיים הם דבר הפכפך לצערנו.
בכל עצירה בנקודות הכינוס רואים שרוב הרוכבים על הכלים הכבדים זקן.
חבורות של חתיארים עם קוקו וקרחת, כרס ופאסון של מרקז.
אנחנו נהנים מטמטום של בני טיפשעשרה. כל יום רכיבה אני אמנם הופך לצעיר יותר ו...טיפש.
זה לא רק עניין של הוצאות על התחביב כי הדור הצעיר של המסכים פחות מתחבר לעניות דעתי לעולם המוטורי. בגדול עם כל הכיף האלגנטיות התחושות והאדרלנין שבעניין -מול מה שמוטל על הפרק וכולנו מכירים כאלה שמוטלים, טיטולים וטוטאלוסים זה אכן תחביב לא הכי חכם. סליחה על הכפירה.
עשור שני = גילאים 10-19. אני מניח שהתכוונת שנות העשרים , שלושים שלך חייך
Sent from...
6:00 בבוקר
בחוץ נושק ל2 מעלות.
אני ניגש להוריד את הכיסוי מנס-לי ותארגן ליציאה.
בראש מהדהד לי הפקקים הצפויים בעקבות הגאתם של שו(א)עיי עולם.
חתול ג'ינג'י מבוהל וחצי קפוא קופץ מהמושב בבהלה.
פוט אין פוט אווט העיקר הפיטפוט על הפוט והעיבוי על המשקפיים נכשל בגלל הסבון כלים אבל עדיין נוצר הפרעה בגלל הרטיבות.
אני מניע את נס-לי לקול מחאה מכיוון המצבר שככל הנראה כבר בערוב ימיו.
האדים נפלטים מהאגזוז ואני יוצא בזינוק מדוד בידיעה שיש מצב לקרה ואכן היה אובדן אחיזה קל בחלק מהדרך.
לא משהו שלא היכרנו קודם ועדיין מרגש.
הקור הירושלמי לא ממש חודר את הביגוד ולמעט אזור הצוואר שאומנם כן היה סגור אבל כנראה לא מספיק.
הNC מצידה משתפת פעולה ובשום שלב לא סבלתי מעיבויי על משקף הLS למעט כמובן כשהו סגור.
אני חייב לציין שהיא יצאה נכון לרגע זה קנייה מצויינת ואני בהחלט ממליץ בחום עליה כקסדה עירונית + פרוורים.
בדרך טלפון מהבוסית שהביהירה שאם אתפוס דלקת ריאות היא לא תטפל בי.
מישהו חייב להרוס את האידיליה אבל היי אני בדיוק נהנה אז שיהיה.
תוך 14 דקות אני בחניון עולה כשהמאבטח מברך אותי לשלום ושואל איך אפשר בקור הזה לרכוב.
כמובן שעניתי שאנשים עושים סקי בשלג אז מה ההבדל?
אנשים מתקשים להבין שעם ציוד מתאים אתה מגיע יבש מהגשם ולא באמת קר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI