הננסי הוא אחלה אופנוע להזדקן איתו להרבה שנים, ואני חושב שלאט לאט גם אתה מגיע לתובנה הזו.
חסכון בדלק וצמיגים חדשים:
לאחרונה אני רוכב לבד רק לצורך דברים חיוניים (לא רכיבות למטרת הנאה או טיולים - מגבלות קורונה ).
עיקר המסלול הוא ירושלים איזור מרכז כאשר בארגז יש כלי עבודה ועוד ציוד לשיפוצים.
מטבע הדברים קצב הרכיבה רגוע סביב ה130 קמ"ש בכביש במהיר ( הכל כמובן בהתאם לתנאי הדרך).
בתידלוקים האחרונים התחשיב הציג צריכת דלק של כ26 קילומטר לליטר שזה בהחלט לא רע.
אגב הצמיגים החדשים עובדים נהדר על הצד אך בקו ישר ישנה תחושה תזזיתית יותר והאופנוע " מתנדנד" יותר בשל המערבולות שנוצרות מאזור הארגז האחורי. - בכל זאת עברנו מצמיג "רבוע" יחסית וזה משפיע.
בכל מקרה מסתמן שאשאר עם הננסי לעוד עונה ונעשה חושבים בהמשך אם להחליף.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הננסי הוא אחלה אופנוע להזדקן איתו להרבה שנים, ואני חושב שלאט לאט גם אתה מגיע לתובנה הזו.
הוא אופנוע הגיוני ולא מעבר לכלי תחבורה בהגדרה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
למרות שאני על הננסי אבל מסכים איתך במידה רבה.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בהגדרה? אולי. אני מצאתי שאפשר להיות מאוד "חוליגן" על גבו של אחד, במיוחד כשלא ממש אכפת לך מהתוצאה של מה שאתה עושה.
בהרים, רוקדים עם המנתק על זנב הפיירבלייד, בכביש אתה מהיר מכולם כשאתה רוצה להיות. נחנק ב-170 ותודה שזו התחנה האחרונה של הספידומטר.
כיף כשהאופנוע לא אוכל שמן במהירות גבוהה לשם שינוי.
הנקודת מוצא שלנו שונה
אני אחרי שנים על גבי באנדיט וgtr1400.
אפשר להבין שהnc אותי קצת פחות מרגש לא מתיימר להיות רוכב טוב אבל בכל זאת הnc נטול ריגושים.
אגב בכביש טכני במקרים רבים הננסי פחות מאמץ אותי כרוכב ואני במידה רבה מהיר יותר מאשר במפלצות.
הסיבה לזה היא שהכלי צפוי וקל מאוד לשליטה ומצריך פחות מיומנות בהשוואה לgrt שהיה מפלץ גדול ומהיר שכל טעות מתבטאת או בבריחת צמיג אחורי או הנפת גלגל וכמובן תאוצה של טיל בליסטי.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני יכול להבין. בכביש ישר על 160 זה מרגיש כמו 140 שמרגיש כמו 120, אין פה "כח מתפרץ" או איזושהי עקומת כח שעולה, אני פשוט רואה את המספרים על השעון רצים ומרגיש את הרוח קצת יותר. וגם להגיע לנקודה כמו 160 על השעון זה יותר בקצב של הליכה מהירה מאשר ריצה לאנשהו. ראיתי את זה כשרכבתי עם החבר עם הפיירבלייד, והוא תוך רבע שניה זינק חזרה מ-110 ל-150 כשאצלי המצב זה "טוב, טוב בסדר, עולים חזרה, יאללה לא צריך לצעוק, אני אגיע לשם. אתה יודע שאני לא בנויה לחרא הזה, כן? טוב, רק אומרת. יותר מהר? באמת? דקה אני אחזיר את הסוסים האחרונים לארווה, כמה דרישות, בחיי..."
Hell, אפילו עם העז להגיע למהירויות כאלה הרגיש יותר מהנה, גם בשל מיגון הרוח המינימלי בהשוואה וגם בגלל שבאזור 170 הפרונט התחיל להראות סימני אי יציבות קלים שתרמו לבוסט האדרנלין.
מצד שני, אם אני צריך להגיע לאנשהו ורוצה לקצר את הדרך, נחמד לדעת שב-150 המצב עוד נינוח למדי.
טונדרה,
ניכר מהכתיבה שלך שחסרה לך פרספקטיבה.
הnc בהחלט אופנוע אולראונדר מצוין, אולי אפילו להזדקן איתו (אם אתה מחפש רק קצת רוח בשיער וחופש), אבל מי שמחפש להינות גם מדינמיות ברכיבה שלו, מגיע למיצוי מהר מאוד, ומחליף למשהו אמיתי.
וכן,
בהשוואה לgs500 הוא מטוס.
רכבתי על כלים כבדים/מהירים יותר מה-NC שלי, ומהדעה האישית שלי הוא לגמרי מספיק לכל דבר שרוכב ממוצע צריך/רוצה לעשות. אומר אפילו יותר מזאת - אני לא נהנה מאופנועים חזקים. רכבתי על כלים נוסח הטרייסר 700, סיביאר 650 וכו' שמשמעותית חזקים מה-NC שלי אבל אני לא רואה בשביל מה אני אי פעם אצטרך את כל הכח הזה, ולי אישית כיף לפתוח את המצערת עד הסוף ולהיות בשליטה. האופנוע מתאים בצורה מושלמת ליכולות שלי ואני לא מתיימר להיות מארק מרקז הבא, לא בשביל זה התחלתי לרכב.
הייתי בכנות קונה קרוזר אם הייתי מתחבר לתנוחת הרכיבה והגודל. במיינדסט אני לגמרי שם. האופנוע היחיד שאני מחכה לו בשביל החלפה הוא הטריומף בוני וגם הוא לא בדיוק "מטוס". עד אז - אני עם ה-NC, אלא אם הג'וק יקפוץ מעל הגדר ותראו אשכול התחדשות אקראי ב-DR650.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
אפשר להינות עם ה NC. הבעיה מבחינתי היתה תאוצות איטיות בין 130 ל 160. עוד 20-30 כ"ס וכנראה שלא הייתי שוקל להחליף.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אי אפשר, אי אפשר גם וגם.
הואיל והאופנוע נקנה לפי רשימת דרישות המדויקת של המתלונן ונבחן אל מול אופנועים אחרים שלא עמדו בדרישות הסף של המלין.
והואיל והנ"ל בחר מרצונו החופשי ובדעה צלולה, לרכוש במעמד שלושת הצדדים את האופנוע כיוון שחשש לרישיונו וביטחונו אין התביעה
מרגישה כי המלין רוחץ בניקיון כפיו.
התביעה גם שומרת לעצמה גם את הזכות להזכיר כי המלין הוזהר בטרם הקנייה כי צפוי לו פרק הסתגלות ממושך, ותוצאה שונה מהמוכר
לו. והואיל ובדרישות הסף בטרם הקנייה לא נמצאו בקשות לריגוש, מהירות או כוח הרצון של המלין לעוד 20 כ"ס לאחר ביצוע העסקה
פסול מיסודו וכיוון שהוא מנוגד לבקשה הראשונה של אופנוע רגוע ובטיחותי.
יחד עם זאת ומבלי להודות בדבר, התביעה הציעה למלין להחליף את האופנוע המדובר ואף מסרה לידיו רשימה מפורטת של מגוון אופנועים
שנפסלו על ידו מסיבותיו הוא.
בהסתמך על כל האמור לעיל מוצאת התביעה כי התלונה אינה נקייה מתום לב והמלין עצמו אחראי על המצב הקיים ואינה מוצאת מקום לפיצוי
בהנחה כי כבוד בית המשפט יראה את המקרה בראי המציאות.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 20-10-2020 בשעה 08:07.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כבוד השופט התביעה וכנסת ישראל.
להל"ן תגובת המלין:
ראשית המלין אינו מלין כי אם מתעד המספר על חוויותיו.
והואיל ולמתעד אין תלונות לכלי כי הוא יודע מה הוא רכש והוא עדיין במגמת התמתנות.
ואל אף כי הוצעו למתעד כלים מעניינים אחרים אך הוא פסל אותם בשל מגמת ההתמתנות
ומאחר והמתעד שינה ומנסה לשנות את הרגלי הרכיבה.
לפיכך הוחלט על ידי המתעד כי ירכוש בהמשך דרכו צ'ארלי שחור ארוך ונמוך שישא אותו לעבר בית הקפה השכונתי הקרוב
ועד אז ישאר עם הננסי החביבה שאת עבודתה עושה נאמנה.
אין המתעד מוגבל בזמן זולת הזמן שהוקצב לו על ידי אללה אלוהי כל גלגל ומנוע בעירה פנימית.
המתעד מבטיח לחזור ולקטר כאוות נפשו ללא כחל או הילוך סרק
ויקטר שבעתיים לאחר רכישת הצ'ארלי דייוידסון.
והואיל והמתעד קוטר עם דיפלומה מאוניברסיטת רמת עזיז ג' חתומה על ידי הרקטום אסי פיטר וסגנו שוויש דרוזי הפלא.
המתעד הנו קוטר עם רשיון די זי וטפי על הקורונה.
https://youtu.be/SjRzMPj3VxM
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI