עמוד 55 מתוך 72 ראשוןראשון ... 545535455565765 ... אחרוןאחרון
תוצאות 811 עד 825 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #811
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני שוקל כ120
    אבל שאר המשפחה רזים ודקיקים חוץ ממנוסטרסון שהוא שמן כמו היוצר שלו (מתפלא איך האינקובטור לא התפוצץ).

    לרוב אני רוכב לבד או עם הבן הקטן שלי כך שהם מסתדרים עם המושב האחורי של הננסי ואני לא צופה בעיות מהכיוון האחורי בטרייסר.

    לגבי

    אני כמו הנסיכה והעדש מתחת למזרון אכן מפונק.
    כמובן שעד שלא ארכב על הטרייסר לא אוכל לתת דעה אבל הnc בהחלט מאפשר לי רכיבה של כשעה וחצי ויותר לפני שאני מרגיש צורך בעצירה (מושב מקורי) ואני מאמין שבתחום הזה הטרייסר לא יאכזב.

    מהמעטמשאני קראתי סך הכל יש עליו ביקורות טובות.

    חול המועד נבדוק בגדול אנו לא מוגבלים בזמן ואולי מטרו תצא במבצע גדול מי יודע

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    ואז תחזיר את החתימה הישנה שלך

  2. #812
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    עובדים על זה

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #813
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רכבת לבד ואם אני זוכר נכון אתה שוקל כ80 ק"ג...
    יחס הילוכים לא משתנים לפי המשקל רק הצורך להוריד הילוך כדי לחזור לרצועת המומנט אבל אני לא רואה איך 850 סמ"ק עם 115 כח סוס יאבדו כלכך הרבה כח בגלל משקל שאתה צריך להתחיל לשחק איתם ברמה שקשה לרכב בתוך העיר.

    וחוץ מזה תיהיה שמח הורדנו אותו מהמוטו גוצי V85

  4. #814
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    גם הטרייסר 900 קצת יותר חזק ממה שאני מחפש
    בגדול ה700 גם היה יכול להספיק יתכן שנעשה סיבוב גם עליו

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #815
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    באתי לשאול מה היתרון של הטרייסר על ה -Z1000SX..

  6. #816
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    גם הטרייסר 900 קצת יותר חזק ממה שאני מחפש
    בגדול ה700 גם היה יכול להספיק יתכן שנעשה סיבוב גם עליו

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    הטרייסר 700 לפחות הדגם האחרון מרגיש מניטורי עבורי, גם אני העדפתי אותו כי הוא נותן יותר הרגשת סופרמוטו אבל יש איתו יותר מידי פשרות שצריך לעשות, לא יודע איך ניתן להרכיב איתו בנוחות.

  7. #817
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    באתי לשאול מה היתרון של הטרייסר על ה -Z1000SX..
    תנוחת ישיבה, פחות או יותר ההבדל בין מזדה 6 לCx 5, מי שרגיל לשבת גבוה לא ירצה את ה 6 וההפך

  8. #818
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    גם אני מתלבט. השימושים שלי מסתכמים ברכיבה זוגית סולידית פעם בשבוע. הראש אומר 700 הלב אומר 900. התיאורים של שושני אודות המנוע של ה 900 גורמים לי לחשוב שאולי זה יותר מדי.

  9. #819
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    גם אני מתלבט. השימושים שלי מסתכמים ברכיבה זוגית סולידית פעם בשבוע. הראש אומר 700 הלב אומר 900. התיאורים של שושני אודות המנוע של ה 900 גורמים לי לחשוב שאולי זה יותר מדי.
    תנסה, אל תסתמך רק על ההרגשה שלי, ותבדוק גם את הויסטרום 1000.
    לרכיבה זוגית תמיד עדיף מקום נוחות ומנוע חזק.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #820
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני לא יודע אם הטרייסר יותר מרווח או יותר צפוף מהnc.

    אני כן יכול לומר שהnc מבחינת נוחות גם עם בני המשפחה נוח למדי (כפי שציינתי עם מונסטרסון שהוא כ80 קילו העסק יותר צפוף אבל סביר ומקסימום מורידים את הארגז מאחור וזה משתפר).

    מבחינת שימוש אין לי ספק שאני מעדיף אדוונצ'ר.

    כלי כמו הz100sx הוא עם תנוחה ואוריאנטציה יותר "קרבית" מהאדוונצ'רים.

    מבחינת שיעורי בית המבחן יהיה בין האדוונצ'רים.

    היתרון של הטרייסר זה מחיר שמאפשר לרכוש גם חדש כאשר ה700 בכלל זול אז נתרשם גם ממנו.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #821
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תנסה, אל תסתמך רק על ההרגשה שלי, ותבדוק גם את הויסטרום 1000.
    לרכיבה זוגית תמיד עדיף מקום נוחות ומנוע חזק.
    המנוע של הויסטרום עבר עידכון וזה לא לטובה, עכשיו בכלל אפשר לשכוח ממומנט בסל"ד נמוך, בכל הקשור למנוע הCP3 רמה אחרת למעלה. למרות זאת אהבתי את תנוחת הישיבה ואיך שהכל יושב בול איפה שצריך והוא נראה מעולה לדעתי עם הקריצה לכיוון הDR BIG

  12. #822
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    גם אני מתלבט. השימושים שלי מסתכמים ברכיבה זוגית סולידית פעם בשבוע. הראש אומר 700 הלב אומר 900. התיאורים של שושני אודות המנוע של ה 900 גורמים לי לחשוב שאולי זה יותר מדי.
    תחשוב על זה ככה, ל900 יש 2 מנועים חזק ומהיר וחלק ונשלט, אתה יכול לרכב עליו כל היום עד 5000 סל"ד והוא יהיה כמו ה700 אבל אתה יכול לפתוח יותר מצערת ואז כבר הטונים משתנים ויש כלי למשחקים.

    אני עשיתי סבב רכיבות מבחן כולל על 2 הארלים עם מנוע 1800 סמ"ק, וי סטרום 1000 החדש, XSR700, דוקאטי מולטי 950, קוואסקי 900RS, הבמוו XR900 שהיה לי והמוטוגוצי V85, כולם טובים אבל מבחינת המנוע הCP3 בGT מנצח כאן, על השאר אפשר להתווכח.

    אגב אני מדבר רק על הGT כי הוא קיבל ride by wire שאין בדגם הרגיל וזה גם מה שמאפשר את בקרת השיוט אבל בגדול זה עזר למתן את הרגיזות של המצערת ואפשרות להנות מהמנוע גם ברכיבה רגועה

  13. #823
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עכשיו תבין מה זה פרספקטיבה. מניח שלא רכבת על nc.אתה רושם 5000 כסלד נמוך.
    אני מגיע ל5000 מלמטה כשאני מושך הילוכים....

  14. #824
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אכן הNC זה הדיזל של עולם האופנועים ( אם נתעלם מאנפילד או יצירה הודית אחרת שיש לו מנוע דיזל).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #825
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אני רק מבקש לתקן - Ride by wire קיים גם ב 900 הרגיל מה שמאפשר מצבי רכיבה שונים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO