לוקי, תחשוב גם בכיוון של מי האמא והאבא של הכלי.
מצבר בעייתי עם הונדה זו לא ירידת ערך אצל מטרו.
ויסטרום שקלת אגב?
כביש 10 מוסר לך כלום בפאסיב אגרסיב
שחכת לבקר אותו
לוקי, תחשוב גם בכיוון של מי האמא והאבא של הכלי.
מצבר בעייתי עם הונדה זו לא ירידת ערך אצל מטרו.
ויסטרום שקלת אגב?
וי סטורם האמת שכן.
לא סגור עליו.
הניקן קורץ בגלל שבעבור 70k מקבלים כלי לא רע עם ערך מוסף של גלגל שלישי שיכול לחסוך לא מעט כאב.
אכן מטרו לא סיפור אהבה מאידך יבואני הונדה לא ממש מיהרו לתת גב ללקוח ואומנם אצל אבניר לא רכשתי אופנוע חדש (ולמרות נסיון רב שנים עם משומשים ושירות לא רע) אבל אני מניח שהם לא יהיו עדיפים על מטרו או מאיר ( כאמור אצלם היו לי רק משומשים אז לא הספקתי להתאכזב).
אני מניח שמה שאנו חוווים בארץ הקודש נקרא תרבות ארגונית ובעוד שבחברות גדולות מקסימום לוקי יצעק קצת וכמה לקוחות ילכו למתחרה זה לא ממש יזיק לעסקים אצל היבואן הקטן יש חשיבות ולכן הם יתאמצו יותר.
כאמור אני מחפש כלי חדש וקצת יותר חזק.
לשנים הקרובות.
הnc באמת כלי נהדר אבל חלש מדיי וכמו שהשושנים אמר היום ודי בצדק לאופי רכיבות שלי עם ציוד ולא פעם בזוג כן כדאי כלי קצת יותר חזק.
אני כן נמנע מ4 בשורה דוגמת הוורסיס.
הניקן יש לו ערך מוסף.
הטרייסר אומנם מזכיר מאוד את מנועי הארבע בשורה אבל מחיר (לצערי תקציב שלי מוגבל).
מנגד אפריקה משומש יכול לתת מענה נהדר.
מודה'לה
אף הארליסט לא ישים את הגועל נפש הזה.
אז
Say moshe screen not harley
אני יעשה לו חיתוכים ומקסימום נחזור למקורי.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שני הסנט שלי?
על הטרייסר 700 רכבתי, מרגיש מאוד דומה בסל"ד נמוך ל-NC, אבל כשאתה פותח מצערת הוא רוצה לשחק. קצת יותר קצר וצפוף מה-NC, לרכיבה בזוג עם ציוד אני לא חושב שהייתי בוחר בו, רק בגלל האספקט הזה.
ה-900, לא רכבתי, אבל ממה ששושני רושם הוא לא בדיוק "ידידותי לרוכב שרוצה לשמור על הרשיון". ה-09 הסטנדרטי הוא מכונת ווילי מושחזת, אני מאמין שהטרייסר לא נופל רחוק ממנו.
אפריקה יכול לספק לך את כל מה שחסר לך ב-NC בגדול. טווין גדול ועתיר מומנט, אותו רצף הצתה נהדר שנותן תחושת חספוס, גדול, מרווח, ועם ערך מוסף של שטח אם זה מעניין אותך (אישית הייתי משקשק להכנס עם בהמה כזו לשטח, אבל זה אני) . אני יודע שאם מתישהו אגיע לגירושין מהחתונה הקתולית שלי עם ה-NC החביבה שלי, הוא עומד די גבוהה ברשימה ככלי הבא.
תודה.
הטרייסר gt מתועד על ידי דרזנר.
הוא נשמע מרוצה.
כמובן שנרכבעליו ואז נביע דיעה.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אייל זה המשקף
אצלם בהמשך על הטוזטוז
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה הרעיון
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ראיתי את התמונות הקודמות שהעלית. תודה. (אכן מוגזם).
חתיכת מפרש. שלי יותר סביר. (סליחה על הלכלוך, מתעצל)
![]()
אני קבעתי רכיבת מבחן על הטרייסר ועל הניקן.
אני חושב מאוד בחיוב על הניקן ויש מצב שאני וא' נפתח שתי הזמנות לניקן החדש.
אנו (א' ואני ) קוראים וצופים לא מעט במבחני דרכים.
בשל מערכות העזר שלו נראה כי התחזוקה שאולי קצת יותר יקרה מתקזזת עם עלות הביטוח אז גם בהיבט יוקר המחייה העסק לא כזה נורא.
הבעייה העיקרית שאני רואה זה בתנועה העירונית שם כנראה יהיה יותר קשה וזו עיקר ההתלבטות שלי אותה נמדוד ברכיבה.
הטרייסר
ב70 נשמע דיל לא רע.
אבל מולו ישנם לא מעט מתחרים משומשים או חדשים.
דבר אחד שמקומם אותי (למרות שא' טוען שזה חלק מהקיזוז שמטרו עשו כדי להוזיל את הטרייסר gt - לא בטוח שהוא צודק) זה שה gt נמכר ללא מזוודות הצד לעומת אירופה שם הוא נמכר עם.
אצלי מזוודות צד וארגז עילי זה חובה.
יתכן שפשוט אזמין מחו"ל אם אכן אקנה כי מטרו כהרגלם גוזרים קופון שמיקר את הכלי במעל לעשיריה בעוד יבוא עצמי זה יהיה זול באופן משמעותי מנסיון של א' שהזמין ארגזי צד מקוריים של קאוואסאקי.
היום יצאנו טיול ילדים לעין בוקק.
ננסי שיתפה פעולה יפה
המשקף קצת הציק ועדיין הננסי נתנה קצב מכובד.
עקיפות היו קלות ונמרצות ומזג האוויר מצויין.
בעין בוקק כרגיל קפה והילדים טבלו רגלים בים המלח.
בחזור נתנו קצב מהיר והותרנו את א' מאחור.
היה כיף.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בגרמניה הניקן מקבל שעת עבודה אחת נוספת כל 20000 ק״מ לגירוז ובדיקה של המערכת מקדימה, לזה תוסיף עוד צמיג אחד וזה ההבדל בתחזוקה בין ניקן לטרייסר, לפי דעתי זניח.