משום מה השרשור הזה הזכיר לי את לוקי...
https://carsforum.co.il/topic/681916...2%D7%99%D7%9D/
משום מה השרשור ההוא נשמע מאוד חד צדדי. אני לא בטוח שקיבלתי שם את התמונה האמיתית.
אני הבנתי ומכיר בדיוק מה הבחור מתאר.
פשוט נשמע לי שהתמונה שאנחנו מדברים עליה היא לא מלאה או לא מדויקת. הסיפור נשמע קיצוני מדי.
תכלס, בלאי במייסבי היגוי בפחות מ10,000 הוא לא סביר בשימוש רגיל (למרות שבשימוש פוחז אפשר לחסל אותם בצ'יק),
אבל הוא בלאי . ולכן, יבואן מניאק, יכול להתחמק מזה.
לי גם פעם לא שחררו אופנוע בגלל שהרפידות היו די גמורות (והיו לי כבר חדשות בדואר), מאוד מעצבן, אבל זה החוק.
אם אח"כ קורה משהו אז הם יכולים לחטוף.
סוף דבר
הכסף הוחזר.
לצערי דבר שהוא אלמנטרי מצריך מאבקים ויותר עצוב שמדובר פה באמת על פלטה שולית ואני שואל את עצמי במקרה של כשל יקר יותר מה היה קורה (ראה ערך קריסת שסתומים בקוואסאקי וחברות נוספות).
אם חשבתי שרכישת כלי חדש מחברה תיתן רשת ביטחון אז היא באמת מפוקפקת ואני בספק אם היא שווה את אובדן הערך ( מנוע עולה פחות מירידת ערך הכלי ) של כלי חדש שעולה על הכביש.
לגבי חברת מאיר אני באמת ממליץ לכם לחשוב איך לייעל את שירות הלקוחות.
משפטים כמו ניסיתי להשיג אותך ולא הצלחתי
ועם הטכנולוגיה היום בה יש וואטסאפ או sms אין דבר כזה ניסיתי ולא הצלחתי.
יותר מזה היתה פנייה תתקשרו תשאלו האם זה היה לשביעות רצונך?
שמישהו יעכוב במחשב על תלונות ויפקח דרך גליון רישום על השתלשלות העניינים.
אני בא מתחום התפעול ומתן שירות ואני מוכן לתת לכם ייעוץ חינם אין כסף איך לתפעל שירות לקוחות ראוי.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
להבנתי, תחום האופנועים לא באמת מעניין את 'מאיר' יותר מידי. כשמשאית אחת עולה כמו לפחות עשרה אופנועים, הרבה יותר מתגמל להתאמץ על שימור המשאיות ולא האופנוענים.
ייתכן
ועדיין הם לא היו מתעסקים עם אופנועים אם זה לא היה רווחי.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שש עשרה אלף קילומטר.
אני עצרתי את החיפוש אחר אופנוע למעט אם אמכור.
בימים האחרונים אני על ציר רחובות ירושלים.
הננסי משתפת פעולה מצויין קצב טוב לסוג הכבישים עליהם אני רוכב ואכן עונה להגדרה של כלי רכב.
היום עברה לי השלמה מסויימת עם הכלי והאמת שאני חושב להישאר איתו לשנה נוספת.
מצד אחד הפנטזיות על הארלי בתקציב שיש לי יהפכו לחלום ושברו ואני כנראה אוותר על זה.
גוצי נכנסתי להמון פורומים של דגמים שונים ומצאתי המון סיפורי אימה ( יש גם כאלו שמרוצים אבל ).
אגב גיליתי את המבצר המעופף שזה גוצי 1400 סמ"ק באגר מדהים ביופיו שאפילו יש אחד למכירה ביד 2 אבל המחיר רחוק ממני ( אם היה מוכר בתקציב שלי לא הייתי עומד בפיתוי).
הסביבה שלי ואפילו אנשים שעוקבים אחרי שלחו הצעות מעניינות של כלים בעלי אופי אחר.
הם מבינים את נפש האדם.
אבל עלי נכתב שרוכב לא יקנה 200 כ"ס אם אין לו כוונה לנצל 75 אחוז מהם ולכן אני מתעקש להשאר עם כלים עד כ70 סוסונים צנועים.
לגבי אמינות
כצפוי מניע כל יום
המצבר כמובן שתקין
הונדה במיטבה.
על פניו חוות הדעת תסתיים בשלב יותר מאוחר.
לבנתיים נחסוך לאופנוע הבא
לוקי.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
צמיגים.
החורף בפתח ובצמיג האחורי ניכרים אותות הזמן.
הפרופיל רבוע יחסית ולמרות שניתן למשוך עוד כמה אלפי קילומטר החלטתי לא לחכות.
לאחר התלבטויות וסקר קצר החלטתי לגשת לזייתוני שאומנם עולה שקלים ספורים יותר מהמתחרה שלו אבל אחרי שראיתי איך הוא עובד שם על אופנוע של חבר החלטתי שהוא ראוי לזה וגם יותר.
הצמיג הנבחר היה gt2 מבית פירלי.
נכון סוג של overkill על הnc אבל מהתרשמות של חברים צמיג נהדר ואני לא חוסך בדברים כאלו.
אצל זייתוני התקבלתי בחום אורן טיפוס חביב שלף במקום קפה ומים קרים ולגמרי מרגישים בבית למרות הקורונה והאי נוחות שיש בתקנות.
לצערי הבחור שעבד אצלו כבר לא שם אבל מצפייה בעבודה של אורן הוא לא מאכזב.
החל מידית מומנט ספריי שימון לוק טייט ניקוי וכל מה שרק צריך כדי לעשות עבודה יסודית תוך שהוא נעזר בספרות כדיי לוודה מה המומנט הנדרש לחיזוק הברגים השונים (קטנים כגדולים).
הכל נבדק פעמיים וניכר שהוא אחראי ועובד נקי ונכון.
לאחר כשעה יצאתי עם זוג צמיגים חדש (הקידמי הוחלף כי הפרופיל שונה למרות שהיה לו עוד להערכתי לפחות 30 אחוז חיים).
התחושה ברכיבה הייתה תזזיתית בקו ישר אבל זה מובן לאור השחיקה והצורה של הצמיג הקודם.
על התחושות ארחיב בהמשך בגדול הצמיג מרגיש לא רע כמובן שצריך פרק זמן קצר להסתגל.
ממליץ בחום על אורן זייתוני מקצועי ומחיר יותר מהוגן.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תתחדש, אנג'ל GT זה ללכת על בטוח, על הGT2 לא רכבתי אבל יש לצפות שהוא יהיה טוב יותר מהדגם היוצא שהיה מעולה.