........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
06:50 בבוקר רבע עוף אבא אני באה איתך לעבודה.
בכיף אמרתי הזדמנות להרגיש את ההונדה עם מורכב נוסף
הנתונים של רבע עוף בת 12.5 משקל חורג של כמעט 40 קילו לא כולל תיק בית ספר ששוקל רבע ממנה.
התיק נכנס יפה לארגז מאחור ורבע עוף טיפסה על האופנוע.
נראה שתוספת המשקל לא ממש הפריע לאופנוע וכמובן את רבע עוף לא הרגשתי מאחור.
הNC שיתפה פעולה הן בעליות ובתנועה הצפופה באופן נהדר ולא הורגש מחסור בכח או מחאות כל שהן.
כמובן שזה לא המומנט של הGTR זצ"ל אבל משתף פעולה ונעים.
רבע נשאלה איך האופנוע ולדבריה הGTR יותר נוח וגם הNC מרגיש יותר צפוף.
שאלתי שאלה ממוקדת אם הוא נח ונענתי בחיוב.
אומנם מדובר ב10 דקות רכיבה אבל עיקר חייו של הNC יעברו בתנועה העירונית ובה לתחושתי כרגע הכלי מהווה אלטרנטיבה מושלמת לקטנוע.
אם עסקינן בקטנועים יש את גירסת הDCT דהיינו גיר בעל מצמד כפול בדומה לגיר של VAG שבכלל "יקטנע" את הNC ומצפייה וקריאת ביקורת הוא עובד ללא דופי ואף מאפשר תאוצות חזקות יותר מהגירסה ה"ידנית".
בכל מקרה אני בכל זאת אוהב את הגיר הידני כך גם ברכב.
האופנוע עומד כיום על 450 קילומטר בערך.
בתדלוק התגלתה צריכה של כ28 קילומטר לליטר - עוד פיצ'ר מעולם הקטנועים.
כאמור זה עדין אופטימי כי כשתסתיים ההרצה אני מניח שאופי הרכיבה קצת ישתנה וכך גם הדרישות שלי מהכלי שאני מקווה שהוא לא יאכזב (בתחום הדינאמי - צריכת הדלק פחות מטרידה אותי כרגע למרות היותה מרכיב כלכלי).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לי קצת מציקה תנוחת הרכיבה, אני מרגיש שהכידון קצת רחוק מדי קדימה. כדי לא להשען קדימה מדי אני חייב לשבת ממש על ה"אין מיכל", והחלק הזה של המושב הוא צר מאוד.
שיחקתי בקטנה עם זווית הכידון שיהיה פחות זקוף קדימה אבל עדיין.
ייתכן וזה רק המידות שלי (על הצד הנמוך של הסקאלה) אבל זה מידע שכדאי שיהיה פה לטובת נמוכים/נשים.
בנוסף,
התקנתי משקף גבוה יותר של קאפה (נקנה יד שניה במצב חדש מחבר הפורום kanter-m) וזה עולם א-ח-ר. אין רעשי רוח כלל, ובגשם כל הגוף מוגן.
אני מניח שבקיץ אחזיר את המקורי הקטן לטובת אוורור יתר.
אתה יכול פשוט לפתוח 4 ברגים ולהטות את הכידון לעברך.
פשוט וקל
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה מה שעשיתי. אני עדיין צריך להשען קדימה או לשבת על קצה הכסא.
תתחדש.
יש לי 2016 עם אבזור דומה כבר חצי שנה שמשמש בעיקר לטיולים.
מבחינת קומפרסיית עיגולים בהתחלה לא היה נוח.
לאחר קורס נהיגה במאומן שיניתי את תנוחת הרכיבה והישבן עכשיו צמוד למגרעת של המושב האחורי (1.76 ביום טוב).
הנסיעה הכי ארוכה ללא עצירת קפה היתה קצת יותר משעה ובסה"כ מאוד מרוצה מהנוחות.
צריכת דלק מדוייקת לא רלוונטית אז לא טרחתי לבדוק אבל באזור ל' \25 ק"מ.
ניתוק הצתה מוקדם מדי לטעמי (דווקא כשמתחילים להנות?).
עם משקף מוגבה וכשאני מאחורי רכב ב- 130 ומעלה יש המון מערבולות. זה הדבר היחידי שממש מבאס אותי.
משייט באזור 140 כשפתוח.
מהירות סופית פחות מ- 180 ולא ממש מעניינת אותי אבל לפעמים מרגיש שחסר עוד כוח. לפני 30 שנה רכבתי על ארבע צילינדרים- ואולי הזיכרון לא משהו ואני סתם מקטר.
בסה"כ אני מאוד מרוצה כי חיפשתי כלי ידידותי.
אני לא "מבין" גדול באופנועים אבל נראה לי שמדובר בכלי לזקנים- בקטע הטוב של הזיקנה![]()
אני לא מבי גדול באופנועים, ובהחלט מורגש מחסור בכוח (ולי לא היה ארבע בשורה)
אבל,
לצרכים שלי זה מספיק.
ואי אפשר לערוך,
אבל....
פעם אחרונה שאתה קורא לי זקן!
ארבעים זה השלושים החדש!
ואם הבנת את זה אתה כבר באזור
כתבתי את זה פעם, בהקשר של הורסיס, אבל מתאים גם פה:
אופנוע של זקנים"...כן שמעתי את הביטוי הזה בהקשר לאופנוע, לא הצלחתי לפצח את הנוסחה.
הכביש רץ מתחת לגלגל הקדמי הצמיג מודד ק"מ ראשונים של גומי ולא מאבד לחץ כביש 375 פתוח
האוויר צלול ונוריס רץ לו בין סיבוב לסיבוב בשטף קצף, הרכיבה הופכת לאוטומטית המבט, לחיצה
על הכידון הפוך לכיוון הסיבוב ההטיה שלא נגמרת במקביל למשיכת הגז וההתרוממות, שמאל ימין,
ימין שמאל.
פעם מזמן כשמישהו רצה להתייעץ הוא פנה לזקנים, לחכמים אלה עם ניסיון החיים, שראו דבר או
שתיים ועדין זוכרים, לצ'יף הזקן ראש השבט. "מועצת החכמים" הסנהדרין ...
היום זקן נחשב איטי, מטרד, העולם שלו כבר לא רלוונטי, הוא מעכב, עוצר את ריצת הצעירים עד,
עד שהם הופכים בעצמם למבוגרים חסרי סבלנות, לזקנים נרגנים ומתים.
ילד שלא יודע לקבל "לא" יהפוך בהכרך למבוגר שלא יודע לקבל "לא" ומי שאין לו את הסבלנות
והיכולת להיכנס לנעל אחרת כצעיר לא יעשה זאת גם בבגרותו.
אף אחד לא יחמוק באמת משיני הזמן, אלה אם יתפוגג הרבה לפני, מסיבה עצובה כזאת או אחרת
וכמה מבוגר צריך להיות בשביל להיות "זקן".
אני מכיר כמה זקנים שילמדו את כל הצעירים דבר או שתיים בכביש/שטח הרפתקה...
כי אנחנו ביקרנו כבר בקצה השני של ה-200 קמ"ש ויותר, זה לא המצאה של דור ה...
את הארץ כבר חרשנו מצפון לדרום מערב עד למזרח, וגם בחו"ל, השארנו חותם.
זה היה יותר קשה, יותר מאתגר, עם אופנועים פחות מתקשרים שעושים עבור הרוכב את רוב
העבודה, להפסיד לאופנוע טוב יותר זה פחות כואב מלהפסיד לרוכב טוב יותר!
עצם העובדה שאנחנו עוד פה רק אומר שעשינו משהו בסדר לאורך הדרך הארוכה הזאת.
נכון אנחנו כבר לא בשיא הכושר, הגב כואב וזאת הסיבה שתנוחת עובר על אופנוע לא מתאימה לנו,
הפלטינות לוחצות, הראייה כבר לא משהו, האינסטינקטים שהצילו אותנו לא פעם נרדמים לפעמים,
וקצת יותר כואב הכל, קצת יותר קשה להרים רגל גבוה מעל המושב, או להחזיק 350 ק"ג בין הרגליים.
אבל הניצוץ שם, הידע התובנות, אולי התעייפנו מלבקר במוסכים, לרדוף אחרי חלקים, כן נוחות היא
כבר לא מילה גסה. וכן יש לנו איתנו מטען נוסף, אותו אנו מצרפים בגאווה ואהבה. אנחנו כבר לא לבד
זה לא "אני" האני הפך לאנחנו. גרושים קונים הארלי בסוכנות ע"י הרבנות, כי אולי הארלי יביא להם
פרק ב' או לפחות זיון.
כן התבססנו ואנחנו לא מתנצלים על זה, אנחנו יכולים להרשות לעצמינו את הטוב ביותר עבורנו. 120
כ"ס מסודרים בשורה, כיסאות נוחות, אמינות ידועה, והכל מריח חדש, כל גרם גומי שאני משאיר על
הכביש שלי מהרגע הראשון. אותם עצמות שישנו באוהלי סיירים, במדינות אויב, ישנות עכשיו בצימרים
ומלנות במדינות שרואים רק בגלויות ובסרטים, אבל על דבר אחד לא ותרתי לאורך כל הדרך, תמיד
היה איתי אופנוע, תמיד!
אופנוע של זקנים בתחת שלי!
* אגב גם רוסי כבר עבר את הארבעים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!