הגיע שלם
רק חבל שאין מיזוג אז היה לי תא קירור
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
הגיע שלם
רק חבל שאין מיזוג אז היה לי תא קירור
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בערב הבחירות רכבתי עם האישה לאזור בר בהר. תדלקתי בצומת האלה ובגלל שהם סוגרים מוקדם יחסית חשבתי על פיקניק ספסל.
אוריאו ופעמיים אייס קפה נכנסו לתא האחסון בתוך שקית למניעת אסון סביבתי עם קיפצ'וצ'י נייר להגברת היציבות.
באיזה עוד אדוונצ'ר אוכל להגיע עם כוסות אייס קפה למחוז חפצי?
בכלל, הרבה מהקניות לבית אני עושה ברכיבה. חוץ משוק כבש שלא נכנס באורך הארגזים ותא המיכל נותנים מספיק מקום.
מבחינתי תא האחסון בדגם הזה הוא שוס ואני מתבאס שיצרנים אחרים לא אימצו את הפתרון- BMV 800 וה KTM 790 החדש.
כמו שכתבת- רק עוד 30 כ"ס והכלי הזה היה נשאר איתי עוד הרבה שנים.
האחסון הוא הסיבה העיקרית בגללה קניתי.
אני בלי ארגזי צד. הארגז העליון ותא האחסון מאפשרים לי לעשות קניות שוטפות בדרך הביתה, או סתם לנסוע לסידורים בלי להסתובב עם מעיל קסדה ומגיני ברכיים.
לפני כן היה קטנוע והפרקטיות של האופנוע לא נופלת ממנו. ווין ווין סיטואיישן!
כל כך יעיל שבאמת לא מובן למה לא כולם מעתיקים.
צמרמורת. הזכרת לי את הימים הטובים. אז.
טל"ש -
"עוד מוזרויות חושפות את עצמן באיזור מיכל הדלק. מיכל הדלק? אז זהו, שלא. הוא בכלל לא שם. במקומו יש כלום, אבל מעוצב. מעין חלל אובלי, עם מין גדרות-פלסטיק שקוף בשני הצדדים"
שבת 4:45 השעון מצלצל ומזכיר שאני צריך לזנק לכיוון ים המלך לסיבוב הזריחה שלנו.
ערכת הקפה נכנסת לארגז מאחור ובסלולרי מופעלת אפליקצית my ride שמודדת פרמטרים כגון שיפוע בהטייה, מיקום, קצב ועוד.
האוויר הקריר עושה לנו טוב והכביש מןאר באור הלבן של תאורת הלד.
חיש קל אני נוחת במקום המפגש הקבוע בכםר אדומים מתדלק את הnc ומצטרף לחבורה.
מבט מהיר מגלה 2900 סמ"ק שמחולקים בין קאוואסאקי z1000sx וורסיס 1000 ודוקאטי.
אני מבין שחזרנו לרכוב עם הילדים הגדולים ובאופן טיבעי אני מתנדב להיות המאסף.
בכל זאת 1/3 הספק חצי מהמומנט ו250 סמ" ק פחות.
היציאה לכביש אלון מאפשרת לnc לשחק בכבוד במגרש של הגדולים.
בחישה נכונה בהילוכים מאפשרת תאוצות יפות ביציאה מהסיבובים אך ללא דרמות נוסך פיאפור גלגל אחורי או ווילי לא מתוכנן.
הכל נשלט ומחושב.
אני נשאר צמוד לכולם והכל דיי בסדר עד הישורות שם כולם נעלמים והרפיסות של המנוע באה לידי ביטוי שכולם בורחים קדימה גם הוורסיס שהיה עם זוג.
הרכיבה המאומצת גובה מחיר בדמות צריכת דלק של משאית.
המחשב מציג 7 ליטר ל100 קילומטר שזה כ14 קילומטר לליטר.
לצורך השוואה הgyr היה צורך כ18 קילומטר לליטר בקצב הרבה יותר מהיר (שיוט קליל ומהיר).
עצירה לקפה במיצפה אני מגלה שסגרנו 7000 קילומטר על אוכפו של הnc.
מהמצפור המשכנו לכיןון רימונים חמרה רועי ועוד ישובים.
הכלי מציג אמינות נוחות ואיכות.
חיסכון זה רק ברכיבה רגועה תרתי משמע.
בקצב מהנה הnc טוחן כמו אחרון השתיינים ועובד קשה.
כאמור תנו לנו עוד 20 סוסים והnc יהיה נוסחה מנצחת.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 21-09-2019 בשעה 22:29.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי תבדוק משהו לא בסדר, או שהוא מוגבל, או שתכנית ניהול המנוע מגבילה אותו, תנסה לבדוק אופנוע זהה ברכיבה אם יש שינוי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני יודע שהונדה ממש אוהבים את זה שה-NC צר, אבל אם היו מפצלים את הסמ"ק מעט אחרת, מוסיפים את הצלינדר השלישי, מגדילים עוד את התא מקדימה, נותנים עוד 2000 סל"ד סולידיים, לא צריך הרבה יותר.
כזה, רק בעטיפה של טורר סולידי. מן יורש ל-VFR
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בגדול מה שנחשב זה כמה אני ממלא בסוף היום.
אני עוקב אחרי התדלוקים והכל מתוייק ומאורגן מיום 0.
השתדלתי לאפיין את אופי הרכיבה ברוב הפעמים ולרשום.
את התדלוק אני מקפיד לעשות על ג'ק האמצע וממלא עד מפלס קבוע עד כמה שניתן.
אני מניח שניתן יהיה ללמוד מהטבלה על אופי הכלי ואולי גם על אופי הרכיבה שלי.
אני מניח שחלק מהעניין זה גם עד שהמנוע "יפתח" למרות שאחרי 7000 קילומטר זה כבר אגדה אורבנית ( או שלא).
שושנים - אתה צודק שהכלי אמור להיות יותר עירוני/פרוורים אבל חוכמת ההמונים עשויה להשפיע כי הקונספט הוא טוב והרעיון של תא המטען במקום מיכל הדלק, הארגזים וכו' עם תוספת כח קלה תניב כלי תיור משובח בעל ממדים סבירים ואפשרויות איחסון נהדרות וכל זה בחבילה קומפקטית ולא כמו שאר הקרוסטוררים עם המימדים הענקיים.
אני יכול להצהיר כאן קבל עם עדה, פורום וטרולים שאם יוציאו גרסה מחוזקת של הNC וישמרו על הממדים הקיימים אני במידת האפשר (בתקווה שאוכל כלכלית להרשות לעצמי) ארוץ לרכוש NC חדש.
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 24-09-2019 בשעה 09:55.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שושנים
קוואסאקי חזק אבל מבחינתי זיפת
חוצמזה המיכל דלק במקום הלא נכון
ובגדול החוויה שלי עם מטרו והקווא לא ממש מלהיבה.
ההונדה נופלת מהקאווא בתחום הביצועים וייתכן שבמידה מסוימת בנוחות ברכיבה ארוכה
אבל המיכל דלק נמצא במקום הנכון
הממדים נכונים
משקל סביר
מחיר מצויין
אמינות - טוב צריך לחכות למבחן המציאות כרגע 7000 קילומטר והכל דופק כמו שעון - למעט טרוניה קטנה על איכות המזוודות המקוריות שהן מבית SHAD.
לתחושתי GIVI עדיף אבל זה שטויות.
בגדול חסכוני כל עוד לא הופכים אותו לסופרספורט.
קלות תפעול של קטנוע
כאמור אם הונדה תוציא גרסה מחוזקת לNC תוך שהיא שומרת על האיכויות הקיימות לא תהיה לי בכלל שאלה והוורסיס לא יהיה בשום פרמטר כאופציה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
האנטי שלך לקוואסקי לא מוצדק, מנוע ה-1000 של הורסיס לקוח מדגמים אחרים שרצים כבר שנים ונחשבים לאחד מהמנועים הכי מוצלחים שיש.
מערכת המתלים שלו (זו הסטנדרטית) משובחת ומהוללת בעולם. שים לב מה אומרים בכל מבחני הדרכים של הכלי. בדגם החדש והאלקטרוני
קאווסקי יישרו קו עם המוצלחים והמכובדים בגאג'טים. כל העולם מהלל ומשבח את הכלי. אל תאמין לי תבדוק לבד.
התפיסה שלך שגוייה, וכשעשית את רשימת היתרונות והחסרונות והורדת את נושא רגש ורצון הלב, קיבלת בדיוק קר את מה שרצית בול.
עכשיו מתוך היכרות של הנפשות הפועלות הורסיס הוא בדיוק מה שאתה צריך, אם תשכח לרגע את הדעות הקדומות. קנית הונדה חדש אז אין בעיית אמינות
גם אני קניתי ורסיס חדש ויש עליו כמעט 26000 ק"מ ו- 0 (אפס) תקלות והכלי מרגיש טוב יותר מהיום שיצא מהסוכנות, אז גם את זה ביטלנו.
המתחרים שלו מאיטליה אוסטריה, וגרמניה סובלים מבעיות אמינות מוכחות, או פחות טובים בנתונים, אז בעצם בביצה שלנו הוא נותן הכי הרבה תמורה.
אז מה שנשאר זה גזענות ודעות קדומות, בעיקר שלך.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!