הוא אומר- סע רגוע ועזוב אותך מהגז.
הם אומרים - הנה אופנוע בוא נראה אם אפשר להשיג אותו.
אני אומר- מעל לקצב המכוניות מרגיש הכי בטוח כי העיניים לא עסוקות במראות.
לא בטוח שהבנתי למה התכוונת.
לגבי הבחור שסטה לנתיב הנגדי זו טכניקה.
ורכיבה לא ממש נכונה שנובעת או מקצב מהיר מדי לקטע הכביש או ביטחון אישי של הרוכב או טעות או יכולת של הכלי אבל בכל מקרה ניכר שהוא מתקשה בקטע הכביש הנ"ל.
סטייה כזאת לא דבר נכון או חיובי.
אצלי (לא מתיימר להיות רוכב טוב אט מהוקצע) אבל הקצב היום היה איטי גם לננסי.
ולא עברנו את ה5000 סל"ד בשום מצב.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הוא אומר- סע רגוע ועזוב אותך מהגז.
הם אומרים - הנה אופנוע בוא נראה אם אפשר להשיג אותו.
אני אומר- מעל לקצב המכוניות מרגיש הכי בטוח כי העיניים לא עסוקות במראות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אין דבר כזה "אופנוע רגוע", "אופנוע מתון", "אופנוע סלחן"
נכון אף אחד לא קנה אופנוע סופר ספורט בשביל לעשות קניות באיקאה.
ספורט תיור? - זה לאופנוענים ספורטיביים שמחפשים נוחות.
אדוונצ'ר- הצחקתם את ראבי.
חברה טובה נהרגה על NC 750, אין הנחות, שטויות אפשר לעשות גם עם 50CC רגוע או מכסת דשא לצורך העניין.
המתג נמצא אצל הרוכב, וככל שהוא יותר מיומן, יותר מקצועי, ויותר מתון הסיכוי שלו לשרוד עולה, ועדיין כלום לא מובטח.
אופנוע זה כלי אקסטרים, כמו כל ספורט אקסטרים הוא מחייב מיומנות, כושר, טכניקה וידע. אף אחד לא יבוא בטענות לרוכב
סקטבורד שהתרסק, זה סיכון מקצועי מחושב. גם רכיבה.
ההגבלה נמצאת בראש של הרוכב ומי שלא מבין את זה, האופנוע שייבחר לא יעשה לו את זה בשבילו.
עדיף אופנוע חזק מלא מערכות בקרה ויכולות מאשר אופנוע דרדלה חלש וכאילו בטוח.
אז בשביל שהתגובה שלי לא תהיה ממש משעממת וצפויה צרפתי לכם סרטון הארלי שמדבר קצת על יכולות מגבלות ורכיבה:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ורוכב הארלי רגוע
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
גם על GTR1400 אפשר לרכוב על 40 קמ"ש.
או רק במגבלות החוק.
ברור שהרוכב הוא זה שקובע את הקצב.
אבל בעוד שבננסי אחרי 130 אתה יוצא מאזור הנוחות של הכלי וגם של הרוכב בGTR אתה יכול להמשיך עם עוד 100 קמ"ש בלי להתרגש יותר מדי.
הארלי ברור שיכול לרוץ בקצב של ננסי ואני מניח שאפילו יותר.
אבל בהעידר מיגון רוח (לא יודע לגבי וויד גלייד או איך שהם נקראים עם המיגון רוח והמזוודות) החיים מעבר למאה קמ"ש ממש לא נסבלים.
א' נער הפלא אמר משפט חכם לגביי הצ'ארלים והוא " לא הייתי רוצה להיות בנתיב הימני כשכלי רכב מאחורי דוחקים אותי קדימה" ועם זה אני מסכים.
ולכן הננסי אכן נותן מענה ראוי לרוב הדרישות כולל ההגבלה המכנית על הרוכב.
לגבי השתוללות אני מניח שאני רוכב שקול ברוב המקרים.
מהירות (לפחות בעיניי) היא לא מהווה גורם לתאונה היא כן משפיעה על תוצאות התאונה.
אני בדרך כלל מכיר את מגבלות הכלים עליהם אני רוכב ומניח שבדרך כלל אני משאיר לי מרווח ביטחון.
אבל הרשיון חשוב לי ( זה גם מרכיב בפרנסה שלי) ומאחר ואין לי חברים במשטרה והלוחמה האלקטרונית בעברייני מהירות הולכת ומשתכללת אני מעדיף להשאר באזור ברירת הקנס ( ברוב המקרים) ולכן מעדיף כלים מגבילים.
ההארלי במקרה הזה הוא OVER KILL אבל הננסי מסתבר שממש לא.
נ.ב גם קידוזו רשם את מה שא'רשם אבל במילים אחרות.
כאמור אני אחכה לננסי מחוזקת ( אני מאוד אוהב את קונספט התאי מטען) או הטנרה 700 שגם עשוי לתת מענה סביר.
בכל מקרה לא רוצה לחצות את סף ה70 סוסי פוני.
כן אשמח למנוע עם מומנט בשרני יותר
אולי הצ'ארלי אדוונצ'ר?????
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מקווה שלא נשארו כתמים של שמן.
הארלי'ס וזה....
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יום ראשון הגיע אריאל.
הבחור רוכב על nc750x dct
אחרי שסיימנו להחליף את נוזל הבלמים ורפידות קדמיות לקחתי סיבוב לבדוק.
ובכן גליתי משהו חדש.
הכלי מזנק בהחלטיות של חתלתול עצבני.
הגיר עובר בקצב מהיר ואני חייב להודות שהאוטומט מרגיש הרבה יותר חזק מהכלי שלי.
כן מצאתי את עצמי עם תופעת הפאנטום לוחץ על המצמד שאינו קיים.
בפרסה היה לי קצת מוזר והרגשתי חוסר ביטחון בהעדר מצמד ידני, אני מניח שמתרגלים.
סך הכל העסק עוסד נהדר ומרגיש חזק למדי.
בהחלט יכול לשמש ככלי לdrive by ושימוש בנשק.
אולי צ'אק נוריס צריך לבדוק אותו.
לא חשבתי שאומר את זה איי פעם אבל אפריקה dct לא נראה לי כרעיון גרוע.
לגבי ננסי
אנו מתקרבים ל18000 קילומטר ושנתיים של שימוש .
אני מתארגן לטיפול 6000 ועלצהדרךתנרענן נוזל קירור ונוזל בלמים..
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
2021-
יותר קל,
יותר חזק,
יותק תא מטען,
יותר נמוך...
שווה!
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...f-%d7%9c-2021/
אני שאלה. אתם לא מתבאסים שהופכים אותו בעצם לאופנוע כביש מאופנוע אדוונצ'ר?
גם השינויים ביחסי העברה וגם הקטנת גובה המתלים... האופנוע כנראה יהיה פחות נוח.
האמת שגם הגרסה הנוכחית לא ממש אדוונצ'ר.
למרות שיש את הnc750s שהוא אופנוע כביש.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI