פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אין יותר VFR לא 800 ולא 1200, הם מוחקים את הליין
הV4 שלהם לא תחרותי תמחורית לנישה.
הNC 2021 מאכזב מאוד! כאשר מבינים שהמחיר שהונדה מבקשים (לא רק ישראל) עלה אבל בפועל לא מקבלים הרבה יותר, זה צורם במיוחד למול הX-ADV שהשדרוגים שלו הרבה יותר מעניינים.
בכל זאת NC עם מורכב/ת וציוד שוקל סביבות 400 קילו, כל זה על בולמים קקי ודיסק קדמי אחד... אין לזה תירוץ.
לדעתי הם הרגו את הדגם בהשקה הזאת, כאשר ייצא האפריקה הבינוני הוא ימחק.
הלוואי, אבל נראה לי שפספסו הזדמנות עכשיו, בתור בעלים לשעבר של 750X DCT (שמכירתו הייתה טעות חמורה) קיוויתי לחזור עם 2021.
אבל בתור 1.93 אני לא יכול לקבל גובה מושב 800 ממ.
כי באמת לדעתי היה פה הצלחה, אופנוע אמצע שאפשר להגיע איתו לכל מקום, כיף בעיר, זול לתחזוקה (למרות שיקר לקנייה), כוח אף פעם לא היה חסר וגם ההתנהגות הייתה מספיק טובה, כי בשביל לטייל לא צריך להוריד ברכיים.