ציטוט מתוך כתבה:
"ויש עוד חדשות פחות טובות: מותג דיאלים שהיה אחראי בלעדי לכמה מאות יחידות בפברואר 2018, לא חידש כלל את פעילותו השנה."
https://m.ynet.co.il/Articles/5458623
ציטוט מתוך כתבה:
"ויש עוד חדשות פחות טובות: מותג דיאלים שהיה אחראי בלעדי לכמה מאות יחידות בפברואר 2018, לא חידש כלל את פעילותו השנה."
https://m.ynet.co.il/Articles/5458623
לא בדיוק.
בפברואר 2018 נרשמו מאות יחידות ע"ש היבואן (אחרי שרשמו מאות כלים לפני כן, גם ב-2017). הם ממשיכים למכור אותן כ"יד יבואן". הכלים נמסרים ללקוחות ועולים לכביש. הם פשוט לא רושמים כלים חדשים ע"ש לקוחות ולכן לא מופיעים בדו"ח התוצרים יותר. כל המלאי שלהם רשום יד יבואן.
זה לא אומר שהמותג מת סופית. זה רק מצביע על שיטת העבודה של היבואן ותו לא.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
שאלה טובה. חשבתי על זה לא מעט. לא הצלחתי למצוא היגיון עסקי בכך. אולי, רק אולי, קנה כמות גדולה מהיצרנית בעבור הנחה ראויה, אבל לא הצליח למכור בקצב שהוערך קודם לכן. זו הסיבה שהכלים נמכרו בצורה איטית ו איבדו יד (אחרי 12 חודשים מיום הגעתם ארצה). עם זאת, מאחר ונרכשו בזול יחסית, זה "פחות כואב" כשצריך למכור אותם כרשומים יד.
אבל - זו ספקולציה נטו. לא מבוססת בשיט.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
זה אכן החוק.
זה לא מה שקורה בפועל מאחר ואין למשרד התחבורה את המידע לגבי תאריך הייצור המדויק. בפועל, הוא רושם לפי מועד ההגעה לארץ. היבואנים הגדולים עומדים בדרישת "יום הייצור" ועובדים בשקיפות מלאה מול משרד התחבורה. אני יודע שזה לא נכון לגבי יבואנים שמייבאים בהיקפים של פחות מ-1000 כלים בשנה...
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
שיטה של היבואן? להזכיר לאדוני שגם עופר אבניר מעבירים עודפי מלאי כיד יבואן?
כל היבואנים עושים את זה .
הסוכן [בארץ יבואן] נתקע עם מלאי מסוים ממספר סיבות .
במקרה של דיאלים מדובר בשילוב של 2 גורמים.
האחד זה הסכם מוזר בינם לבין היצרן .
השני זה תחזית מכירות מנותקת מהמציאות.
יבואן דיאלים יש הסכם עם היצרן שסיפק לו כמות מסוימת של דגמים בעודפים אך בהנחה .
היצרן מכוון לשוק המזרחי של העולם וישראל נמצאת במזרח.
אל תדאג ליבואן יש כסף , אומנם הם פיצים אבל מי שעומד מאחוריהם זה אלבר.
וכן , המותג די מת בארץ כי אנשים יודעים שהם נמכרים ביד 2 בגרושים והאיכות יצור ממש אבל ממש ירודה.
טוסטוס מובי יד 8 עם 50 אלף קילומטר מילד בן 16 עם חצ'קונים יותר אמין מדיאלים בתול בסכונות.
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
גילוי נאות, אני מאמין במותגים מוכחים בעלי שם טוב ועם היסטוריה של אמינות.
מאד קשה לי עם מוצרים זולים מהמזרח הלא ברור, גם כאלה שמתהדרים בשמות עבר מפוארים, כי טוב שם טוב משמן טוב...
זה נכון אצלי כמעט לכל דבר אבל במיוחד בכלי רכב או מוצרים יקרים, אני מעדיף לשלם יותר במעמד הרכישה ולא אח"כ במהלך
השימוש.
התירוץ של: "הכל מיוצר בסין" לא קונה אותי כי הוא נכון חלקית, עדיין לא הומצאה נוסחה של מחיר נמוך ואיכות טובה, (יש המצאה
של איכות נמוכה במחיר גבוה, אבל זה לפעם אחרת).
תרבות "רמי לוי" של הכל בדולר מבטיחה דבר אחד, סחורה מאיכות טובה פחות כאשר הלקוח מוותר מראש על דברים רבים.
רמת המחירים של מוצרים מהמזרח הרחוק שנראים מיליון דולר ושווים הרבה פחות, יצרה שוק של לקוחות מתפשרים או מוותרים,
"אני אקנה אחזיק את זה שנה שנתיים ואמשיך הלאה, או במחיר שלו אני אקנה שלוש פעמים חדש", מוכרת לי אבל אישית אני לא
אוהב אותה, היא יכולה לעבוד מבחינתי בדברים זולים או חסרי משמעות.
אני די אולד סקול, אוהב דברים שנבנו לעד (באנגלית זה נשמע יותר טוב) כאלה שהאיכות נשפכת מהם, כאלה שלא מאבדים מהמראה
שלהם אחרי שעה, כאלה שלא מפסיקים לתפקד בצורה יעילה אחרי שימוש קל, כאלה שנותנים עבודה.
מסתבר שמחיר זול הוא לא ערובה לכלום, וכל אלה שחשבו לעשות קופה עם מוצר פחות טוב משל המתחרים אבל במחיר מפתה לא
תמיד מצליחים, כי יש מוצרים שאי אפשר לפתות את הלקוח במחיר זול...כי לפעמים מותג הוא לא רק שם...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אכן חוצב להבות.
אך מידת הרלוונטיות לדיון נתונה למחלוקת. בלשון המעטה.
למה הדבר דומה?
גם אני אולד סקול כמוך. וכמוך, גם לי יש קרחת, אבל כזו שצריך לתחזק, אחרת... צרות בבידוקים ("פרופיילינג" זה נקרא אצלכם)
אז לאחר סקר שוק קצר התפרגנתי לי ב edwin jagger de89 מוכרם יפיפה ונוצץ בעלות שלא תבייש סטוקים של חד"פים.
אממה? הנוצץ הזה מחליק ברטוב. בעסה.
לחברה גרמנית קיים מוצר שנקרא merkur futur - המרצדס המפנק של ה DEים . החלום הרטוב של החטיארים כסופי הזיפים.
תג המחיר? כבד לי לאללה!
לשמחתי לפני כשנתיים פגה אצוות הפטנט - וחיקויים סינים זולים (מאד!) צצו על דוכני האמזון. רכשתי.
מה אני אגיד לך - פיצוץ! תחשוב DE .. אבל עם הילוכים. אמריקה ורסנו.
מה שאני מנסה לומר פה זה שאתה לא רוכב קצה וקטנוע דיאלים זו לא המכונה שבמסלולי המירוצים.
גם אם נשרפת נורה, או הפלסטיק לא הורכב בול - עדיין המכונה תעשה את העבודה. ואפילו לא רע.
ולפרופיל הרוכבים עליו (וביניהם גם שליחים) זה מה שחשוב. עלות תועלת.
הסיבה היחידה היא שהלקוחות לא מגיעים, ולכן התכנית העסקית שלו קורסת, ההלוואות והכסף ששולם עבור הכלים ממשיך לצבור
חובות, הערך הכלכלי שהיבואן חשב שהכמות הזאת שווה, כרגע נגזר בכמה אחוזים מה שאומר הפסדים. עכשיו השאלה כמה הגב
הכלכלי שלו חזק, כמה מהפסד זה יגולגל על מותגים אחרים שהוא מוכר, וכמה קרוב הוא לפשיטת רגל, מה שישאיר את אלה שקנו
ממנו חסרי בית.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אז כך או כך, לא מדובר בהתנהלות רגילה של יבואן.
אני לא רואה היגיון כלכלי לרשום על עצמך מאות כלים, ואני מניח שאם לא הייתה חובה לעשות זאת, לא היו עושים את זה.
אז אם הם לא "מתים" סופית, הם בדרך לשם. כנראה.
אבל זאת רק הנחה שלי.
ואולי הוא מחכה למשלוח של כלים מהיצרן וכרגע אין לו כלים חדשים למכור. מחודש אחד קשה לדעת...