עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 63

אשכול: אז אפשר להכריז על "המוות" של דיאלים בארץ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608

    אז אפשר להכריז על "המוות" של דיאלים בארץ?

    ציטוט מתוך כתבה:
    "ויש עוד חדשות פחות טובות: מותג דיאלים שהיה אחראי בלעדי לכמה מאות יחידות בפברואר 2018, לא חידש כלל את פעילותו השנה."
    https://m.ynet.co.il/Articles/5458623

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    לא בדיוק.
    בפברואר 2018 נרשמו מאות יחידות ע"ש היבואן (אחרי שרשמו מאות כלים לפני כן, גם ב-2017). הם ממשיכים למכור אותן כ"יד יבואן". הכלים נמסרים ללקוחות ועולים לכביש. הם פשוט לא רושמים כלים חדשים ע"ש לקוחות ולכן לא מופיעים בדו"ח התוצרים יותר. כל המלאי שלהם רשום יד יבואן.
    זה לא אומר שהמותג מת סופית. זה רק מצביע על שיטת העבודה של היבואן ותו לא.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    לא בדיוק.
    בפברואר 2018 נרשמו מאות יחידות ע"ש היבואן (אחרי שרשמו מאות כלים לפני כן, גם ב-2017). הם ממשיכים למכור אותן כ"יד יבואן". הכלים נמסרים ללקוחות ועולים לכביש. הם פשוט לא רושמים כלים חדשים ע"ש לקוחות ולכן לא מופיעים בדו"ח התוצרים יותר. כל המלאי שלהם רשום יד יבואן.
    זה לא אומר שהמותג מת סופית. זה רק מצביע על שיטת העבודה של היבואן ותו לא.
    שואל באמת, יש סיבה ליבואן לעבוד בצורה כזאת? מה הוא מרוויח מזה?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    שואל באמת, יש סיבה ליבואן לעבוד בצורה כזאת? מה הוא מרוויח מזה?
    שאלה טובה. חשבתי על זה לא מעט. לא הצלחתי למצוא היגיון עסקי בכך. אולי, רק אולי, קנה כמות גדולה מהיצרנית בעבור הנחה ראויה, אבל לא הצליח למכור בקצב שהוערך קודם לכן. זו הסיבה שהכלים נמכרו בצורה איטית ו איבדו יד (אחרי 12 חודשים מיום הגעתם ארצה). עם זאת, מאחר ונרכשו בזול יחסית, זה "פחות כואב" כשצריך למכור אותם כרשומים יד.
    אבל - זו ספקולציה נטו. לא מבוססת בשיט.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #5
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    זו הסיבה שהכלים נמכרו בצורה איטית ו איבדו יד (אחרי 12 חודשים מיום הגעתם ארצה).
    מיום הייצור.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מיום הייצור.
    זה אכן החוק.
    זה לא מה שקורה בפועל מאחר ואין למשרד התחבורה את המידע לגבי תאריך הייצור המדויק. בפועל, הוא רושם לפי מועד ההגעה לארץ. היבואנים הגדולים עומדים בדרישת "יום הייצור" ועובדים בשקיפות מלאה מול משרד התחבורה. אני יודע שזה לא נכון לגבי יבואנים שמייבאים בהיקפים של פחות מ-1000 כלים בשנה...
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    לא בדיוק.
    בפברואר 2018 נרשמו מאות יחידות ע"ש היבואן (אחרי שרשמו מאות כלים לפני כן, גם ב-2017). הם ממשיכים למכור אותן כ"יד יבואן". הכלים נמסרים ללקוחות ועולים לכביש. הם פשוט לא רושמים כלים חדשים ע"ש לקוחות ולכן לא מופיעים בדו"ח התוצרים יותר. כל המלאי שלהם רשום יד יבואן.
    זה לא אומר שהמותג מת סופית. זה רק מצביע על שיטת העבודה של היבואן ותו לא.
    שיטה של היבואן? להזכיר לאדוני שגם עופר אבניר מעבירים עודפי מלאי כיד יבואן?

    כל היבואנים עושים את זה .
    הסוכן [בארץ יבואן] נתקע עם מלאי מסוים ממספר סיבות .

    במקרה של דיאלים מדובר בשילוב של 2 גורמים.
    האחד זה הסכם מוזר בינם לבין היצרן .
    השני זה תחזית מכירות מנותקת מהמציאות.

    יבואן דיאלים יש הסכם עם היצרן שסיפק לו כמות מסוימת של דגמים בעודפים אך בהנחה .
    היצרן מכוון לשוק המזרחי של העולם וישראל נמצאת במזרח.

    אל תדאג ליבואן יש כסף , אומנם הם פיצים אבל מי שעומד מאחוריהם זה אלבר.

    וכן , המותג די מת בארץ כי אנשים יודעים שהם נמכרים ביד 2 בגרושים והאיכות יצור ממש אבל ממש ירודה.
    טוסטוס מובי יד 8 עם 50 אלף קילומטר מילד בן 16 עם חצ'קונים יותר אמין מדיאלים בתול בסכונות.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    ...
    אנשים יודעים שהם נמכרים ביד 2 בגרושים והאיכות יצור ממש אבל ממש ירודה.
    טוסטוס מובי יד 8 עם 50 אלף קילומטר מילד בן 16 עם חצ'קונים יותר אמין מדיאלים בתול בסכונות.
    אני בבעיה.
    זה או להקשיב לך ולאמץ את דעתך

    או

    להקשיב לאנשים שרכבו/רוכבים בפועל על הדבר הזה (ביניהם לוקי ומונשילד פה בדיון, וגם לאיזה שליח אחד. או שניים )

    התלבטות קשה אני צריך לישון על זה

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אני בבעיה.
    זה או להקשיב לך ולאמץ את דעתך

    או

    להקשיב לאנשים שרכבו/רוכבים בפועל על הדבר הזה (ביניהם לוקי ומונשילד פה בדיון, וגם לאיזה שליח אחד. או שניים )

    התלבטות קשה אני צריך לישון על זה
    תראה אני יכול להקל עליך .
    אני ממליץ לך ללכת להשכיר איתם חדר .

    בכל מקרה , נסיון על דיאלים יש לי .
    אני ממליץ לך להקשיב לרגלים של אנשים , לא למילים שלהם.
    המספרים מדברים , אנשים משקרים.

    ותזכור "אי אפשר להתאכזב אם אין לך שום צפיה".
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    גילוי נאות, אני מאמין במותגים מוכחים בעלי שם טוב ועם היסטוריה של אמינות.

    מאד קשה לי עם מוצרים זולים מהמזרח הלא ברור, גם כאלה שמתהדרים בשמות עבר מפוארים, כי טוב שם טוב משמן טוב...

    זה נכון אצלי כמעט לכל דבר אבל במיוחד בכלי רכב או מוצרים יקרים, אני מעדיף לשלם יותר במעמד הרכישה ולא אח"כ במהלך
    השימוש.

    התירוץ של: "הכל מיוצר בסין" לא קונה אותי כי הוא נכון חלקית, עדיין לא הומצאה נוסחה של מחיר נמוך ואיכות טובה, (יש המצאה
    של איכות נמוכה במחיר גבוה, אבל זה לפעם אחרת).

    תרבות "רמי לוי" של הכל בדולר מבטיחה דבר אחד, סחורה מאיכות טובה פחות כאשר הלקוח מוותר מראש על דברים רבים.

    רמת המחירים של מוצרים מהמזרח הרחוק שנראים מיליון דולר ושווים הרבה פחות, יצרה שוק של לקוחות מתפשרים או מוותרים,
    "אני אקנה אחזיק את זה שנה שנתיים ואמשיך הלאה, או במחיר שלו אני אקנה שלוש פעמים חדש", מוכרת לי אבל אישית אני לא
    אוהב אותה, היא יכולה לעבוד מבחינתי בדברים זולים או חסרי משמעות.

    אני די אולד סקול, אוהב דברים שנבנו לעד (באנגלית זה נשמע יותר טוב) כאלה שהאיכות נשפכת מהם, כאלה שלא מאבדים מהמראה
    שלהם אחרי שעה, כאלה שלא מפסיקים לתפקד בצורה יעילה אחרי שימוש קל, כאלה שנותנים עבודה.

    מסתבר שמחיר זול הוא לא ערובה לכלום, וכל אלה שחשבו לעשות קופה עם מוצר פחות טוב משל המתחרים אבל במחיר מפתה לא
    תמיד מצליחים, כי יש מוצרים שאי אפשר לפתות את הלקוח במחיר זול...כי לפעמים מותג הוא לא רק שם...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    גילוי נאות, אני מאמין במותגים מוכחים בעלי שם טוב ועם היסטוריה של אמינות.

    מאד קשה לי עם מוצרים זולים מהמזרח הלא ברור, גם כאלה שמתהדרים בשמות עבר מפוארים, כי טוב שם טוב משמן טוב...

    זה נכון אצלי כמעט לכל דבר אבל במיוחד בכלי רכב או מוצרים יקרים, אני מעדיף לשלם יותר במעמד הרכישה ולא אח"כ במהלך
    השימוש.

    התירוץ של: "הכל מיוצר בסין" לא קונה אותי כי הוא נכון חלקית, עדיין לא הומצאה נוסחה של מחיר נמוך ואיכות טובה, (יש המצאה
    של איכות נמוכה במחיר גבוה, אבל זה לפעם אחרת).

    תרבות "רמי לוי" של הכל בדולר מבטיחה דבר אחד, סחורה מאיכות טובה פחות כאשר הלקוח מוותר מראש על דברים רבים.

    רמת המחירים של מוצרים מהמזרח הרחוק שנראים מיליון דולר ושווים הרבה פחות, יצרה שוק של לקוחות מתפשרים או מוותרים,
    "אני אקנה אחזיק את זה שנה שנתיים ואמשיך הלאה, או במחיר שלו אני אקנה שלוש פעמים חדש", מוכרת לי אבל אישית אני לא
    אוהב אותה, היא יכולה לעבוד מבחינתי בדברים זולים או חסרי משמעות.

    אני די אולד סקול, אוהב דברים שנבנו לעד (באנגלית זה נשמע יותר טוב) כאלה שהאיכות נשפכת מהם, כאלה שלא מאבדים מהמראה
    שלהם אחרי שעה, כאלה שלא מפסיקים לתפקד בצורה יעילה אחרי שימוש קל, כאלה שנותנים עבודה.

    מסתבר שמחיר זול הוא לא ערובה לכלום, וכל אלה שחשבו לעשות קופה עם מוצר פחות טוב משל המתחרים אבל במחיר מפתה לא
    תמיד מצליחים, כי יש מוצרים שאי אפשר לפתות את הלקוח במחיר זול...כי לפעמים מותג הוא לא רק שם...
    אכן חוצב להבות.
    אך מידת הרלוונטיות לדיון נתונה למחלוקת. בלשון המעטה.
    למה הדבר דומה?
    גם אני אולד סקול כמוך. וכמוך, גם לי יש קרחת, אבל כזו שצריך לתחזק, אחרת... צרות בבידוקים ("פרופיילינג" זה נקרא אצלכם)
    אז לאחר סקר שוק קצר התפרגנתי לי ב edwin jagger de89 מוכרם יפיפה ונוצץ בעלות שלא תבייש סטוקים של חד"פים.
    אממה? הנוצץ הזה מחליק ברטוב. בעסה.
    לחברה גרמנית קיים מוצר שנקרא merkur futur - המרצדס המפנק של ה DEים . החלום הרטוב של החטיארים כסופי הזיפים.
    תג המחיר? כבד לי לאללה!
    לשמחתי לפני כשנתיים פגה אצוות הפטנט - וחיקויים סינים זולים (מאד!) צצו על דוכני האמזון. רכשתי.
    מה אני אגיד לך - פיצוץ! תחשוב DE .. אבל עם הילוכים. אמריקה ורסנו.

    מה שאני מנסה לומר פה זה שאתה לא רוכב קצה וקטנוע דיאלים זו לא המכונה שבמסלולי המירוצים.
    גם אם נשרפת נורה, או הפלסטיק לא הורכב בול - עדיין המכונה תעשה את העבודה. ואפילו לא רע.
    ולפרופיל הרוכבים עליו (וביניהם גם שליחים) זה מה שחשוב. עלות תועלת.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הסיבה היחידה היא שהלקוחות לא מגיעים, ולכן התכנית העסקית שלו קורסת, ההלוואות והכסף ששולם עבור הכלים ממשיך לצבור
    חובות, הערך הכלכלי שהיבואן חשב שהכמות הזאת שווה, כרגע נגזר בכמה אחוזים מה שאומר הפסדים. עכשיו השאלה כמה הגב
    הכלכלי שלו חזק, כמה מהפסד זה יגולגל על מותגים אחרים שהוא מוכר, וכמה קרוב הוא לפשיטת רגל, מה שישאיר את אלה שקנו
    ממנו חסרי בית.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אז כך או כך, לא מדובר בהתנהלות רגילה של יבואן.
    אני לא רואה היגיון כלכלי לרשום על עצמך מאות כלים, ואני מניח שאם לא הייתה חובה לעשות זאת, לא היו עושים את זה.
    אז אם הם לא "מתים" סופית, הם בדרך לשם. כנראה.
    אבל זאת רק הנחה שלי.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ואולי הוא מחכה למשלוח של כלים מהיצרן וכרגע אין לו כלים חדשים למכור. מחודש אחד קשה לדעת...

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    ואולי הוא מחכה למשלוח של כלים מהיצרן וכרגע אין לו כלים חדשים למכור. מחודש אחד קשה לדעת...
    זה לא חודש אחד, אם תראה את הסיכום של 2018 זה קרה גם.

אשכולות דומים

  1. איתותים הפסיקו לעבוד - דיאלים s3-250 (כ"ע)
    על ידי israel בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 28-06-2018, 12:04
  2. אמינות קטנוע דיאלים S3 (כ"ע)
    על ידי cpirb00 בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 23-04-2018, 16:58
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-03-2017, 17:32
  4. (כ"ע) שאלות לגבי דיאלים 250 roadwin
    על ידי En16 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-06-2016, 21:04
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 10:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO