לא הבנתי מהתגובות פה אם המוצת דיאלים יישאר בארץ או לא
?
כי היה כתוב בכתבה: חדשות פחות טובות: מותג דיאלים שהיה אחראי בלעדי לכמה מאות יחידות בפברואר 2018, לא חידש כלל את פעילותו השנה.
[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.7)][/COLOR]
אם אני מבין נכון הכוונה היא שהיבואן קנה המון כלים שלא נמכרו ואחרי שנה היו חייבים להעביר בעלות ליבואן.
ברגע שהכלי הזה נמכר ללקוח הוא לא נרשם כ"מכירה" בדוחות החודשיים.
כלומר שדיאלים כן מוכרים כלים אבל לא כאלה שנרשמים בדוחות.
תקנו אותי אם אני טועה.
לא הבנתי מהתגובות פה אם המוצת דיאלים יישאר בארץ או לא
?
כי היה כתוב בכתבה: חדשות פחות טובות: מותג דיאלים שהיה אחראי בלעדי לכמה מאות יחידות בפברואר 2018, לא חידש כלל את פעילותו השנה.
[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.7)][/COLOR]
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אם זה נכון - אז הכלים האלו נרשמו בדוחות המכירה של שנה שעברה?
מה שאומר שהדוחות של דיאלים בשנה שעברה "נופחו" באופן "מלאכותי".
כך או אחרת המקרה הזה מוכיח לדעתי עד כמה קשוח השוק הישראלי,
בתחילת דרכו של המותג דיאלים בארץ (בגילגול הנוכחי) זיהו אלבר את נושא הטרייד-אין והמחיר כנקודת הפוטנציאל לחדירה לשוק.
ועל כן הציעו עסקאות אפילו ברמת ההפסד מתוך כוונה להחדיר כמות גדולה של כלים לארץ.
מישהו כאן העריך בזמנו שאלבר מסבסדת את הפרוייקט ב4מליון שקל (כמובן שאין אפשרות לדעת האם זה נכון).
בכל מקרה מסתבר שברגע שאלבר הפסיקה לסבסד את הכלים האלו - המכירות שלהם נעצרו.
קח ציטוט מכתבה על סיכום 2017 (ישן יחסית אבל אותו מקרה קרה ב2018):
"דאלים שהדהימה רק לפני שנים ספורות את שוק הרכב הדו-גלגלי ממשיכה לאבד גובה, ומכרה השנה 826 כלים חדשים לעומת 894. מעניין לציין כי במהלך שלושת החודשים האחרונים של השנה לא מכר המותג אפילו כלי דו-גלגלי אחד."
וזה מה שאביעד רשם השרשור על מכירות 2018:
"לגבי דיאלים, ככל הנראה גם 518 הכלים הם קצת פיקציה.
בינואר נרשמו 11 כלים, בפברואר 338 כלים, במרץ 169 כלים, ומאז אפס כלים נרשמו - מה שאומר שבפברואר ובמרץ נרשמו כ-500 כלים על-שם היבואן. לא ברור כמה מהם נמכרו ללקוחות ועלו על הכבישים.
כך או כך - כן, דיאלים בנפילה חופשית ולא מצליחה להתקרב למספרים של שנים קודמות.
חשוב לציין שגם בשנים הקודמות, המכירות הנאות התבצעו בעיקר בעסקאות טרייד-אין, שעל-פי גורמים בענף היו נדיבות מאוד."
נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 08-02-2019 בשעה 17:27.
"נדיבות מאוד" = אני מכיר אישית מישהו שקיבל מחיר מחירון על קטנוע בטרייד אין אצל דיאלים. הוא הביא להם שילדה מחלידה ורישיון שמוכיחה את בעלותו עליה, וזוכה במחיר המחירון המלא של הדגם, בעבור דיאלים חדש... יותר סבסוד מזה, אין.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בהמשך להבהרות שנתנו פה החברים המכובדים לא יודע איך מישהו (שלא עובד מטעם היבואן) יכול להגיע למסקנה לכאן או לכאן (AKA - המותג מת / המותג מוכר)
מרגע שהבנו שהמכירות שנעשות לאחר שהכלים נרשמים על שם היבואן לא נכנסות לסטטיסטיקה, אף אחד (שוב שלא עובד מטעם היבואן) לא יכול לדעת מה קורה עם הכלים הללו - אולי הם תקועים איתם, אולי הם מוכרים אותם, אולי הם מעיפים אותם לליסינג.
כפי שכבר כתבתי, בזמנו (אם אני זוכר נכון זה היה במהלך 2018) ראיתי את רשות החניה של הוד השרון מציידת את הפקחים שלה בדיאלים - כמובן, זה לא אומר שהמותג מוכר קטנעים כמו לחמניות, מצד שני, גם קטונתי לומר אם המותג מת...
המהלכים של דיאלים בתחילת הדרך היו ללא ספק אגרסיבים, אגב לא רק בגיזרת הסבסוד - אני אישית זוכר (ואני בטוח שאני לא היחיד שזוכר את זה) בפול גז הישן את הטרולים שקפצו על כל שרשור שנפתח בניסיון לדחוף את המותג...
אם הוא בדרך למות - האמת חבל, לנו כצרכנים כל גוף עסקי שמביא לפה יצרן דו גלגלי תורם למגוון ולתחרות, מבחינתי גם "מותג" כמו קיווי (כן כן אני יודע סכילה באבנים בדרך) הוא מבורך ותורם גם אם לא מדובר באקזוטיקה![]()
ואגב לחדד את הטענה שהמותג מתנהל בצורה מוזרה:
אביעד רשם שמחודש מרץ 2018 לא נרשמו מסירות חדשות, אנחנו כבר בפברואר 2019 ועדיין אין מסירות חדשות.
כמעט שנה.
גם אם נתקעו עם מלאי של 500 כלים על שמם, זה אומר שבשנה הם לא הצליחו למכור 500 כלים (יוצא מנקודת הנחה שהם ירצו למכור את הכלים על שמם ראשונים).
לרכב על דיאלים זה פשוט עונש.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'