האופנוע עשה 27.3 ק"מ בממוצע ליום משנת 2005 בחישוב משוער, אבל זה לא הכל, מצב הכלי, רמת ההחזקה שלו, הטיפולים שקיבל כמות הידיים שעבר,
והנזקים שגרמו לו: המכונאים, הזמן, מזג האוויר הנפילות, ועוד, יש לזה משמעות, משמעות נוספת יש לזמינות חלקים חלפים, קניית אופנוע ישן מגיע עם כל
החבילה וצריך לקחת את זה בחשבון, כי אם הכל היה ורוד עם נצנצים כולם היו רוכבים על אופנועים ישנים וזולים.

באופנוע ישן חשוב לבחור אחד כזה שבבסיסו ידוע כאופנוע אמין ללא מחלות מוכרות רבות, ולקוות לטוב, לקוות גם שאלת המזל לצידך, ומרפי עובד אצל
מישהו אחר.

לפני קניית כלי ישן חשוב שעין מקצועית תעבור עליו ותגלה פגמים נסתרים והוצאות שלא מתכנסות רק למנוע עצמו, צמיגים, בולמים, דיסקים, מזלג קרב' עלולים
להיות מקור הוצאה לא קטן.

אח"כ צריך לחשב כמה יעלה יישור קו מקצועי שישאיר את האופנוע בטוח ותקין גם לתקופה שהוא יהיה איתך ולהוסיף את זה לחישוב הרכישה.

בקיצור אין מתנות חינם ואין נוסחת קסם לאופנוע זול וטוב ללא פשרות.

תמונה של הכלי ופרטים נוספים יסיעו לנו לעזור לך יותר.