שלום חברים,
בביטוח מקיף מדברים על לעשות אזעקת ביפר ולנעול את הקטנוע לעמוד קבע.
אז אני שואל, עם איזה גלגל לנעול לעמוד, עם הגלגל האחורי או עם הגלגל הקידמי? האם זה משנה מבחינת קושי גניבה?
תודה
ערן
שלום חברים,
בביטוח מקיף מדברים על לעשות אזעקת ביפר ולנעול את הקטנוע לעמוד קבע.
אז אני שואל, עם איזה גלגל לנעול לעמוד, עם הגלגל האחורי או עם הגלגל הקידמי? האם זה משנה מבחינת קושי גניבה?
תודה
ערן
עדיף בד"כ לנעול את הגלגל האחורי, שכן הקדמי מחובר רק באמצעות בורג בודד במקרה הרע, ובמקרה הטוב עם עוד 2 ברגים לבולם...
אייפקס מוטורס - Apex Motors
www.apexmotors.co.il - התעשייה 5 ירושלים
דף הפייסבוק שלנו!
Furygan # Axo # Monimoto
לגנב מקצועי, הרבה יותר קל לפרוץ מנעול, מאשר לפרק גלגל והרבה יותר קל לפרק גלגל קדמי, מאשר אחורי.
Erez Ronen
אם כך לשיטתך למה לנעול בכלל? הרי מי שרוצה לגנוב יגנוב נכון?
ומשהנ"ל נכתב - עדיף לנעול לגלגל האחורי...
לא כל הגנבים הם העילית שבהם, לא כל הגנבים מצויידים במיטב הציוד והתעוזה ברמה שבה לא משנה תעשה הכלי הספציפי יגנב לא משנה מה...
בין אלה לבין נער "בן טובים" משועמם יש מנעד רחב מאוד ואלה ילכו לכלי שהכי קל לגנוב, אז אם הכלי לידך יהיה קשור לגלגל הקדמי, שלך יהיה קשור לאחורי, ושלישי יהיה קשור לאחורי וגם יהיה מכוסה - אתה כבר יודע איזה כלי יהיה הכלי הנבחר...
אגב מי שתוהה, אני גם לא בעד ללכת לקיצוניות השניה, מבחינתי, ממש כמו בציוד מגן אגב, תמגן את הכלי שלך ברמה שאתה יודע שתתמיד בה - אדם שקונה עשר מנעולים אבל מתעצל לנעול כי הוא "קפץ רק שניה לקיוסק" הגנב לא יזקוף את זה לזכותו ויוותר על גניבת הכלי
בד"כ נועל לא עובד כאן, בד"כ כלים נגנבים באותם פעמים שהם לא בד"כ![]()
עדיף שרשרת לא בגלל שהיא לא פריצה , אלא בגלל שכשגנב מגיע ורואה כלי עם שרשרת הוא מבין שיקח לו יותר זמן .
יותר זמן = סיכוי להתפס.
אין לשרשרת שום משמעות אגב לאופנוע "בהזמנה".
אופנוע בהזמנה לרוב אופנוע מאוד יקר ולא כל "למצוא" . לכן כבר עשו את שיעורי הבית וכל השרשאות שבעולם לא יעזרו לך.
אגב הגנבים הטיפשים חותכים שרשרת עם דיסק .
זה מרעיש , איטי ועבודה שחורה.
השרשת מחוברת למנעול שמיוצר באופן סידרתי עם שינוים קלים בנקודות החיתוך במפתח.
השינוי לעולם לא יהיה "בבסיס הקו" במפתח , לכן מאסטר יפתח תוך שניה.
את המסאטר אפשר לחרות בכל חנות טמבור ... ויש בערך 3-4 מפתחות מאסטר שאחד מהם 100% יתאים.
אגב יש גם שלט שמריץ קודים ופותח כל אימבוליזר או רכב ב 10 שניות גג.
לנושא:
נעילה מומלצת לאופנוע לדעתי :
1.לדומם בהילוך ולנעול הגה [כן תקין להגיד הגה ולא כידון]
2.נעל דיסק לגלגל הקידמי .
3.שרשרת ברזל לגלגל האחורי , עדיף לתמוך בשרשרת לפחות ב 2 נקודות ולא באחת. זתומרת שאם אתה קושר את האופנוע לגדר ברחוב יש להשחיל את השרשרת בצורה שתתפוס 2 קווי ברזל בשרשרת ולא אחת .
גנב עם דיסק יעדיף לבצע את החיתוך עצמו בעמוד כי המתכת שם לרוב חלולה , חלשה ודקה .
את הכלי לרוב גם ככה מעלים לתוך מסחרית או טנדר.
נערך לאחרונה על ידי John; 13-02-2019 בשעה 23:44.
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
אתה יודע שלא התכוונתי לזה.
אני חושב שאם אתה נועל את הכלי שלך ואחת האופציות שעולות לך לראש זה שמישהו יפרק את הגלגל ויקח את הכלי זה קצת מוזר.
הרבה יותר קל לחתוך מנעול.
אבל, כמובן, לנעול את הגלגל האחורי בשרשרת ואת הקדמי במנעול דיסק.
לדעתי ריבוי אמצעים זה הפתרון הכי טוב. אפילו אם זה אמצעים מאוד זולים.
אופנוע מכוסה מראש כבר אף אחד לא רוצה להתעסק, תוסיף עליו 2-3 מנעולים ואזעקה, ובאמת הסיכוי שייגנבו אותו שואף ל0.
מי ירצה להתעסק עם כל זה כשבסיבוב של כמה דקות אפשר כמעט תמיד למצוא כלי שבכלל לא קשור?