היי ,
חודש הבא מתחיל לי תקופת חידוש ביטוחים .
תהייתי אם יש אפשרות לאחד ביטוחים בארץ , או איזה סוכן שמאחד הכל.
נגיד איחוד של האופנועים והרכבים ואפילו את ביטוחי הבריאות וכו..
לנהל הכל במקום אחד ולחסוך בכסף , זאת מטרת השאלה.
היי ,
חודש הבא מתחיל לי תקופת חידוש ביטוחים .
תהייתי אם יש אפשרות לאחד ביטוחים בארץ , או איזה סוכן שמאחד הכל.
נגיד איחוד של האופנועים והרכבים ואפילו את ביטוחי הבריאות וכו..
לנהל הכל במקום אחד ולחסוך בכסף , זאת מטרת השאלה.
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
קוראים לזה "סוכן ביטוח".
לנהל את כל הביטוחים בחברה אחת זה לא כלכלי, כי לכל חברה ביטוחים יותר אטרקטיבים בתחום אחד ופחות באחר.
יש הרבה סוכנים שעובדים עם מספר חברות ביטוח ויכולים למצוא לך את הביטוח המשתלם לכל דבר.
לדוגמה,
החלפתי עכשיו ביטוח של 250 סמק, בביטוח של אופנוע כבד. החברה של ה250 בכלל לא מבטחת את האופנוע, ובנוסף יש לי ביטוח תאונות אישיות, בחברה שלישית, והכל דרך אותו סוכן.
בנפרד, יש לי סוכן שמנהל לי ביטוחי רכב (שני רכבים, חברות שונות), ובנוסף מטפל בביטוח הבית, וביטוח המנהלים.
לא יכול לערוך,
אין איחוד ביטוחים (לשני אופנועים), אבל יש אפשרות לקבל הנחה מאוד משמעותית על ביטוח כלי שני על אותו אדם.
סוכני ביטוח מקבלים הנחות בהתאם לגודל התיק הספציפי בתחום מסוים.
הנוהג הזה יוצר ״התמחויות״, כך למשל סוכנים כמו אודי דגן או יובל בר וכו׳ מצליחים לתת מחירים סבירים ביחס לשוק לביטוח מקיף דו גלגלי.
יש סוכנים אחרים המתמחים בביטוחי משכנתא -חיים/מבנה ומצליחים לתת מחירים טובים יותר.
בביטוחים נפוצים כמו מקיף לרכב פרטי, אין כמעט יתרון לסוכנות כזו או אחרת, אפילו יהיה זול יותר בביטוח ישירות באתר החברה המבטחת.
בקיצור, אין יתרון (כלכלי) לרכז הכל אצל סוכן או חברה אחת.
יש יתרון של נוחות. במיוחד אם מדובר על סוכן טוב שעובד בשבילך.