תסתכל על הכביש. מה שאתה רואה נוסע הרבה כנראה נמכר הרבה.
כל הג'וי מקס, ג'וי רייד, אקסמקס,טימקס,קימקוים וסאניאנגים למינהם וכו'
אהלן חברים.
אני לקראת קניית קטנוע ומחפש משהו שיהיה לו שוק טוב ..
איך אני יכול לדעת ואיך מבררים את זה?
תסתכל על הכביש. מה שאתה רואה נוסע הרבה כנראה נמכר הרבה.
כל הג'וי מקס, ג'וי רייד, אקסמקס,טימקס,קימקוים וסאניאנגים למינהם וכו'
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
T max![]()
אם אתה מחפש רק סחירות, קנה רק קטנוע של טויטה.
אם זה אי אפשר להתווכח.
ואם זה - כן אפשר. "שוק טוב" זה קודם כל שוק גדול. שוק גדול אומר שמחיר בו די יציב (לא גבוהה ולא נמוך, אלא יציב). ב"שוק טוב" יש פחות הפתעות, כך שגם קונה וגם מוכר יודעים מה בערך מחיר הצפוי.
מוכר פרטי לא חושב במושגים כמו "לקוח".
אני היחיד פה שמעניין אותו מה יהיה שימוש הקטנוע? אם זה לעיר, לבין-עירוני, בהרכבה, לבד, לכמה זמן הקטנוע, כמה ק"מ יומי, תקציב וכו'?
מבחינת השימוש כל קטנוע מ125 ועד 250 יספק אותי..
אני מחפש יותר בכיוון של 250 אבל חשוב שאוכל למכור אותו בעתיד ולא אתקע איתו או יפסיד עליו מלא כסף
צריך לזכור דבר מאוד פשוט:
קטנוע לא סחיר מאפשר לך לרכוש כלי [סטטיסטית פחות גניב כפי שציינו פה] בשנתון גבוה יותר, במחיר נמוך, וכל עוד המחיר מספיק נמוך, אני לא רוא בעיה עם זה.
כל עוד הקונה לא חיי בסרט שהוא יקנה בזול וימכור ביוקר מי שפוסל על הסף כלים לא סחירים עושה טעות לדעתי.
עוד כמה תובנות שצריך לזכור:
1. קטנוע זה לא נכס... מי שרוצה להפסיד כמה שפחות כסף שיסע עם תחבורה ציבורית.
2. לא כל קטנוע לא סחיר הוא נבלה, רמת התחוזקה קשורה לאיכות הטיפול שהבעלים העניק לו.
3. לא כל קטנוע לא סחיר הוא בהכרח לא אמין - מי שחי לפי האמונה הזו מפספס לא מעט כלים נהדרים במחיר נמוך.
אומר האדם שרוכב על MT
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.