צריך לזכור דבר מאוד פשוט:
קטנוע לא סחיר מאפשר לך לרכוש כלי [סטטיסטית פחות גניב כפי שציינו פה] בשנתון גבוה יותר, במחיר נמוך, וכל עוד המחיר מספיק נמוך, אני לא רוא בעיה עם זה.
כל עוד הקונה לא חיי בסרט שהוא יקנה בזול וימכור ביוקר מי שפוסל על הסף כלים לא סחירים עושה טעות לדעתי.

עוד כמה תובנות שצריך לזכור:
1. קטנוע זה לא נכס... מי שרוצה להפסיד כמה שפחות כסף שיסע עם תחבורה ציבורית.
2. לא כל קטנוע לא סחיר הוא נבלה, רמת התחוזקה קשורה לאיכות הטיפול שהבעלים העניק לו.
3. לא כל קטנוע לא סחיר הוא בהכרח לא אמין - מי שחי לפי האמונה הזו מפספס לא מעט כלים נהדרים במחיר נמוך.