פלסטיקה אפשר להחליף...
השנתון כתוב ברישיון וזה מה שמעניין.
חושב לקנות אחד, הולך קצת לאיבוד עם ההבדלים בין השנים וכו. אשמח אם מישהו יכול לעשות לי טיפה סדר ולהגיד לי מה השינויים העיקריים בין השנים (הבנתי שב2014, ו 2017 השינויים הגדולים, אני צודק?)
כמו כן באיזה שנה איז גירסאת סיקס דייז הייתה, כי זה גם משגע אותי, במקום אחד אני רואה ש2014 זה ארגנטינה, במקום אחר שזה 2015 ואיטליה זה 2014 וכו. ממה שהצלחתי להבין עד עכשיו
2012 ?
2013 גרמניה
2014 ארגנטינה או איטליה ?
2015 סלובקיה או ארגנטינה ?
2016 ?
2017 ספרד
2018 צרפת
זה חשוב לי בשביל לדעת איזה שנתון אני רואה בפרסומים
המון תודה מראש!
פלסטיקה אפשר להחליף...
השנתון כתוב ברישיון וזה מה שמעניין.
תודה, אבל הכוונה היא מה השיפורים בין השנתונים, לא רק איך לזהות את הפלסטיקה
יש לכל דגם רגיל גם גרסת הבמאי שהיא הסיקס דייז ונבדלת בעיקר בבולמים משופצרים וגרפיקה אחרת.
תודה. אני חושב שהשאלה שלי לא הייתה ברורה
בשביל לדעת אם כדאי לי למשל להשקיע עוד X כסף ולקנות 2016 במקום 2014 (לדוגמא), אני צריך לדעת מה שיפרו ביניהם. אם זו אותה גברת בשנוי אדרת (ופלסטיקה) אז פחות מעניין. אם זאת, אם היה שיפור רציני במתלים, או במערכת דלק, אנארף מה, אז אולי שווה להשקיע עוד.
תגיד מה התקציב שלך ולאיזה שנתון אתה מכוון,
לפי זה אפשר יהיה יותר למקד תשובה.
תקציב זה פונקצייה של עלות/תועלת. במקור חשבתי על אזור ה 30 אלף ושנתון 2013-2014. אם יש הבדלים שמצדיקים הרחבת התקציב, אז נשקול הרחבת התקציב. אם זה רק בשביל להעלות בשנתון, בלי שדרוג אמיתי במכלולים של הכלי, אז זה מינורי. בגלל זה אני מנסה להבין מה ה"דורות" של ה500 וההבדלים ביניהם
ככל שזכור לי בשנתונים הנ"ל אין שינויים כל כך גדולים,
עד לדגמי 2017 שבהם האופנוע שונה כמעט לגמרי!
אז אם אתה יכול להרחיב את התקציב לכיוון 2017 אז כדאי!
בהצלחה
סתם שאלה, WRF450 לא יתן לך שנתון גבוה יותר?
מאוד יכול להיות, אבל אני מחפש כלי קרבי שאם טיפה שיפורים יוכל להוביל אותי על הכביש לאיזורי הטיול שלי במקום עגלה, וה 450, גם של ימאאה וגם של קטמ, ממה שקראתי, ניחשבים משמעותית פחות דו"שים ויותר רייסרים. ה CRF450L עוד לא כאן (ויהי יקר מדי בכל מקרה) וה DRZ מיושן מדי. ה350 אולי טיפה קטן מדי לכמות האספלט והשבילים שאני מתכוון לעשות, וככה נפלה ההחלטה על 500 :-)
אם אתה מתכנן הרבה שבילים ואספלט כדאי לבדוק את ה690.
ה-500 הוא כלי אינדורו מקצועי, שמודד טיפולים בשעות, וגם הוא לא מאד יאהב קילומטרים ארוכים על הכביש.
החלטה טובה.
שאשא 127 נוקט ומיישם כבר.
דוגמא להבדל שיכול להיות רציני.. האם זה נכון שהחל מ2017 בוטל הקיקסטארט?