עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: קטמ 500 - מי מוכן לעשות לי סדר באבולוציה ?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8

    קטמ 500 - מי מוכן לעשות לי סדר באבולוציה ?

    חושב לקנות אחד, הולך קצת לאיבוד עם ההבדלים בין השנים וכו. אשמח אם מישהו יכול לעשות לי טיפה סדר ולהגיד לי מה השינויים העיקריים בין השנים (הבנתי שב2014, ו 2017 השינויים הגדולים, אני צודק?)
    כמו כן באיזה שנה איז גירסאת סיקס דייז הייתה, כי זה גם משגע אותי, במקום אחד אני רואה ש2014 זה ארגנטינה, במקום אחר שזה 2015 ואיטליה זה 2014 וכו. ממה שהצלחתי להבין עד עכשיו
    2012 ?
    2013 גרמניה
    2014 ארגנטינה או איטליה ?
    2015 סלובקיה או ארגנטינה ?
    2016 ?
    2017 ספרד
    2018 צרפת

    זה חשוב לי בשביל לדעת איזה שנתון אני רואה בפרסומים

    המון תודה מראש!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    פלסטיקה אפשר להחליף...
    השנתון כתוב ברישיון וזה מה שמעניין.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8
    תודה, אבל הכוונה היא מה השיפורים בין השנתונים, לא רק איך לזהות את הפלסטיקה

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    יש לכל דגם רגיל גם גרסת הבמאי שהיא הסיקס דייז ונבדלת בעיקר בבולמים משופצרים וגרפיקה אחרת.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    יש לכל דגם רגיל גם גרסת הבמאי שהיא הסיקס דייז ונבדלת בעיקר בבולמים משופצרים וגרפיקה אחרת.
    תודה. אני חושב שהשאלה שלי לא הייתה ברורה

    בשביל לדעת אם כדאי לי למשל להשקיע עוד X כסף ולקנות 2016 במקום 2014 (לדוגמא), אני צריך לדעת מה שיפרו ביניהם. אם זו אותה גברת בשנוי אדרת (ופלסטיקה) אז פחות מעניין. אם זאת, אם היה שיפור רציני במתלים, או במערכת דלק, אנארף מה, אז אולי שווה להשקיע עוד.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    תגיד מה התקציב שלך ולאיזה שנתון אתה מכוון,
    לפי זה אפשר יהיה יותר למקד תשובה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    תגיד מה התקציב שלך ולאיזה שנתון אתה מכוון,
    לפי זה אפשר יהיה יותר למקד תשובה.
    תקציב זה פונקצייה של עלות/תועלת. במקור חשבתי על אזור ה 30 אלף ושנתון 2013-2014. אם יש הבדלים שמצדיקים הרחבת התקציב, אז נשקול הרחבת התקציב. אם זה רק בשביל להעלות בשנתון, בלי שדרוג אמיתי במכלולים של הכלי, אז זה מינורי. בגלל זה אני מנסה להבין מה ה"דורות" של ה500 וההבדלים ביניהם

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ככל שזכור לי בשנתונים הנ"ל אין שינויים כל כך גדולים,
    עד לדגמי 2017 שבהם האופנוע שונה כמעט לגמרי!
    אז אם אתה יכול להרחיב את התקציב לכיוון 2017 אז כדאי!
    בהצלחה

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    סתם שאלה, WRF450 לא יתן לך שנתון גבוה יותר?

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי matikrimerman צפיה בהודעה
    תקציב זה פונקצייה של עלות/תועלת. במקור חשבתי על אזור ה 30 אלף ושנתון 2013-2014. אם יש הבדלים שמצדיקים הרחבת התקציב, אז נשקול הרחבת התקציב. אם זה רק בשביל להעלות בשנתון, בלי שדרוג אמיתי במכלולים של הכלי, אז זה מינורי. בגלל זה אני מנסה להבין מה ה"דורות" של ה500 וההבדלים ביניהם
    תודה, ראיתי כל מיני כתבות על שיפורים שנעשו ל2014, אבל באמת קשה לדעת האם במבחן המציאות (ולא על הנייר) זה עושה איזשהוא הבדל או לא
    CycleNews
    בYNET
    TopSpeed

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    סתם שאלה, WRF450 לא יתן לך שנתון גבוה יותר?
    מאוד יכול להיות, אבל אני מחפש כלי קרבי שאם טיפה שיפורים יוכל להוביל אותי על הכביש לאיזורי הטיול שלי במקום עגלה, וה 450, גם של ימאאה וגם של קטמ, ממה שקראתי, ניחשבים משמעותית פחות דו"שים ויותר רייסרים. ה CRF450L עוד לא כאן (ויהי יקר מדי בכל מקרה) וה DRZ מיושן מדי. ה350 אולי טיפה קטן מדי לכמות האספלט והשבילים שאני מתכוון לעשות, וככה נפלה ההחלטה על 500 :-)

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אם אתה מתכנן הרבה שבילים ואספלט כדאי לבדוק את ה690.
    ה-500 הוא כלי אינדורו מקצועי, שמודד טיפולים בשעות, וגם הוא לא מאד יאהב קילומטרים ארוכים על הכביש.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    אם אתה מתכנן הרבה שבילים ואספלט כדאי לבדוק את ה690.
    ה-500 הוא כלי אינדורו מקצועי, שמודד טיפולים בשעות, וגם הוא לא מאד יאהב קילומטרים ארוכים על הכביש.
    תודה, כבר לקחתי את זה בחשבון. חשבתי על ה 690/701 אבל אני מוכן להקריב נוחות בכביש, ועלויות אחזקה בשביל ביצועים בשטח.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    החלטה טובה.
    שאשא 127 נוקט ומיישם כבר.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    8
    דוגמא להבדל שיכול להיות רציני.. האם זה נכון שהחל מ2017 בוטל הקיקסטארט?

אשכולות דומים

  1. מוסכניק גרם נזק ולא מוכן להכיר
    על ידי buras3 בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 14-07-2017, 20:40
  2. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 05-02-2017, 21:51
  3. מכה בגלגל קדמי- מה לעשות?
    על ידי kanter.m בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-12-2016, 20:54
  4. תגובות: 63
    הודעה אחרונה: 29-07-2016, 22:01
  5. השלב הבא באבולוציה של האופנוע שלי
    על ידי VelocityOne בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 19-05-2016, 16:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO