נכתב במקור על ידי doutsh אם אתה מתכנן הרבה שבילים ואספלט כדאי לבדוק את ה690. ה-500 הוא כלי אינדורו מקצועי, שמודד טיפולים בשעות, וגם הוא לא מאד יאהב קילומטרים ארוכים על הכביש. תודה, כבר לקחתי את זה בחשבון. חשבתי על ה 690/701 אבל אני מוכן להקריב נוחות בכביש, ועלויות אחזקה בשביל ביצועים בשטח.
נכתב במקור על ידי matikrimerman תודה, כבר לקחתי את זה בחשבון. חשבתי על ה 690/701 אבל אני מוכן להקריב נוחות בכביש, ועלויות אחזקה בשביל ביצועים בשטח. אתה יכול לסוע עם אינדורו מיקצועי בכביש חופשי זה לא היעוד שלו אבל אין שום בעיה עם זה לך זה לא יהיה נוח עניין של הרגל
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
חוקי הפורום