תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: השתנקויות בנסיעה - XEVO 250 2015 (כ"ע)

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935

    השתנקויות בנסיעה - XEVO 250 2015 (כ"ע)

    אני צריך עצה לגבי xevo (הפעם שלי).
    לאחרונה החל לי הכלי להיחנק בנסיעה ללא הסבר.
    - בהתחלה היה מדובר בסל"ד גבוה.
    לאחר מכן הדבר פסק כאשר הנהיגה ירדה לסל" דשל 90 אחוז מהמקסימום.
    -לאחר מכן הדבר החל גם בעיר כאשר הקטנוע עובר הטעיות חדות ו/או הקפצות גבוהות מ-4 ל-7 אלף (האצות).
    יש לציין כי ההשתנקויות קורות לא מיידית ורק לאחר נסיעה ממושכת (מן תגובת אפקט לאחר מה שתיארתי למעלה).
    - כיום יש גם ריח חריף של דלק.
    - אם הקטנוע מושאר, בבוקר מתגלות טיפות דלק שנפלטו להן (תמונה מצורפת).
    -וממש מהדקות האחרונות, הוא סירב להתניע רק הניסיון השני צלח.

    הקטנוע עובר ועבר את כל הטיפולים שלו בזמן, הוא גם לא זורק שמן - למעשה הוא מתפקד טוב.
    הוא ב-37100 (לערך) , הוא בן 4 שנים.

    המצת חדש, אני חשדתי במזרק או בהזרקה עצמה. המוסכים אמרו לי תשובות שונות, כגון; תחכה שימות ואז נטפל, זו בעיה לנחש, תחליף אותו וכו'.


    עצות מחכמי פיאג'ו יתקבלו בברכה.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 26-02-2019 בשעה 21:33.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    עצה ראשונה: בשביל זה יש פורום טכני.
    עצה שניה: עם הכותרת שנתת, בפורום הטכני השרשור הזה צריך להינעל במקרה הטוב. אין תיאור בעיה, אין דגם כלי, בכלל אין כלום חוץ מזה שיש קטנוע ויש איתו בעיה.

    ומילא אם זה היה ממשתמש חדש, אבל אתה כבר יותר משנתיים בפורום, עפ"י כל הדעות היית צריך כבר להבין משהו... אבל כנראה ששרשורים נעולים בעבר לא הועילו לך.

    עובר לפורום הטכני עם עריכת כותרת, בפעם הבאה אתפתה ללכת עם האינסטינקט ולנעול \ להעיף מהפורום.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 26-02-2019 בשעה 23:16.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    עצה ראשונה: בשביל זה יש פורום טכני.
    עצה שניה: עם הכותרת שנתת, בפורום הטכני השרשור הזה צריך להינעל במקרה הטוב. אין תיאור בעיה, אין דגם כלי, בכלל אין כלום חוץ מזה שיש קטנוע ויש איתו בעיה.

    ומילא אם זה היה ממשתמש חדש, אבל אתה כבר יותר משנתיים בפורום, עפ"י כל הדעות היית צריך כבר להבין משהו... אבל כנראה ששרשורים נעולים בעבר לא הועילו לך.

    עובר לפורום הטכני עם עריכת כותרת, בפעם הבאה אתפתה ללכת עם האינסטינקט ולנעול \ להעיף מהפורום.
    אני מבין שלא קמת טוב.
    לגבי הכותרת אני לוקח את האחריות.
    לגבי שאר, פחות, רשמתי xevo, זה עדיין לא מוטובישי... ואם אמרתי שהוא בן 4 אז הוא לא 125/400 אלא רק 250.
    אתה קצת מבין בכלים יותר ממני, נתתי פה פרטים מדויקים.


    תודה על עריכת הכותרת.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    הכל התייחס להיעדר בכותרת, בגוף השרשור כל המידע מפורט היטב. רק שזה לא מספיק - תאר לעצמך יום אחד בו אתה נכנס לפורום הטכני וכל הכותרות שאתה רואה זה "בעיה מכנית בקטנוע" ו"בעיה חשמלית באופנוע". היית כותב בפורום כזה? תרשה לי להניח שלא.


    ולנושא השרשור - אם זה היה קרבורטור, הייתי אומר שמדובר בשסתומי דלק שלא אוטמים כראוי וגורמים להצפה. במערכות הזרקה זה קצת יותר מסובך, כי זה יכול להיות גם מכני וגם חשמלי וקשה לדעת, וגם הבדיקה היא בעיקר בהצלבת חלקים מה שמקשה על איתור התקלה בתנאי בית כשאין קטנוע "ספייר" שעומד זמין להצליב חלקים. בגלל זה גם המוסכים כנראה לא רצו להתעסק. בכל מקרה, הייתי מתחיל מהדברים הפשוטים למסובכים - לנקות פילטר דלק ופתח שאיבה במיכל דלק, לוודא שמשאבת הדלק תקינה ולא דולפת, לוודא ששסתום ההחזרה תקין או לפחות לא דולף, ולנסות לאתר את המקור המדויק של הנזילה שאתה רואה בבוקר.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 27-02-2019 בשעה 09:49.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    המערכת הזרקה יושבת בקירוב לאזור מילוי הדלק.
    הטפטוף דווקא נעשה מתחת למנוע עצמו. אני משער שהמנוע לא מטפטף אחרת היה ממזמן מת. נראה לי המזרק עצמו פגום או אחד השסתומים, 4 שנים לקטנוע זה המון.


    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    המערכת הזרקה יושבת בקירוב לאזור מילוי הדלק.
    הטפטוף דווקא נעשה מתחת למנוע עצמו. אני משער שהמנוע לא מטפטף אחרת היה ממזמן מת. נראה לי המזרק עצמו פגום או אחד השסתומים, 4 שנים לקטנוע זה המון.


    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אני מתקן:
    המערכת הזרקה יושבת מעל המנוע ומטפטף מתחת למנוע.
    המשאבה יושבת באזור התדלוק (יותר קדימה).

    היום הופיעה גם מנורת מנוע המעידה על בעיית מחשב ו/או חשמל.


    אז אני כבר מבולבל לגמרי.
    אתה ממליץ להתחיל להחליף חלקים (ניסוי ותהייה) עד שנמצא הפתרון? אין משהו בספר?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    הספר נותן פרמטרים בסיסיים לבדיקה של חלק מרכיבי ההזרקה, אבל לא פרוצדורה לאיתור תקלות.
    נורת תקלת מנוע אומרת שמשהו בהזרקה שלך יצא מגבולות הסביר. אלה חדשות טובות - גש למישהו עם סורק ותבדוק מה התקלה שמופיעה, גם אם זאת לא תהיה הבעיה - יכול מאוד להיות שזה יצביע על הכיוון שבו צריך לחפש אותה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    הספר נותן פרמטרים בסיסיים לבדיקה של חלק מרכיבי ההזרקה, אבל לא פרוצדורה לאיתור תקלות.
    נורת תקלת מנוע אומרת שמשהו בהזרקה שלך יצא מגבולות הסביר. אלה חדשות טובות - גש למישהו עם סורק ותבדוק מה התקלה שמופיעה, גם אם זאת לא תהיה הבעיה - יכול מאוד להיות שזה יצביע על הכיוון שבו צריך לחפש אותה.
    לצערי הנורה חלפה כמו שבאה.
    מחקירה קלה הבנתי שיש בעיות עם המזרק הספציפי הזה בכמה כלים לאחר כמה שנים של נסיעה.
    אני מחפש מישהו שיוכל לנקות לי את המזרק ולבחון אותו במכונת מזרקים (טסטר). האם אתה מכיר מישהו כזה?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    לא מכיר, אבל אולי מישהו אחר בפורום יכיר. לא הכרתי אפילו את האפשרות לבדוק בטסטר.

    גם לאחר שהנורה חולפת, הרישום על התקלה במערכת אמור להישאר.

    ממבט קצר, מזרק חדש יעלה 400-500 ש"ח בחו"ל, אולי אפשר למצוא בפחות. אם לא תוכל לבדוק את המזרק שלך - אולי שווה במחיר הזה להזמין חדש.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    לא מכיר, אבל אולי מישהו אחר בפורום יכיר. לא הכרתי אפילו את האפשרות לבדוק בטסטר.

    גם לאחר שהנורה חולפת, הרישום על התקלה במערכת אמור להישאר.

    ממבט קצר, מזרק חדש יעלה 400-500 ש"ח בחו"ל, אולי אפשר למצוא בפחות. אם לא תוכל לבדוק את המזרק שלך - אולי שווה במחיר הזה להזמין חדש.
    אני אכן חופר את הנושא
    הכי זול שמצאתי הוא 100 יורו.
    הכי יקר 150 יורו.
    כמובן שיש גם תוצרת סין אבל הריסוס שלהם לא אחיד ועלול להציף את המנוע (גם את זה בדקתי).

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הייתי מתחיל מלמצוא את מקור הנזילה.
    יתכן שהמקור הוא בכלל צינור ההזנה של המזרק,במצב כזה הלחץ בקו לא רציף וזה גורם להשתנקויות.

    מזרק סיני - לא בא בחשבון,הדיוק של הרסס קריטי.

    בדיקה עצמאית שתוכל לעשות למזרק זה לראות את צורת הרסס,במצב התקין אתה אמור לראות רסס בצורת משולש.

    לגבי ספיקה ודיוק אמיתי - צריך מכשור,נסה עסקים בתחום הרכב זה עובד אותו דבר.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הייתי מתחיל מלמצוא את מקור הנזילה.
    יתכן שהמקור הוא בכלל צינור ההזנה של המזרק,במצב כזה הלחץ בקו לא רציף וזה גורם להשתנקויות.

    מזרק סיני - לא בא בחשבון,הדיוק של הרסס קריטי.

    בדיקה עצמאית שתוכל לעשות למזרק זה לראות את צורת הרסס,במצב התקין אתה אמור לראות רסס בצורת משולש.

    לגבי ספיקה ודיוק אמיתי - צריך מכשור,נסה עסקים בתחום הרכב זה עובד אותו דבר.
    אני אנסה... לא ידעתי שעסקים עובדים אותו הדבר.
    לצערי אין לי זמן להתעסק איתו בגלל לחצים, בגלל זה אני כבול.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תתחיל מלאתר את התקלה,נראה שאתה לא בכיוון.
    מזרקים בד"כ לא דולפים החוצה.
    תתחיל מהבנד של הצינור.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    טוב אז ככה:
    אילו דברים נבדקו ובהתאם למה.
    1. במדים (קטנוע בן 5).
    2. סנדלים סחיבה (קרוב ל-40 אלף קילומטר).
    2. שמן (כבר לא שומש agip).
    3. חוטי חשמל בסיסיים (בתקווה שכלום לא נשרף ומה צריך חיזוק ואטימה מחדש (קטנוע בן 5).
    6. כל מה שהוחלף במסגרת המלצות האיש של מלוסי.

    התוצאות:
    1. כל הבנדים יוחלפו בטיפול 40 (יש חשש לנזילה מהסוף של הצינור).
    2. חוטי חשמל יעברו אטימה מחדש בחלק של הפלאג ועוד נקודה).
    3. הפלאג היה הבעיה.
    אדון מלוסי המליץ על cr8 של ngk (דו-ראשי).
    לאחר בדיקה מעמיקה, הפלאג לא עומד בדרישות חום ועמידות (ohm) של הפלאג המקורי של champion (RG 4 PHP).
    הדבר המיותר הזה (שלא בדקתי) גרם לי המון סבל.
    מעכשיו למדתי לא להקשיב לבחור וממליץ להרבה אחרים לבדוק את עצותיו.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. רעשים מהואריטור בנסיעה איטית- XEVO 250
    על ידי ori_fadida בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-05-2016, 16:30
  2. שאלה לגבי בלימות ודקויות בלימה - אופנוע
    על ידי Yigal בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 00:37
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 17:45
  4. [סרטון]אוסף התרסקויות עם אופנועי שטח
    על ידי nihrider בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-08-2015, 22:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO