עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: S3 125- נשבר בורג מכסה שסתומים

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42

    S3 125- נשבר בורג מכסה שסתומים

    בטיפשותי הברגתי חזק מידי את אחד הברגים של המכסה שסתומים והוא נשבר בפנים. מעולם לא פתחתי לפני את כל המכסה עם האטם והכל. זה משהו פשוט להרכבה לאחר מכן?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כן,
    אבל יש סדר להידוק הברגים, ומומנט בשביל זה.
    אם אין לך מפתח מומנט למומנטים נמוכים ואת ספר הרכב (לא הowners manual, אלא הworkshop/service/repair manual) אז תתארגן על שניהם לפני כן. אם הבורג נשבר בתוך הראש עצמו, והגדם לא בולט, תצטרך לחלוץ אותו, ובברגים כל כך דקים זאת כלבת.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    חח יש את שניהם ובכל זאת הצלחתי לשבור אותו בפנים.
    הוא נשבר מאוד קרוב לראש, ככה שאני מאמין שברגע שאסיר את המכסה אני אוכל לסובב אותו. בספר לא מצוין סדר כלשהו לברגים, רק רשום בקצרה להסיר אותם.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    חח יש את שניהם ובכל זאת הצלחתי לשבור אותו בפנים.
    הוא נשבר מאוד קרוב לראש, ככה שאני מאמין שברגע שאסיר את המכסה אני אוכל לסובב אותו. בספר לא מצוין סדר כלשהו לברגים, רק רשום בקצרה להסיר אותם.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מוזר.
    סגור אותם בהצלבה,
    כל פעם עוד קצת. ולא בבת אחת

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    תודה רבה!
    כל עוד האטם לא דולף אין סיבה שאצטרך להחליף אותו אחרי ההוצאה, נכון?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    האטם רב פעמי מגומי, אם הוא לא יבש או נקרע בפירוק אתה יכול להשתמש בו שוב

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    האטם הזה עולה גרושים, ואם אתה פותח מנוע אז אתה צריך להחליף אותו. תשים אותו שוב ותהיה לך נזילה. בהצלחה בלפתוח מנוע שוב בשביל להחליף גומיה...

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    האטם הזה עולה גרושים, ואם אתה פותח מנוע אז אתה צריך להחליף אותו. תשים אותו שוב ותהיה לך נזילה. בהצלחה בלפתוח מנוע שוב בשביל להחליף גומיה...
    הוא לא "פותח מנוע" הוא סה"כ מרים מכסה שסתומים, ובקשר למה שכתבת, לפי הסדר - לא נכון, לא נכון, ולא נכון.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אתה כנראה מדבר על מנוע מסוג מיוחד.
    נשמע שאתה וותיק בתחום.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    לפי הסדר - נכון, נכון ונכון

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מישהו רוצה להסביר שניה את נושא הלפי הסדר?
    כי כל מכסה אלומיניום בכל מנוע, שנסגר לא לפי הוראות היצרן (וזה ממש מוזר שאין כאלו) עלול במקרה הטוב לדלוף, ובמקרה הרע להתעוות.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מישהו רוצה להסביר שניה את נושא הלפי הסדר?
    כי כל מכסה אלומיניום בכל מנוע, שנסגר לא לפי הוראות היצרן (וזה ממש מוזר שאין כאלו) עלול במקרה הטוב לדלוף, ובמקרה הרע להתעוות.
    אלומיניום לא מתעוות במקרים כאלה,למעשה במנוע סינגל בגודל כזה יהיה כנראה בלתי אפשרי לעוות את המכסה.
    לא משנה איך תסגור-אולי אם תדחף גוף זר בינו לבין הראש.

    לגבי אורח החיים של האטם,ההיגיון עם שאשא,אבל במציאות לא בהכרח שאטמים כאלו מחזיקים יותר ממספר מחזורים (3 - 4),לפחות מהניסיון שלי בקטנועים.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אטם מכסה שסתומים באופנועים מגיע עשוי גומי לצרכי שימוש רב פעמי בגלל הצורך בכיוון שסתומים תכוף יחסית למנועים מתחומים מקבילים (רכב וכולי)
    בפתיחת מכסה שסתומים בודקים אם הגומי של האטם תקין - לא יבש, לא מעוך, לא שבור, ולא קרוע. במידה והוא תקין (לא צריך להיות פרופסור לבדוק את הפרמטרים האלה), אין שום בעיה להשתמש בו שוב
    לשאלתך על הברגים - לרוב אותם ברגים שסוגרים מכסה שסתומים מגיעים עם סטופר שהוא חלק מהם או שרוול שמגיע עליהם ותפקידם למנוע כניסה של הבורג מעבר לעומק מסויים וע"י כך לגרום נזק למכסה עצמו בסגירה חזקה מדי, לכן נדיר שמכסה שסתומים יפגע מהידוק יתר
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 28-02-2019 בשעה 19:57.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    באופנועים שלי היו לא היה דבר כזה. הברגים אמנם היו עם הברגה רק על חצי בורג אבל בהחלט היה ניתן להדק הידוק יתר.
    ובכל הספרים שלהם היה מצוין להדק לפי סדר (יעני בהצלבה).
    אז נכון שיותר קשה לגרום נזק למכסה שסתומים אבל היצרן קבע מומנט וסדר (אוקיי, במקרה הזה היצרן לא רשם, או שפותש לא מצא), אז למה להתחכם?

אשכולות דומים

  1. אטם מכסה קלאץ yamaha wr 250 r 2016
    על ידי Nisi1596 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-05-2018, 09:07
  2. מכסה מיכל תקוע | נינג'ה 300
    על ידי nadav6 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-09-2017, 23:02
  3. מכסה קלאץ' דולף שמן
    על ידי Yuv_Coehn בפורום פורום טכני
    תגובות: 52
    הודעה אחרונה: 26-07-2016, 07:40
  4. ציר אחורי נשבר
    על ידי HAIM841 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 17:57
  5. בעיה בהחזרת מכסה קלאץ' - gs500
    על ידי Adir301 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-10-2015, 20:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO