את הטיפול / בדיקות אני עושה ע"פ Periodic Maintenance and Adjustment מהספר טיפולים המקורי שהורדתי.
התחלתי עם כיוון השסתומים והחלפת רצועה ומשקולות.
נסיתי לפרק כמה שפחות פלסטיקים להגיע למכסי השסתומים, מה שלא ממש עבד ובסופו של דבר נעלצתי לפרק כמעט את כל הפלסטיקה ודרש המון זמן..
20190302_194210_HDR.jpg
רציתי לציין שתמיד לפני שאני עובד, אני אוהב לנקות/לשטוף כללית כדי שיהיה לי יותר נעים לפרק/להרכיב ועל הדרך לשמן/לגרז צירים וכו'
התחלתי עם הוריאטור, כחלק מהפרוק -פילטר האוויר הרב פעמי עבר שטיפה, יבוש והשמת חומר דביק טרי.
לא אפרט את כל שלבי ההחלפה אבל הייתי די מופתע שהרצועה היתה במצב ממש טוב. לדעתי יכלה בקלות להחזיק עוד 5K לפחות.
רפידות המצמד עדיין בטווח המידה הנדרשת (בנסיעה הבאה לחו"ל אני אולי אקנה סט חדש מקורי או של מלוסי).
המשקולות כמעט ולא נישחקו, אני זוכר שבעבר היתה ממש פאזה. סכ"ה כל המכלולים נראים ממש טוב.
עבודת הניקיון של המכסה וכל איזור הוריאטור היתה העבודה הכי קשה וגזלה הרבה זמן.
גירוז טוב של כל הצירים ומיסבים, פילטר וריאטור וסגרתי את טיפול הוריאטור והרצועה.
20190302_115342_HDR.jpg
20190302_124247_HDR.jpg
20190302_142309_HDR.jpg
20190302_151841_HDR.jpg
בדיקת מרווח שסתומים, לאחר הורדת המכסים וסיבוב הקראנק ל-TDC הייתי מוכן למרווח עצום לאחר כל הקילומטרים וקצת הזנחה שלי.
להפתעתי המרווח היה בתחום הנתון בספר! קצת לא האמנתי.. ובדקתי 3 פעמים ולא שכחתי להודות לאלוהים/לאלים שאני לא צריך לכוון את השסתום הפלטה.
הגישה לשסתום הפלטה ממש, אבל ממש בעייתי. דורש כישורי גניקולוג וסבלנות של פיל. אני מניח שאם הייתי חייב לכוון הייתי מייצר/מאלתר איזה כלי מיוחד להקל על העבודה.
בשמחה סגרתי מכסים, החלפתי פלאג שהיה ממש גמור (לא זוכר מתי החלפתי) והתחלתי במלאכת הרכבת הפלסטיקים.
20190302_175205_HDR.jpg
למערכת הדלק החלטתי להשתמש בK-44 , שליש לטוסטוס והשאר ברכב המשפחתי.
החלפת שמן מנוע והחלפת שמן גיר, הייתי קצת מופתע שהשמן גיר יצא ממש נקי והשקיפות היתה כמעט כחדש.
את רפידות הבלמים בדקתי ובהמשך אני אחליף את נוזל הבלמים למען הסדר הטוב למרות שהחלפתי לפני כשנה.
בהמשך נחליף את הנוזל רדיאטור (ע"פ הספר כל 3 שנים) ושמן טלסקופים קדמיים (לא מצויין זמן החלפה).


ציטוט ההודעה בתגובה