בקיצור במשך השנים התפתחו נישות קטנות של בעלי עניין שנתנו שמות לקבוצות שלהם.
היצרנים קפצו על עגלת הכסף נתנו לכלים פרשנות משלהם ומושכים לקוחות שמחפשים מוצר מדף.
ההיסטוריה של השמות ידועה ומוכרת לכל חובב התחום שמכיר את ציר הזמן וסיבות ההתפתחות, והוא לא פחות
ממרתק.
בכדי להבין את המשמעות ולהכיר את המיוחדות של כל שם צריך ללמוד ולהבין את המקורות כיוון שזה תחום ידע לא קטן.
וכמו בכל פרסומת לא כל שם והפרשנות שנתן לו היצרן אכן עומד במבחן האמת.



ציטוט ההודעה בתגובה