תלוי מי מורח אותי![]()
נכון...לא פח אשפה...
אבל אם מורחים אותך בוזלין...לא תיתן שימרחו אותך?
תלוי מי מורח אותי![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
ואגב,
נכון שכל אופנוע (למעט אולי ספורט) ניתן לקחת לשטח,
אבל אני ראיתי חברה עם בימרים מטיליים יפה יפה, וגם נוסעים עם הבהמות האלה במקומות בהם אני התקשיתי עם הdr.
אז לכתוב שאי אפשר לרדת איתם לשטח....
(אגב, בניגוד לורסיס ולויסטרום).
לגמרי פח אשפה!
וואללה אייל? עושים שטח?
אז לידיעתך, גם אני רכבתי פעם עם מועדון ה GS (בו הייתי חבר) ומה שאני ראיתי זה דווקא ראשי מנוע מתנפצים על הסלעים.
שלא לדבר על חלקים שנשארים מאחור. או על עלות התיקון לדנט שעשית במיכל.
אבל יודעים מה? אני סתם טרול.
הנה דוגמה לבחור שלקח GS לשטח. לו יש יותר קרדיט ממני.
תסתכלו טוב. קורע.
תהנו -
https://youtu.be/a3bUAqRertI
אני הייתי במועדון האופנועים גם (לא ה-gs, סתם מועדון האופנועים).
והיו טיולים.
בשטח.
בנוסף,
היו הדרכות רכיבת שטח. ושם ראית שבאמת, מי שנכנס פעם ראשונה לשטח עם הבהמות האלה מתקשה.
אבל, מי שיש לו קצת נסיון, מוציא מהן דברים מפתיעים.
ויש להם פיצ'רים קטנים וחשובים, שגורמים להם להצליח במקומות בהם אופנועי כביש כושלים. בראש ובראשונה, מתלים, וג'אנטים שאינם יצוקים.
ולשבור בשטח אפשר גם עם צרצר. מי כמוני יודע. היו תקופות בהן לא היה טיול שהייתי חוזר ממנו עם אופנוע שלם. נכון, אתה כנראה לא תתקן פגיעה בפלסטיקה או במיכל דלק, באופנוע שטח, אבל מי שמוכן לשלם כל כך הרבה כסף על אופנוע, ומפריע לו שיש דפיקה במיכל, יכול לעשות את השיקולים שלו.
והעובדה שיש לנושא אחד יותר מדיעה אחת (הדיעה שלך), לא צריכה להוציא ממך כאלו אמוציות.
וואלה!
לידיעתך!
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 13-03-2019 בשעה 21:59.
אני מניח שלא ראית את הסירטון.
סבבה. אז השתחררו לי כמה סימני קריאה. מה נעשית לי ריגשי פתאום.
אז רק אומר שוב את דעתי ואז אפסיק להתערב ולהרוס את הרב שיח המתורבת:
אלו אופנועי פח ומי שחולם עליהם (שלא לומר קונה כזה) מגיע לו את העונש הזה.
בברכת רכיבות טובות.
עריכה:
אגב מתלים.
דרייבשאפט דווקא מגביל מאד את מהלך המתלים.
אגב שפיצים.
עוד תכנון "גאוני" של הייקים לקדוח את החורים בקצה של הג'אנט בשביל שיהיה לך טיובלס.
נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 13-03-2019 בשעה 22:15.
אני מניח שנאור שההבנה שלו ב-BMW לוקה בחסר, פשוט מפחד ואפשר באמת להתחבר לזה.
לקחת 180 אלף ש"ח ומכונה משוכללת ולהיכנס איתה לצרות בשטח צריך להיות ממש בן אדם מיוחד.
אבל אני מניח שהאמת נמצאת אי שם באמצע, כמתחילים בשבילים מתונים וטיולי מדבר על שבילי טנקים
עושים קורס מקצועי אחד או שתיים בסופו של דבר כל אחד ידע להעמיד לעצמו את הגבול שלו.
כן העבירות של הבהמה היקרה הזאת, טובה משל הורסיס שיקיא כל מה שהוא יכול בשבילים שהבימר יחצה
בלי להבין על מה המהומה, כן מי שלא מעניין אותו מה קורה אחרי 220 קמ"ש אבל אוהב כביש מגוהץ ותחת
מפונק יתחבר, כן יהיו כאלה שלא יגרדו את ה15% יכולת של האופנוע הזה אבל יכולים להרשות לעצמם אותו
ונהנים ממנו 150% מבלי לקחת אותו לשום מקום. לקנות רכב אספנות בסכומים מגוחכים ולשים בסלון זה
בסדר ולקנות אופנוע יקר לטיולים קלים לא?
בעלי הג'יפים העירוניים שבכל יום א' מתייצבים במוסך למקצה תיקונים אחרי סופ"ש במדבר יותר טוב?
אני לא יודע איזה פח זבל יש לנאור אבל גם אני רוצה פח כזה...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הסרטון שנאור לא ראה:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לנאור לא רק ההבנה לוקה בחסר. גם הכיס. וגם המיילג' (ניסיון). לצורך הדיון.
בשנות התשעים העליזות כל שליחי גוש דאנס רכבו על ווספות. כולם פה אחד היללו את ה"כלי שלא נגמר"
עד שלנאור היתה אחת או שתיים.. החלום ושיברו.
אדוונצ'ר.
הבחור בסירטון השתחרר מהצבא, קנה KLR בכמה דולרים ועשה את דרום אמריקה.
ואז הוא עבר לבימר. נאור אישית מאד מתחבר לתובנות שלו (אשר די היו ידועות מראש)
רן.
ברגע שאופנוע הופך מכלי עבודה לסמל סטטוס כמו שעון צלילה, או ג'יפ - אתה מבין שהדיון מסתיים פה, כן?
ואנחנו, הגברים המסוקסים על הכלים החבוטים (שאשכרה עושים אדוונצ'ר ולא מדברים) חייבים להוקיע בבוז את סמל הסטטוס הזה.
ובמיוחד בפורום אופנועים.
לנאור יש גבבת ברזלים שכיום רק לוקחת אותו למכולת וחזרה. לצערו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שתי נקודות למחשבה שושני, 1) גם טלפונים ולפטופים של אפל נמכרים ביוקר ובכמויות, אבל למי שבאמת משתמש בהם לפיתוח תכנה, מחשב שמריץ לינוקס במפרט חזק יותר הרבה יותר הגיוני. 2) הסרטון שאתה העלית די מוכיח את ההיפך ממה שרצית להראות. אותו שביל ובאותם תנאים עם צרצר היה נראה אחרת לגמרי
ולגבי הטענה על ה crashbar שמעלה הבחור בסרטון שנאור העלה, אני מכיר אישית מישהו שדבר כזה בדיוק קרה לו. מכסה שסתומים שנוקב על ידי סלע בשטח מנפילה במהירות אפס על הצד למרות שהיה לו crashbar מותקן
הסרטון הוא הפוך על הפוך בדיוק כמו הטענה על נזקים בנפילה, האופנוע לא "פח זבל" בגלל שהוא נתקע בבוץ, או נופל ונשבר.
לרוכב יש משמעות אדירה בכמות הנזק שהוא גורם לאופנוע או לעצמו, ללא קשר לייצרן.
השאלה האם אני צריך את האופנוע הזה- לא!
האם שווה לשלם את הסכום על האופנוע הזה- לא!
האם הייתי רוצה אופנוע כזה- פרוש כן!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ממממממ... אם כלי שלי רק 800 ,גם אני צריך לשים לב לזה..?על חלקים שנשארים מאחור
אם למישהו חסרים חלקים שירכוב אחרי הבחור זה ויאסוף:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!