בהמשך למה שנכתב כאן, יש את השרשור הנ"ל -
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...99%D7%95%D7%AA

תראה שכלכלית, לפחות לקטנועי תלת-גלגליים, עבור נפח זהה למה שאתה רוכב היום אינו כלכלי.
אלא אם לשימוש שלך תוכל לרדת בנפח לימאהה טריסיטי 125, לא זכור לי שמישהו ציין הוצאות פסיכיות כשל הדגמים האיטלקיים.

בלי קשר, תלת גלגלי חשוף לפגיעות רכב בדיוק כמו אופנוע. נכון, היתרונות ברורים ואכן ישנו ערך מוסף כאשר התנאים אינם אידיאלים, אך זה לא דבר שלא ניתן לשפר בעזרת קורס רכיבה ואימונים.