הונדה
אהלן חברים.
אני רוכב צעיר, הוצאתי a1לפני שבועיים ויום אחרי הטסט קניתי Wr250r בתור כלי תחבורה יומיומי,
עם רצון לטיולי שטח.
כנראה שעשיתי טעות, כי 98% מהנסיעות שלי הן בכביש כולל בכבישים בין עירוניים.
האופנוע אחלה בעיר, קשה איתו מחוץ לעיר עקב המחסור במיגוני רוח, אז חשבתי כרגע לוותר על השטח ולעבור לאופנוע כביש.
מצד אחד אני לא רוצה משהו מאיים כי אני עדיין רועד כל פעם מחדש לפני שאני עולה על האופנוע ובמהלך כל הנסיעה,
מצד שני ה250 סמק של הימאה לא מרגישים לי מספיק (או שאולי זה בגלל הרוח?).
חשבתי לעבור לנייקד מ2 סיבות:
1. לא בא לי להיות בתנוחת שכיבה כל הנסיעה (סופר ספורט).
2. אדוונצ׳ר מכוערים לדעתי.
השאלה אם מעבר לנייקד (הוסקווארנה סווארטפילן מאוד מעניין אותי) יהיה נבון, או שהמלחמה ברוח תשאר זהה?
אופנועים שעלו לי כאופציות:
הוסקווארנה סווראטפילן 401 (או וויטפילן? התנוחה היותר ספורטיבית תעדן את הרוח?)
זד300
Cb500f שכרגע הוא בעדיפות אחרונה כי הוא הכי יקר
Mt-03
אחרי כל החפירה שלי, נייקד או לא?
מחפש כלי שישייט על 120 (הימאה משייט על 110, אחרי זה הוא כבר עצלן), עם רזרבות לעקיפה,
כמה שיותר חסכוני בתחזוקה (הימאה פצצה בדלק לצורך דוגמא),
וחובה שיהיה יפה.
תודה!
אם אתה חושב על אופנועים חדשים אז תבדוק את הCB300R.
אני מחזיק כזה חודשיים וחצי והוא פשוט מצוין במקומות האלה שאתה מדבר עליהם. הוא ידידותי מאוד לתפעול, נח מאוד, חסכוני מאוד בתחזוקה ובדלק, משייט בקלות על 120 ונראה מצוין.
ה-Z300 אופנוע מעולה, משייט ברגוע על 110-120, עם תקרת סל"ד ומנוע שלא מפחד לצרוח אם רוצים לתת גז. לנסיעות ארוכות - הייתי מרפד מחדש את המושב, ואולי מחליף לכידון רחב יותר (לי הרגיש צר, אני 1.88). צריכת דלק של 1 ל-26 בערך, אמין בטירוף.
הסיבי 500 גם אופציה טובה. פחות חוליגן מהזד, יכולת הרכבה אמיתית (אם זה מעניין אותך), יותר "ביג-בייק" בתחושה. השוק שלו די חלש ולא קל למכור אותם (כי יש את ה-R וה-X מאותה משפחה שפונים ליותר רוכבים), מצד שני - זה אומר שאפשר במחיר לא יקר יחסית למצוא אופנוע במצב טוב.
כמו כן - זה נפח שגם כשתעבור שנה ותוכל להוציא רשיון A, ככל הנראה שלא תמהר להחליף.
אם תמצא CB300R משומש אז הוא כנראה יעלה בערך ככה אבל הוא חדש יחסית ואני לא מאמין שיש הרבה כאלה בשוק.
לגבי ההוסקוורנות, שתיהן מבוססות על הדיוק 390 ואת הדיוק אתה צריך להיות מסוגל למצוא בקלות (אבל הוא לא אמין).
גם הצמד G310R G310GS יכול לבוא בחשבון.
אם יש לך בעיה במיגון הרוח, כל נייקד אחר יהיה בעייתי
עד כמה שאני יודע, התחזוקה של הבימרים הקטנים היא לא חריגה עם טיפול כל 10K בעלויות נורמליות.
לגבי מיגון הרוח, הגובה של האופנוע לא משנה. במהירויות כאלו אפשר לרכב בלי מיגון רוח (אני רוכב בלי) וכמובן שאפשר גם לקנות מגן ולהוסיף.